Miten mun pitäisi..!

Miten mun pitäisi edetä jos oon meilikaveriini ihastunut ja hän kanssa muhun?
Mikä tässä oikein on se ongelma??? Olet ihastunut ja ihastuksesi kohde tuntee samoin sinua kohtaan. Eikö tilanne siis ole mitä parhain? Tutustukaa paremmin, nauttikaa elämästänne ja tunteistanne!
Nyt sovitte ajan ja paikan treffeille!! Ei tuo pelkkä meilaaminen voi jatkua juhannukseen asti ;)! Tsemppiä !!
Tässä on vain se ongelma, että se meilikaverini seurustelee miehen kannssa ja on ihastunut toiseen naiseen joka oon mä? En vain haluaisi sotkea kenenkään ihmisen parisuhdetta vaikka me molemmat ollaankin ihatuttu toisiimme.. Sitten vielä se et tää ihastukseni asuu toisella paikkakunnalla ja itse asun Hesassa!
Pelkään myös sitä, että ihastumisemme voi tuhota hyvän ystävyytemme?
  • 6 / 36
  • leijona69
  • 27.2.2006 23:56
Haluatko nauttia seksistä tai tuntea sen ihanan ihastumisen tunteen. Tai pelkäätkö että se kaikki hyvä loppuu, se ihana tunne, että sulla on joku.

Heitän ajatuksia, ja pyrin pohtimaan miten pääsisin irti epätoivosesta ihastuksesta. Mä itse pidän vaihteeks kynsin hampain kiinni jostain turhasta mikä estää mua avaamasta uusia ovia. Että tartu härkää sarvista, heh! Helpommin sanottu, kun tehty.

Toivon sulle onnea ja onnistumista!
Tuskin voi tietää miten käy, jollei tapaa edes kerran... Hankala tilanne. Voi olla monta mutkaa matkassa, tai kaikki järjestyy yksinkertaisesti - never know if not try.
  • 8 / 36
  • Onnenmyyrä
  • 28.2.2006 1:16
Kuka meistä ei olisi ihastunut epätoivoisesti. Mutta leijona69, mikä tekee ihastuksesta epätoivoisen? Ovatko ongelmat sitä varten, että niitä pitäisi vältellä vai sitä varten, että ne pitäisi ratkaista. Onko ihastuminen koskaan epätoivoista? Itse ainakin ihastun niin harvoin, että en haluaisi luopua ilman taistelua yhdestäkään. Vaikka varmaan pitäisi...
Mä tiedä sen asian, että ihastuksellani on jotain tunteita mua kohtaan, mutta en vain tiedä mitä ne tunteet ovat. Siinä vaiheessa meidän pitäisi olla kahden tämän likan kanssa ja selvittää ne tunteet mitä me molemmat tunnetaan toisiamme kohtaan! Aika hankalaa on vain se, että meillä pitkä välimatka ja tämä likka tekee töissä pitkiä päiviä ja yhteisen tapaamisen ajankohta on ties milloin. Hän ei kerkiä työkiireidensä takia käymään Hesassa. Haluaisin vain saada tietää sen et onko meillä muutakin kuin pelkkä ystävyys vai tuleeko siihen myös joskus rakkaus mukaan. Haluaisin vain saada tuntea jotain sellaista mitä kaipaan toisessa ihmisessä jonka oon vain kerran nähnyt.
Epätoivonen ehkä väärä ilmasu. Siis olen ihastunut, mutta tiedän, ettei se johda toivottuun tulokseen. Ollaan liian eri maailmoista. Mulla on kyllä tapana laittaa itseni likoon, kun paikka tulee. Nyt vaan on luovuttava, kun näen ettei juttu toimi. On vaan niin vietävän vaikeeta antaa periksi ja päästää irti. Vaikka tiedän, että uudet haasteet ovat edessä. Joku on jossain mua varten... Toivon niin.

Epätoivo ehkä sopii silloin kun itse tiedostaa tekevänsä väärin ja satuttaa itseä, kenties myös toista. Tässä tapauksessa olen vain hänen pelinappulansa. Kun ei ole ketään toista... Enkä usko, että tulee ennenkuin tämä on ohi.

Mitäs sanotte, oisko näin?
Tikru, olisiks valmis laittaa ittes likoo ja lähtee hänen luo? Jos likalla on aikataulu kiree.

Ihastuminen on kyllä ihanaa, kanuniine kuvitelmineen ja odotuksineen millon tapais jne. Mut jos takertuu toivottomaan, siis minä olen epätoivoinen ei ihastuminen. Olisko se oikein ilmaistu?
Mä tiedän et se likka on ihastunut muhun ja mä siihen niin tietenkin pistäisin itseni likoon asian suhteen ja voisin lähteä sen likan luo, mutta kun hän seurustelee miehen kanssa ja asuu sen miehen kanssa. En vain haluasi olla kuitenkaan parisuhteen hajottaja. Meillä on paljon samoja asioita tapahtunut ja olemme muutenkin samalla aaltopituudella kyseisen likan kanssa.
Varoituksen sana:
On eri asia sanoa ja oikeasti tarkoittaa, mitä sanoo. Naisesi voi sanoa ja luvata sinulle mitä tahansa mutta voitko todella tietää, että hän oikeasti myös sitoutuu siihen mitä hän sanoo.
Olen Onnenmyyrän kanssa samaa mieltä. Miksi tikrun76 "suhde" ihastukseen tuntuu olevan noin vaikea...Molemmilla mies,tikru76 naimisissa.Hm.En taida osata neuvoa mutta pitäisikö tikrun76 lähteä tapaamaan ihastustasi kun hän ei pääse luoksesi. Toivottavasti löydätte mieluisan ratkaisun. Niin, tuo Onnenmyyrän viesti,asiaa!
Mä tiedän et se likka ei valehtele ja eikä sano ihan vain mitä sylki suuhun tuo.. Ollaan nimitäin puhuttu tosta asiasta aika paljon nyt lähiaikoina..
Ei sitä haittaa vaikka oon naimisissa miehen kanssa. Osaan puhua hänen kanssaan kuitenkin vaikeistakin asioista ja vieläpä siten, että välillä hän kuitenkin haluaa kommentoida asiaa omasta näkökulmastaan.. Yhdestä asiasta hän on musta kuitenkin huolissaan ollut ja varmaan tulee jatkossakin olemaan samsta asiasta huolissan ja se on mun terveys koska oon aika usein vuoden aikana kipeänä.. Eihän toi kuitenkaan ole ihan tavallista et toinen voi olla toisesta huoloissaan jos oon kipeänä..
Kyseinen likka on vielä mieheni pikkuserkku, mutta on ihan toisella tavalla kuitenkin alettu meilailemaan toisellemme. Mieheni ei ole välikätenä ollut meille lainkaan..
Me molemmat nimittäin sanotaan asiat niin miten ne ovat.. eli suoraan toiselle.. jos on sanottavaa..
Ovatko nämä tikrut ym. oikeasti jo kolmikymppisiä? Jutut ovat tyyliltään kuin suoraan jostain nuortenpalstalta.
Olen tyytyväinen vaikka siihen jos meillä ei tule mitään muuta kuin se et ollaan ystäviä.. Eli et ihastus tulee ja menee.. Ystävien kanssa en kuitenkaan mene sänkyyn.. Seuraa haen silloin ihan muualta ja se siitä.. Olen myös kirjoitttanut hänelle fantasiaa joka on viel pahasti kesken eräinen.. mut se on ainakin vielä vain fantasiaa..
Tästä ystävästäni ei ole kuulunut kevään jälkeen mitään elon merkkiä ku kerroin tunteistani häntä kohtaan.. Oikeastaan en tiedä mitä mun pitäisi tehdä hänen suhteen.. Nyt en oikeastaan tunne häntä kohtaan enää mitään muuta kuin sen et hän pysyisi ystävänäni..
Nyt se meiliystäväni kirjoitti pitkästä aikaa.. Hän ei ole kirjoittanut siksi ku ei ole ollut mitään kirjoitettavaa asiaa mulle.. Nyt ainakin mun tunteet on takas normaalissa ystävyyssuhteessa ja ne eivät tule enää koskaan olemaan enempää.. Olen saanut hänet pois mielestäni kokonaan..
En ainakaan enää osaa kaivata tota mun meiliystävää joka ei oo pitänyt muhun yhteyttä moneen kuukauteen.. Taas musta tuntuu siltä et se oon mä joka pidän ystävään yhteydet yllä.. EN jaksaisi olla aina se ihminen joka pitää yhteydet yllä.. Sitten ihmettelen sitä, että tämä meili ystäväni kirjoittaa joka meiliinsä sen ettei ole hirveästi aikaa kirjoittaa tätä meiliä sulle..

Ei edes voinut kertoasitä et hän on perustanutjonkinoman yrityksen pystyyn ja eikä aika enää riitä.. Tämä ystä ystävyys taitaaolla entinen ku hänellääei oo mulle ollu enää aikaa pitkään aikaa.. Yhdessä meilissään hän laittoi mulle sellaisen tekstin, että mun kanssa on ihana jutella eri asioista ja ihanaa ku oot olemassa.. Kuitenkin mua häiritsee se asia,että hän ei koskaan muista mua ystävänpäivänä eikä muinakaan päivinä jolloin pitäisi laittaa onnittelu viesti..
sNyt tästä meilikaverist ei oo kuulunut pitkään aikaan mitään.. mun tunteeni ovat kuolleet häntä kohtaan jo aikoja sitten.. Enää en tidä mitä hänestä pitää ajatella.. Oon tämän asian kanssa nyt vähän sekaisin.. En tiedä haluanko enää olla tekemissä hänen kanssa! Jos lähetän hänelle meiliä niin sieltä tulee takaisin jokin teksti ettei ole aikaa kirjoitella.
Kävin tässä äskettäin katsomassa tämän meilikaverini kotisivuja netissä ja hänestä on tullut yksityisyrittäjä.. Samalla kävin katsomassa hänen nicikllä olevia kuvia irkissä ja näin kuvista et hänelle on syntynyt poika varmaan marraskuun alkupuolella tai lokakuussa.. Muutenkaan hän ei tunnu enää pitävän minkäänlaista yhteittä.. En oikeastaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä.. En ole saanut häneltä yli vuoteen mitään meiliä jossa hän olisi kertonut asioista aivan kuten mitä me tehtiin silloin, kun aloitimme meilaamisen.. Tunnen olevani tämän ihmisen elämässä vain tyhjää ilmaa jonka kanssa oli alussa ihana meilata kaikista maailman asioista ja menosta.. Oikeastaan en ole koskaan saanut häneltä edes mitään ystävänpäivän terveisiä tai saati sitten synttärionnetteluita kertaakaan..

Alussa tunsin kaipaavani tämän ihmisen kanssa ajatusten vaihtoa, mutta oikeastaan en tunnekkaan sitä ihmistä lainkaan minkä kuvan sain silloin kun aloimme meilata toisillemme.. Kuitenkin tuntuu siltä, että sellainen ihminen ei voisi olla mun elämässäni edes kaveri joka ei kerro kuulumisiaan. Viimeissä meilissään hän sanoi, että mun kanssa on ihana kirjoittaa ajatuksistaan ja tunteistaan.. Kuitenkin tämä ihminen taisi kirjoittaa jotain sellaista mikä ei kuitenkaan pidä paikkaansa.. En enää tiedä mitä mun pitäisi ajatella tästä ihmisestä..

Tämä ihminen ei ole mun mielestäni ansainnut edes ystävyyttäni jos hän ei ole pitänyt yhteyksiä yllä vaikka on lupaillut, että pidetään yhteyttä heti kun hän kerkii kiireiltään..
Kävin tös yksi päivä ton naisen kotisivuilla jotka olivat muuttuneet ja samalla kävin myös hänen kuviaan katsomassa irkissä ja näin sieltä et hän oli saanut lapsen.. Ei oo tämä nainen ottanut muhun mitään yhteyttä ja kertonut et on saanut lapsen.. Oikeastaan en tiedä mitä mun pitäisi sanoa tästä asiasta tai ajatella..

Mulla on ajatukset aivan sekaisin näkemistäni kuvista ja mun tekis mieli laittaa sille naiselle viesti ja sanoa et oot huijannut mua alusta alkaen mitä oot ikinä sanonutkin.. Ovatkohan ne asiat koskaan olleet tosia mitä oot mulle koskaan puhunut.. En halua olla tuollaisen ihmisen kanssa missään tekimisissä jos ei voi sanoa asioita niin miten ne olivat ja sen että et halua olla mun kanssa missään tekemissä enään!

Oon pettynyt kuitenkin tähän ihmiseen jota alussa uskoin ja puhuin asioistankin hänelle jotka painoivat mun mieltäni.. Nyt tunnen olevani sen ihmisen osalta vain pelkää ilmaa ja en kuitenkaan tiedä mitä tein väärin ku hän ei ole kertonut sitä mulle!
Sellaista tämä virtuaalielämä on ettet koskaan voi tietää kuka siellä toisessa päässä on tai mitä hän elämässään oikeasti tekee. Ehkä kannattaa panostaa ihan livenä ihmisiin eikä takertua ja menettää elämäniloa tuollaisen takia. Jokainen elää omaa elämäänsä kuten parhaaksi näkee ja jos käy selväksi ettei toista kiinnosta niin nosta kytkintä itsekkin :D
En mä elämän iloani ole menettyänyt.. Onneksi mulla on jo uusi ihana nainen kuvioissa joka on sellainen josta tykkään ihan sikana ja tämä nainen on ihan live seuraa! Nyt mun ainakaan tarvitse miettiä sitä meilikaveriani, kun mulla on jo uusi nainen kuvioissa.. Jos oisin silloin aikaisemmin tajunnut sen et toi meilikaverini vai kusettaa mua ja mun tunteitani niin oisin jo aikoja sitten lopeetaanut meilaamisen hänelle.. Hänellä on onneksi vaihtunut sähköpostiosoite joten ei tarvitse enää meilata hänelle.. Olen kuitenkin ihmeissäni hänestä, kun hän ei sanonut sitä et mua ei kiinnosta enää meilata sun kanssasi joten sori nyt ei enää kiinnosta meita sun kanssa! Hyvää jatkoa kuitenkin!

Tämä uusi nainen onkin aivan mahtavaa seuraa mulle.. vaikka hän aloittikin tossa tammikuun puolessa välissä opiskelut niin kuitenkin hänellä on myös mulle aikaa ja tehdään hänen kanssaan koulutehtäviä yhdessä ja vieläpä hän asuu lähellä mua.. meillä on noin 2 km matka toistemme luokse.. Tämä uusi nainen on muutenkin mahtava ihminen ja hänen kanssaan voin kuitenkin olla aina oma itesi vaikka mua harmittaisikin joku asia niin hän kuuntelee sen asian mielellään ja antaa sitten neuvoja jos tarvitsen niitä..

Aikanaan näin tämän naisen yhdessä asikas kohteessa jossa olin ja sitten kuitenkin unohdin osittain hänet ennen kuin taas hänet yhdessä paikassa.. Nyt meistä kumpikaan ei ole enää siellä missä näin hänet tokan kerran niin ihastuin häneen oikein kunnolla ja tämä nainen myös oli ihastunut muhun.. Kerroin kuitenkin tälle naiselle sen mitä haluan hänestä ja kertoi mitä haluaa musta.. JOten nyt olemme ystäviä ja katsotaan mitä tämä meidän ystävyys suhde edistyy.. Mielummin haluan tuntea hänta paremmin kuin alamme olemaan yhdessä.. Mä sain tässä pari viikkoa sitten häneltä synttärilahjaksi jotain selllaista mitä en ollut edes pyytänyt häneltä.. ja mäkin ostin hänelle sitten samanlaisen synttärilahjan koska hänellä oli päivää mua myöhemmin synttärit.. Sain syttärilahjaksi mp3 jota olin havitellut jo ostavani pari kk:ta sitten.. Nyt vasta olen alkanut elämään sellaista elämää jossa saan myös rakkautta ja ymmärrystä toiselta osapuolelta.. Tämä nainen saa myös multa rakkautta ja ymmärrystä.. Hän välittää musta todella paljon ja mä hänestä!
En ole kuullut tästä nais ihmisestä mitään josta kerroin alku vieteissäni.. Oikeastaan iha hyvä olo on nyt, kun en edes ajattele häntä laisinkaan! Nyt päiväni ajatukset ovat tässä naisessa joka asuu musta n. 2 km päässä.. Hän sai mut takaisin elämään tätä päivää.. Olen hänestä iloinen, kun saan viettää aikaani hänen kanssaan..

Nyt hän vain on sairaalassa, kun on kipeänä ja kuitenkin hän kertoo mulle asioitaan txt viestein jos en pääse käymään sairaalassa.. Oikeastaan hän ei halua tartuttaa mulle sitä mikä hänenllä on.. Kurkunpään tulehdus ja korkea kuume.. Kuume ei laskenut siksi hän joutui sairaalaan.. Siihenkin löytyi syy ja se oli se et röngenkuvista löytyi pieni bakteeripesä joka leikattiin ja nyt tänään ei oikestaan ole kuumetta laisinkaan! Hän piristää päiviä miten vain jos sitä häneltä pyydän.. On ihanaa, kun hän on ystäväni!
Tämä uusi naiseni on valoni joka valaisee päiviäni aivan kuten mäkin valaisen hänen päiviää.. Onhan se ihanaa, kun saa olla sellaisen ihmisen kanssa jolla on samanlaiset ajatukset ja puhumme myös paljon asioista jotka painavat mieltämme.. Asioita ei tarvitse märehtiä yksin ja saa puhua toiselle joka kuuntelee aina, kun tarvitsee kuuntelijaa..
Oon ollut ihastunut yhteen ihanaan ystävääni jo kesästä lähtien. Ollaan suudeltukin monta kertaa, mutta ei sen pidemmälle olla menty. Jotenkin tämän ystäväni kanssa aikakin menee nopeasti. En kuitenkaan halua menettää häntä elämästäni mitenkään koska meillä tuntuu menevän keskustelutkin siten, että meillä on puheenaiheita koko ajan. Kuitenkin tämä naisystäväni haluaa olla lähelläni. Hänhän nämä suutelutkin meidän välillä aloitti kesällä.

Oikeastaan en tiedä välilä missä me mennään ja mitä pitäisi tehdä! Välillä taas tiedän ja en tiedä. Tämä ihminen on ainoa ystäväni jota olen suudellut ja pitänyt lähelläni eli sylissäni ja antanut pajon haleja. Yleensä pidän näppini erossa ystävistän, mutta jotenkin tässä ystävässäni on jotain sellaista mistä pidän enkä saapidettyä näppejäni erossa hänestä vaikka mun pitäisi pitää. Hän on jotenkin vain niin ihana ja fantastinen nainen. Meidän välillä on myös useamman tunnin puhelutkn joiss puhutaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Jotenkin musta tuntuu, että tämä meidän välinen asia on molemminpuolista, mutta asia ei vaan etene nyt laisinkaan. En tiedä mitä pitäsi tehdä asian suhteen. Jotenkin olen tämän asian suhteen sanaton jota en yleensä ole.
Yleensä en suutele naispuolisia ystäviäni, mutta ämä ystävänni saa mut tekemään sen miltein aina, kun nähdään ja samalla hän vastaa suudelmiini.. Muutenkin hänen kanssaan teen paljon sellaista mitä en yleensä tee ystävieni kanssa.. En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä? En halua kuitenkaan menettää ystävääni..
Sekä me ollaan puhelimessa päivän aikana monta kertaa ja useamman tunnin.. Meillä tuntuu olevan sitä juttua koko ajan, kun kumpikaan meistä e osaa olla hetkekään hiljaa.. Tämä ystäväni on todella tärkeä ihminen elämässäni ja ainoa naispuolinen ystäväni jota oon tosiaan suudellut ja pitänyt lähelläni.. Ystäväni kuitenkin tietää sen asian miten tärkeä ihminen hän on elämäsäni. Hän kuitenkin aloitti sen suutelemisen kanssani ihan ylättäen ilman miään varoitusta, mutta ei se meidän ystävyyttä ainakaan huonontanut.. Tuntuu vain siltä, että se jotenkin sai uuden alun ja sen asian jälkeen tämä ystäväni on puhunut asioistan paremmin kuin aikaisemmin..