Miten saisin itseni käymään ulkona vaikka DTM:ssä?

Miten saisin itseni käymään ulkona vaikka DTM:ssä? En tiedä miksi en saa itseäni lähtemään ulos yksin bilettämään vaikka dtm:mään.. Toisaalta tunnen olevani kuitenkin yksin sen asian kanssa et oo lesbo ja ei mua kukaan huoli.. Olen vielä kaljuipainen lepakko.
Hih, niin samanlaista. Itsekseni en viitsi/jaksa lähteä mihinkään ja kalju olen minäkin. Tehdäänkö yhdessä kaljujen neitojen hyökkäys DTM:ään?
Mulla on varmaan vain siksi sellainen tunne, että en saa lähdettyä DTM:mään koska en halua mennä sinne yksin. Voishan sitä vaikka joku kerta sinne mennäkkin..
  • 4 / 31
  • HeiDeeni
  • 19.10.2006 14:09
no minä en ole kalju mut en myöskään saa itseäni ikinä lähtee mihinkään.. olisi kiva mennä käymään mamassa mut kun ei yksin saa aikaiseksi ja mulla tätä matkaakin on muutama kymmenen kilometriä :(
  • 5 / 31
  • juuliaaa
  • 20.10.2006 16:39
Minä luultavasti jaksaisinkin, mutta eipä ole ikää tuollaiseen :P
  • 6 / 31
  • brown-eyed girl
  • 22.10.2006 16:24
missään nimessä ei kannatakaan mennä dtm:ään yksin. ja kandee varautua siihen että joutuu arvioivien katseiden alle, mikä voi sinällään viedä suuren osan illan ilosta. tietty jos ei oikeasti välitä siitä että tuijotetaan ja että piirit on pienet ja niihin on helvetin vaikea päästä, niin ei muuta kuin menoksi. ite tykkään enemmän hillua siellä alakerran puolella kuin hehkussa, koskapa voin oikeasti bilettää ja pitää hauskaa ilmna että mun tarvii pohtia tuijotetaanko mua siks että olen hyvännäköinen vai täysin päinvastaisesta syystä ja toiseksi ei ole painettakaan siitä että ilta johtaisi sekavaan paneskeluun.

kerroinpa vaan mielipiteeni...
  • 7 / 31
  • HeiDeeni
  • 22.10.2006 16:43
brown-eyed girl sulla kun tuntuu olevan jo tota kokemusta asiasta niin lähe sä mun oppaaksi! :)
Pöh, DTMään voi aivan hyvin mennä yksi. Itse olen ollut useamman kerran ja hauskaa pitänyt. Uusia kontaktejakin syntyy helpommin kuin silloin kun on kaverin kanssa liikkeellä.

Siitä vaan rohkeasti käymään, pääsehän paikalta pois jopa ennen pilkkuakin jos alkaa ahistaa.
  • 9 / 31
  • HeiDeeni
  • 23.10.2006 8:50
niin no ekankerran hesaan yksin baariin lähteminen on aika suuri kynnys kun ei osaa liikkuu kaupangissa.. no mull on muutama kaveri jo luvannut lähtee mun seurakseni..
  • 10 / 31
  • brown-eyed girl
  • 23.10.2006 14:04
minä käyn valitettavasti siis niin harvoin moisissa bileissä etten voi luvata oppaaksi lähteä. jos identiteettiään etsii niin se ei kuitenkaan ole oikea paikka aloittaa. pariutumis/parittelu paine siellä yläkerrassa on lauantaisin aika kova, valitettavasti...näin osoittavat omakohtaiset kokemukset.
Mulla on jotenkin aina ollu se, että yksin en baariin lähde, miten edes osaisin käyttäytyä siellä, menisin johonkin nurkkaan istumaan olutlasin kanssa ja ryystäisin sitä siellä ja sitten hiippailisin kotiin... Tästä syystä en oo vielä käynyt dtm:ssä enkä tututstunut muihin sateenkirjaviin ihmisiin täällä helsingissä... vaikeeta.. ehkä täytyy vaan hilata itsensä jonnekin tapahtumaan niskasta ja kattoo mitä tulee..! hui hui
onhan se kyll suuri kynnys lähtee yksin yhtään mihinkään. En mä ainakaan saa aikaiseksi koskaan..
niin mä taidan tänne kuolla kun en ikinä itseäni täältä liikkeelle saa?
:D kyllä mä onneksi vielä kerkeen oon nuori vielä ;P
Niin, ja se unelmien neitonen ei myöskään ilmesty kotiovelle, ellei hyvä säkä käy ja joku ihana tv-lupatarkastajanainen(ihana tv-lupatarkastaja?) satu piipahtamaan... in my dreams :)
Mitäs jos ihan vähän ra-ot-te-li-sit menemällä DTM:ään kahville päiväsaikaan? En tiedä onko siitä suurtakaan iloa tai hyötyä koska ei siellä kauheasti jengiä ramppaa, mutta ei siitä haittaakaan ole.
Niin no Hesaan on täältä vähän matkaa.. hmm.. kuka muuten sanoi että etsisin sitä unelmien naista? ;) en ainakaan minä ;P
Minä en koskaan käy missään DTM:ssä. Miksi pitäisi. Vuori tulee Muhammedin luo, Muhammed ei mene vuoren luo.
Hei,

En ymmärrä miksi sinä joka et uskalla mennä DTM:ään et laita vaikka jotain viestiä johonkin cityn deittiosastolle tai sittenhttp://www.qruiser.com sivustoon? On paljon muitakin jotka tarvitsevat kaveria vaikka naisteniltaan, siitähän se lähtee. Voi mennä yhdessä jonkun toisen "Yksinäisen" kanssa joka ei pahemmin tunne muita lesboja.
Nimimerkillä itsellekin kelpaa seura... ( ja olen sitä myös saanutkin juuri tuolta qruiserin kautta).
Hmm.. tuo olikin ihan hauska idea.. eikä Naisen seura ole koskaan pahitteeksi.. ;)
Nyt ku haluaisin mennä DTM:mään niin mulla on osa viikonlopuista töitä.. Kävinhän mä siel tammikuun alussa yhden ystäväni kanssa joka on kanssa lesbo..
Ehkä osalla DTM:n tai muualle itseään saamattomista on kyse myös siitä, ettei tosiaan viihdy erityisen hyvin biletyspaikoissa? Paha minun on tietysti puhua muiden puolesta, mutta omalta osaltani olen sellainen, että minut saa lahjoa aika hyvin, että suostun lähtemään edes lähibaariin. Ei väliä, pitäisikö mennä yksin vai toisten kanssa. Ainakaan en halua maksaa itse moisesta tylsyydestä ja epämukavuudesta. Syynä viihtymättömyyteen on ensinnäkin se, että pelkästään jo meluisa ja savuinen ympäristö tökkii. Toiseksi ulkona käyminen (biletysmerkityksessä) sopii omalle persoonalleni aika huonosti ja jos lähden joskus puoliväkisin, kokemus on äärimmäisen tylsistyttävä. Viihdyn parhaiten yksikseni ja teen mieluummin melkein mitä tahansa muuta kuin lähden ulos. Olen sitten varmaan enemmistön mielestä todella tylsä ihminen, kai se täytyy vain myöntää.
Kyllä mä viihdyn ulkosalla oikeassa porukassa tosi hyvin ja eikä uudet ihmiset mun elämässä olisi pahitteeksi se vain saisilähtemään uudelleen ulos toistamiseen..
Perun puheitani, koska tuttu vei Helsingin reissulla DTM:ään, tosin se oli päivällä ja käytiin vain Cokiksella sen alakerrassa. Sillä tavalla ns. baari ei ollut yhtä tympeä paikka.
Itse käyn kanssa aika usein DTM:ssä kahvilla tai sitten jos menen käymään bailaamaan sinne niin voin juoda limua..
DTM:n kahvila on tosi hyvä paikka käydä kahvilla ja siellä kuulee myös omat ajatukset sekä siellä voi puhua kaikessa rauhassa kavereiden kanssa. Se paikka on viihtyisä jossa voi olla samantein useamman tunnin putkeen..
Kun nyt kerta dtm:stä puhutaan niin miten siellä toimii ne ikärajat? heitetäänkö alle 22 vuotiaat kymmenen jälkeen pihalla? :P

itekkin mietin josko yksin uskaltaisi sinne lähteä...
Maman ikäraja taitaa olla 20. Max 22. Mutta eipä se teinejä pidättele:)
hmm... Hehkuun on ainakin 18, ja mun mielestä myös viikolla. Ei ne ainakaan mitään papereita koskaan kysele, vaikka allekirjoittanut on vasta just ja just ylittänyt aikuisuusrajan. ;) lauantai ja perjantai on sitten eri juttu.