sattumarakastumisia?

  • 1 / 5
  • hydathode
  • 19.2.2006 19:54
Kuinka moni täällä on päätynyt seurustelusuhteeseen täysin sattumalta tapaamansa ihmisen kanssa (osastoa kassajono, kesäfestarit, lomamatka, yhteentörmäys kadulla)? Tavallaan yritän kai kysyä, onko paljonkaan toivoa oman kultatytön löytämisestä, jos ei aktiivisesti liiku l-piireissä järjestöissä ja naisten bileissä. Toisaalta, säästäisin itseäni varmaan sydänsuruilta ja heteroihin ihastumisilta etsimällä sitä hellintä hymyä ainoastaan paikoista, joissa tietäisin todennäköisimmin törmääväni toisiin l-naisiin.
  • 2 / 5
  • leijona69
  • 19.2.2006 21:19
Mulla on sama ongelma, etsin ja etsin.... Aina ihastun "väärään" naiseen, haluan kuvitella et hän on kans lesbo.Aina joudun pettymään ja se sattuu. Ketään en ole saanu viel koskee, suukon saanu parilta, siinä kaikki. Nyt yritän rohkaista itseeni ja mennä Turkuun ens perjantaina, kun sain järjestettyy vapaata. Onks kellää mitää vinkkii mihin aikuisen naisen kantsis mennä? Haluan jo löytää jonkun... Koskettaa, rakastella, suudella, olla vaan lähellä. Mitä elämä sen jälkeen tuo...? Perhe on ja koitan saada selvyyden mitä oikeesti pitäs tehdä! Mies tietää mitä tunnen, eikä viellä ole hylänny. Naisen lähelle kaipaan, niin että sattuu.
  • 4 / 5
  • HeiDeeni
  • 19.10.2006 18:33
Hih te kuulostatte kaikki mielenkiintoisilta tyypeiltä.. kävelkää mua jokupäivä sattumalta vastaan niin voisin ihastuu teistä jokaiseen ;) ei vaan.. harvoin se tosirakkaus tulee kadulla vastaan :(
  • 5 / 5
  • Antsa
  • 20.10.2006 7:32
En itse ole koskaan rakasta löytänyt baareista tai bileistä. En tosin ole kovasti näin etsinytkään.
Pari naisystävää oeln vuosien myötä löytänyt kirjeenvaihtoilmoituksen (aika ennen nettiä) perusteella.
Elämäni naiseen, rakkainpaani, "törmäsin" työpaikalla ja yhteistä elämää rakennamme.
Ehkä tilannetta helpotti osaltaan se, että tiesin hänen suuntautumisestaan jo entuudestaan.
Toivottavsti myös muilla on onni matkassa rakkaan löytämisessä :)