Kiinnostus L-koodiin niin kova et..

mä rikoin lakii ja latasin netistä kolmannen tuotantokauden kuudenteen osaan asti.kunhan tulee myyntiin, ostan kaikki kaudet dvd:nä...loistava sarja
L-koodia saa näköjään 7.4. alkaen suomeksi tekstitettynä dvd-boksina. Kauppaan siis silloin.
Virkavaltaa kiinnostanee enemmän musiikin jakelu vertaisverkossa kuin tv-sarjojen, mutta elokuvat taas ovat asia erikseen.
Kävin yksillä sivuilla ja tilasin sen L-koodin ekam kauden itselleni vaikka se maksaakin postikuluineen miltein 70 €, mutta ei se mitään haittaa.. Voi, kun en nyt muista sitä sivua mistä tilasin..
onks jollain tietoo neljannesta kaudesta?
...eli kauan pitaa odottaa..? ja eihan carmen vaan oo jaamassa pois???
Toi l-koodi maksaa antilassa tai jossain muussa tavaratalossa n. 42 euroo..
www.play.com

sieltä kannattaa katsella noi tuotantokausi bokseja... en muista löytyyks sielt mut postitus on ilmanen ja laatu varma :)
Mä ostin sen l-koodin heti ku tuli markkinoille enkä kadu sitä et maksoin siitä maltaita. Oon katsonut sen jo tosi monta kertaa läpi ku tv:stä ei oo tullu mitään katsottavaa..
8.1.2007 alkaa Sub tv:n sivujen mukaan 3 kauden jaksot!

"Luvassa on myös uusia hahmoja – kuten sarjan ensimmäinen todellinen - ja toivottu butch!" ;-)
Koskakohan tulee myyntiin toinen tuotantokausi ja vasta sitten kolmas?
  • 23 / 53
  • brown-eyed girl
  • 12.2.2007 22:51
toista kautta voipi ettiä esmes l-koodin kotisivuilta. minen ole ainakaan suomeksi tekstitettyyn versioon törmännyt ja tokkopa tuota kolmatta tulee suomennettuna myöskään.
Olen ihmetellyt, miten L-Koodiin ihmiset tykästyvät niin kovasti. Tai siis kauniita muijiahan siinä pyörii eli iloa silmälle riittää. Juonen (ts. käsikirjoituksen) osalta koko sarja on hirveää sontaa: epäaitoa, joka sortuu vanhoihin tai muuten halpoihin käänteisiin koko ajan. No saippua kait on sellaista. Mutta viimeistään aina silloin naurattaa, kun yhden suudelman jälkeen tyypit suurinpiirtein saa orkut. Mutta kaikkea hyvää kuitenkin teille, jotka viitsitte moisesta maksaa dvd:einä isot rahat. Kyllä mäkin sitä subbarilta katson yleensä joka maanantai, kun se on kuitenkin ainoita meikäläisten sarjoja :)
Heh, mua ei kyllä yhtään haittaa että käänteet on välillä ns. epäaitoja. Hyperbola voi olla vaan hauskuuttava elementti... Ja toisaalta, todellisuus (kirjoitin ensin väsyneenä että totuus, pakko muokata) on usein tarua ihmeellisempää.
L-Koodi 2:sta saa ainakin huutonetin kautta ei tosin suomeksi tekstitettynä ja on melko kallis. Itse olen ostanut sitä kautta sarjan ensimmäisen osan, aivan uuden veroinen.
  • 28 / 53
  • Gesellschafterin
  • 20.2.2007 18:51
2. kauden englanninkielinen versio lähtee amazonista alle 20 punnalla, mutta kolmatta kautta joutunee siis vielä odottelemaan.
Odotan sitten innolla kesään et saan sitten homattua sen l-koodin 2 tuotantokauden..
L-Koodi /2 suomeksi tekstitettynä saa CDON.COM:ista 23.05 lähtien sekä kausi 3 suomitekstillä 13.06 lähtien. Hinta vähän päälle 40 euro. Kallista, mutta tottahan sitä hyvästä voi vähän maksaakin.
Multakin löytyy nyt eka tuotantokausi. Voi tätä onnea! Seuraavia odotan kuin kuuta nousevaa... Youtubesta olen kyllä kaikki kaudet jo katsonut ja neljättä sitä mukaan kun se Usa:ssa esitetään. Aivan paras sarja!
Kaikille tiedoksi että L-koodi alkoi eilen subilla kesäuusintana ensimmäisestä tuotantokaudesta (toivottavasti ne näyttää myös toisen ja kolmannen, en ole nähnyt toista tuotantokautta)
Oon tilannut eBay:ltä 2.-4. tuotantokaudet. Just katoin ton neljännen. Koukussa ollaan..
Milloinkohan neljäs kausi alkaa? Kovasti jo odotan... Ärsyttävää että yhden tuotantokauden päätyttyä joutuu aina niin kauan odottamaan seuraavaa :(.
L-Koodin uudet jaksot tulossa tammikuun puolivälissä! Täytyykin virkistää muistia katselemalla edellisiä jaksoja...
Mulla on nyt kaikki kolme ensimmäistä tuotantokautta dvd:nä joten on helppo muistella miten sarja aikanaan alkoi ja miten se päättyi 3 kaudella.. Odotan kanssa innolla jo 4 kautta..
Niin, ja nyt on myös helpompi tallentaa digiboxiin, ja löytää sitten omasta kansiosta kun haluaa sen uudestaan katsoa:-) Eipä silti, kyllä sekin DVD sitten varmaan tulee hankittua, kunhan se ilmestyy kauppoihin.
Muistattehan tänään alkaa uudet jaksot L- Koodista :-) Minulla se menee kovalevylle, katson sen sitten huomenna .... on jotain kivaa tekemistä töistä tullessaan :-)
Ensimmäisen jakson perusteella meininki oli minusta vähän pliisua verrattuna aiempiin tuotantokausiin. Toivottavasti meininki paranee. Tai sitten en vaan jaksanut keskittyä eilen, kun jännitin tämänaamuista työhaastattelua, en tiedä. Mutta se oli positiivinen yllätys, että upea Marina tuli takaisin :).
Totta, on parempiakin jaksoja ollut, tuo Shanen sekoilu ei ollut minusta kovin mukavaa, Marinan takaisintulo oli piristävää. On siinä upean näköinen nainen. Toivottavasti meno paranee kunhan pääsee vauhtiin...
L-koodin 5 kausi alkaa 26.3.09 klo 22-23! Kävin subtv:n sivuilla katsomassa asian.. Löydätte sen kevät 2009 alta!
Kyllä nyt ärsyttää, kun latasin (eikä kestäny ku semmoset noin kymmenen tuntia) kokonaisen tuotankokauden (kuudennen) tota L-koodia, niin siinä ei näy jonkun virheen takia kuvaa ollenkaan, ainoastaan ääni kuuluu. Aikaisemmin katsoin muutaman jakson "irrallisina", jolloin toimivat. En tietenkään tajua tietokoneista sen vertaa, että tietäisin, missä ongelma on, puhumattakaan sen korjaamisesta. Osaaks kukaan auttaa? :D (Täähän ois varmaan mieluummin pitäny kirjottaa jonnekin tekniikka-aiheisiin keskustelupaikkaan, sori vaan.)
Hei!
Luulen että ongelma on siinä, että Sulla ei ole koneeseen asennettu Codec-Pack - iä.
Saat sen helposti netistä, kun laitat "codec pack" googleen ja sieltä etsit uusimman version ja lataat koneellesi. Se on ilmaista.
Jos et osaa, niin pyydä joku avuksi..

Niin sen jälkeen pitäisi näkyä ihanat L-Koodin jaksot!:)
Kyllä tänne saa laittaa linkkejä joista on muille apua ja hyötyä, jos saa l-koodin jaksot näkymään..