Onko Lapissa elämää?

  • 1 / 4
  • KoalaEskimo
  • 21.1.2006 20:17
Onko asiaa niin, että kaikki lepakot ovat muuttaneet etelään paremmille apajille? Kyllähän täällä päin joitakin asustelee vielä, mutta tuntuu, että hekin ovat jonkinasteisessa talvihorroksessa. Oulussa taitaa olla suurin yksilö liikenteesessä ja seuraavana Rovaniemellä, mutta kun sopivasti kumpaankin on yhtä pitkä matka. Kemissä kyllä on kuuleema jotain liikettä, mutta heitäkin niin vaikea saada kiinni ja jos saa niin katoavat nopeasti ihmisvilinään.
  • 2 / 4
  • typsy
  • 21.1.2006 21:42
Hiihtokeskuksissa työskentelee kaikenlaista porukkaa varsinkin sesonkina. Itse olen seuraa (enkä vaan lomasellaista) löytänyt useamminkin Lapista. Tietty auttaa jos on mestoilla kauemminkin kun vaan sen viikon...
  • 3 / 4
  • Muikkunen
  • 23.1.2006 18:40
Onhan täällä elämää! :) Hiljaiseloa vaan... Niin pieniä nämä paikkakunnat ja piirit että moni tyytyy olemaan herättämättä sen kummempaa huomiota... Jos kaipaat juttuseuraa niin laita sähköpostia! En ihan lähistöllä asu kuitenkaan...
  • 4 / 4
  • Lumitiikeri
  • 11.5.2006 1:44
Voi tota lapistamuuttoa..ite oon kovaa muuttamassa sinne kait kahen vuoden sisällä..rippuu, miten löytyy töitä tai muuten elämä paiskii. Hienoo seutua...ihmiset omalaatusia eli mun mieleen, vaikka ehkä tää suhde-elämä saattaa si ollaki pienen etsinnän takana ;)