Award showt
Täällä toisessa keskustelussa kysytiin miksi homot pitävät Euroviisuista ja itse ihmettelen samaa.
Itse olen heikkona moniin award show:in.
Golden Clobe (jonka juuri sain katsottua), Oscarit, Grammyt ja Emmyt. Muita en jaksa enää oikein katsoa (ok MTVn USA:n ja Euroopan MVA menee viellä läpi).
Suomalaiset Jussi ja Venla patsaat eivät saa minua tv:een ääreen.....
Onko muita jotka pitää glitzistä, showbuissnesneksestä, kiitospuheista?
Kyllä gaalat kiinnostaa,odotelen innolla huomenna sunnuntaina Subtv:ltä klo 14.30 tulevaa Golden Gobe-gaalaa :-) Tämänvuoden Oscarit tulevat myös olemaan erityisen mielenkiintoiset,niitä voi melkein kutsua jo gay-Oscareiksi tulevien ehdokkaiden vuoksi;Brokeback Mountain(Paras Elokuva ym),Philip Seympur Hoffman(Miespääosa,Capote) ja Felicity Hoffman(Transamerica).
Täytyy sanoa että Mariah Careyn esitys Grammy Award showssa oli huikea suoritus, tyttö osaa laulaa ja sielukkaasti.
Tyttö on selvinnyt julkisuuden paineessa hienosti mitä nyt 2001 tapahtunut pieni romahdus mutta hän nousi jaloilleen siitä todella upeasti.
Hän on menestyksensä ansainnut ja täytyy nostaa hattua hänelle yli 16 vuotta kestäneelle uralleen.
Näin kuvaili Mriahin esitystä MTV:n Kurt Loder:
"Mariah Carey, whose awkwardness onstage is almost touching, will never have this power to command as a performer. Carey may sell twice as many records as Madonna these days (more than that, actually), but as they never say in the record business, sales aren't everything."
http://www.mtv.com/news/articles/1524126/02102006/id_0.jhtml?headlines=trueMutta hyvin monissa muissa lehdissä ym. Mariahin esitystä on ylistetty taivaisiin. Minustakin se oli kerrassaan loistava esitys, ehdottomasti illan paras. Paljon parempi kuin Madonnan. Hän panostaa enemmän visuaalisuuteen, Mariah taas enemmän lauluun, minkä luulisi olevan laulajalle tärkeämpää.
Sitä minäkin tarkoitin että Mariah:n esitys sai ihoni "kananlihalle" joten minulle esitys oli vaikuttava. Jos näistä oudosta käytöksestä puhutaan niin eikös tuo "tähtitaivas" ole pullolaan niitä?
Ainakin yksi illan kiitospuheista mitä Bono esimerkiksi piti ei mielestäni ollut päätä eikä häntää. Hieman hölmistyneeltä näytti sir Paul McCartney:kin puheen aikana.
Jos takahuoneessa oli sitten kiertänyt tähtien kesken oikein kunnolla terästetty "jointti" joka sai sitten tämän aikaiseksi, tiedä häntä.........
Ja niille jotka eivät tiedä kuka Bono on tai mikä on jointti....jättäkää väliin.
Nyt on pullo kuplivaa jäähtymässä ja tiara on kiilotettu juhlavaksi maanantai aamuyötä varten.
Pitäisi seuraavaksi vuodeksi hankkia pienois Oscar patsas viellä rekvisiitaksi niin olisi kotikatsomo täydellinen. Call me grazy.....
Yes you are happy grazy. En katsele tana iltana, sunnuntaisin kiinnostaa 60 Minutes enemmin, Andy Rooney is brilliant.
Pidimme ennen Oscar juhlia johon ruoka oli ukoa catered tarjoilijoineen. Paljon drinks,mutta kun se on aina sunnuntaina, seuraavana paivana taytyi soittaa tyohon sick. Ne tietaa etta suurin osa gayqueens on poissa maanantaina.
Well.that who I am and enjoying every second of it...
Pidän kovasti peukuja pystyssä Felicity Huffman:in puolesta, mielestäni hän teki todella loistavan työn todella hyvässä leffassa.
Minun taytyy tunnustaa,en ole nahnyt yhtaan elokuvaa niin tv:ssa tai muutenkaan kohta 25 vuoteen. Viimeinen oli oikein teatterissa Earha Kitt life story. Harry Potter tulee melkein joka paiva tv:ssa mutta ei kiinnosta ja satoja muita movies.