Jyväskylän 30+ l-naiset :)

  • 1 / 9
  • rille
  • 9.1.2006 16:20
Hei,

mukava nähdä, että vanhemmat, siis 30 v ja sitä vanhemmat lesbot, ovat ryhtyneet järjestämään tapaamisia ainakin Helsingissä ja Tampereella. Ymmärrän kyllä että muualtakin voi noihin tapaamisiin osallistua mutta siitä huolimatta olisi kiva jos Jyväskylässä saataisiin myös aikaseksi omakin tapaaminen. Onko muita innostuneita kuulolla?
Aika hiljaista on täällä Jyväskylän 30+ ympyröissä näköjään edelleen
  • 3 / 9
  • Anna
  • 12.4.2006 11:10
Joo ei niitä 30+ naisia varmaan täällä odottamalla löydä. Jotain pitää alkaa kehittää, kuten Helsingissä, siellä 30+ naiset järjestävät yhteisiä illanviettoja ja kuulemma väki viihtyy. Ihmeitä ei tarvitse keksiä: kiva, tunnelmallinen paikka, jossä lämpöä ja virvokkeita. Siitä se lähtisi, tutustuminen ja seuraavan kerran suunnittelu. Olisikohan tälle ehdotukselle tilausta? Ilmoitelkaa itsestänne ja ehdottakaa, missä ja milloin.
  • 4 / 9
  • Lepa70
  • 18.4.2006 4:50
No eikö meitä ole? Jyväskylä on vähän iäkkäämmille lepakoille muutenkin tosi kuollut kaupunki. Sama näemmä täällä.
Hei,

siispä kaikki Jyvässeudun, ja mikseipä kauempaakin, 30+ naiset seuraaviin Jyväskylän Setan seuraaviin bileisiin. Bileet ovat kuun vaihteessa, katsokaamme tarkempi ajankohta Setan sivuilta. Neilikkaa tuskin tarvitsemme:) Ilmoittautumisiakaan ei tarvita, mutta olisi kiva kuulla kuinka moni tätä palstaa lukeva on tulossa. Levitetään tietoa myös tutulle.
seuraavat JKL Setan bileet jäävät väliin, koska olen silloin lomareissulla. Mutta jos on muita tapaamisia tiedossa toukokuun loppupuolella tai sitä myöhemmin, niin silloin tulen kyllä mukaan.
  • 7 / 9
  • Anna
  • 26.4.2006 12:06
Heipähei taas kaikki Jyvässeudun 30+ naiset :)
Setan bileet Ilokivessä ovat lauantaina 29.4. eli eiköhän nähdä siellä sankoin joukoin? Tulen itse kaupungin ulkopuolelta mutta tulen silti:)
Viestittäkää sanomaa eteenpäin, jotta meitä olisi monta paikalla. Keskustellaan ja suunnitellaan!
Bg, harmi, ettet pääse, voit kuitenkin itsekin ehdottaa, mitä tekisimme ja milloin.
Hei,

vähän kävijöitä täällä :) Lieköhän ollut Jkl:n bileissä meitä 30+ naisia vapun aatonaattona? Itse jouduin flunssan vuoksi jäämään sittenkin pois.
Seuraavat näyttävät olevan 12.5. perjantaina. Eli toistan ehdotukseni; laitetaan viestiä eteenpäin ja tavataan tuolloin. Katsotaan sitten eteenpäin, mitä jatkossa keksitään.
Mutta muitakin ehdotuksia olisi kiva kuulla.
  • 9 / 9
  • RockMama
  • 6.2.2007 12:02
Olen Jyväskylästä, tosin täytän tuossa kohta 26, joten en yli kolmekymmentä. Tuossa JKL:n setan sivuillekkin itseni rekisteröin sisään. Minä olen siinä vaiheessa elämää, että miehet eivät enää oikein sytytä.. kyllä olen aina tiennyt tykkääväni myös naisista, mutta nyt iän karttuessa tuntuu, että miehet eivät enää oikein kiinnosta seksuaalisesti. Takana vain miessuhteita, mutta hyvin lyhyitä sellaisia.. Yhden kesäromanssin tuloksena minulla on reilu kolma vuotias poika jonka kanssa kaksistaan elelen. Isänsä on kyllä kuvioissa, mutta satunnaisesti näkevät toisiaan. Olenko sitten biseksuaali vai mikä, mutta en halua oikein lokeroida itseäni, kun itsekään en ole asiasta oikein varma. Nainen on vaan niin paljon kauniimpi, naisen vartalo on kaunis. Naiset suutelee paremmin. Onko kellään samankaltaisia kokemuksia? Minua tosin pelottaa kertoa asiasta kenellekkään, jotenkin se tuntuu vaan niin vaikealle.. Itse kyllä olen hyvin suvaitsevainen aina, oli kyse homoseksuaalisuudesta tai ihonväristä tai vanhempie/nuorempien keskinäisitä suhteista, muttak un se omalle kohdalle sattuu, se tuntuu hirmu vaikealle asialle. Seksiä harrastin n. viikko sitten miehen kanssa, mutta en saanut minkäänlaista tyydytystä, edes suutelu ei tuntunut millekkään.. Muutenkaan ei tuo seksi ole oikein innostanut aikoihin.. Jotenkin olen aivan hämilläni tästä kaikesta. Outo, mutta aika ihana tunne.