Lesbon leffahylly

VHS:llä: High Art, If these walls could talk 2, the Vagina Monologues... keskimmäinen lahjoituksena saatu. Myös: Du ska nog se att det går över, Väninnor (samalla DVD:llä), niin ja Orlando.

Jep, jos musta ei arvaa niin täytyy olla aivan tosi rikkinäinen tutka, tai sitten heteronormatiivisesti ajatteleva hetero.
jep...mulla on noita leffoja ihan tolkuttomasti...suurin osa hollywood-krääsää, heterohömppää..mut sit on myös
mm. lapsia ja aikuisia, FÅ, Amyn jäljillä, Mullholland Drive etc...jos tietyllä avoimuudella siis kattoo noita mun leffoja, niin kyllä sen tajuaa
Ei mun leffahyllystä ainakaan kukaan voisi päätellä sitä et oon lesbo..
Kyllä minun Leffa hyllystä huomaa minne päin pää on kallellaan. löytyy vino pino lesbo leffoja. Kuten Fingersmith, But i´m a Cheerleader, Goldfish Memory, Debs,Bound, Ja Paholainen loi naisen, Mulholland Drive, Tipping the velvet jne.. Löytyy myös melkein kaikki Xenat. Ja hollywood leffoja paljon.... Joissa vahvoja nais rooleja tai kauniita naisia.. Omistan varmaan noin 400 elokuvaa eli "ei omaa elämää" ;)
voisi paremminkin löytyä (yritän just ostella lisää)
tällä hetkellä on vaan fucking åmål, velvet goldmine (lähinnä homoja) ja 101reykjavik
  • 8 / 30
  • LyraSofia
  • 11.6.2007 20:12
The Hours -leffan ostin just ja mulle oli aika yllätys, että kaikki kolme naista, keiden elämästä se leffa kertoi, oli rakastuneita naiseen.
Toki osasin kattoo sitä silleen silmät ja korvat auki. Yks k.o. leffan myös kattonu heterokaveri ei ollu edes huomannu, eikä ajatellu
koko juonta ollenkaan siltä kannalta.
Ja sitten on toki myös tuo Vinokinossakin ollut Loving Annabelle, mikä mulla on koneella, samoin ku kaikki The L Wordin tähänastiset
tuotantokaudet
  • 9 / 30
  • fennoministi
  • 6.7.2007 21:48
Hääh, meitsi ei edes ole tiennyt Xenasta :D

Multa löytyy FÅ, Ja paholainen loi naisen, Boys Don't Cry, American Beauty (no, ei nyt lepsinen, mutta homonen)... Hemmetti, en kyllä yhtään muista! Tavoitteena on aika kattava lepakkoleffahylly, mutta siihen tarvitsen rahaa :)
  • 10 / 30
  • fennoministi
  • 12.7.2007 23:07
Kaipa sitä on purkissa kasvanut, mutta HERRAN JESTAS näitä lesboleffoja löytyy! Eksyin eilen seuraavaan:

http://www.imdb.com/keyword/lesbian

Ei siellä aivan kaikki kyllä lesboleffoja ole, mutta silti. Keräsin siis vasemmalla kädellä (hyppien yli joitakin epäilyttäviä nimiä) "pienehkön" listan leffoja / dokkareita / lyhytfilmejä, jotka pitäisi löytää ja nähdä / jotka olen nähnyt ja jotka haluan leffahyllylleni (jos siis haluan vaikka perustaa lesboleffakirjaston). Rahoja odotellessa...
Haha, nyt teen näistä 1600 "lesbian" -hakusanan sisältävistä leffasta / dokumentista / tv-sarjasta / lyhytfilmistä kategoroitua listaa :D Voinen laittaa sen tänne, kun se joskus kuukausien päästä on valmis. Tästä tulee hyvä!

No-Life Is High Life
Multa löytyy L word tuotantojaksot 1-4, fingersmith, the girl, 1 dvd peppiä, poikamaisia itämaisia taistelulaji-leffoja, robin hoodia.
Juu, kyllähän noita löytyy, mm. Fucking Åmål, Tillsammans, Mulholland Drive, High Art, Things You Can Tell Just by Looking at Her. Ja tv-sarjoista L-koodit.
Tuohon naisten väliseen rakkauteen kallistuvia elokuvia löytyy kyllä loppujen lopuksi aika vähän mun leffahyllystä. Xenaa ei löydy hyllystä mut Dark angelin tuotantokaudet löytyy kyllä.. :D

-Amor yllättää
-FÅ
-Ja paholainen loi naisen
-Boys don't cry

Siinäpä ne tais olla..Niin ja tietenkin L-koodit..Nyt yritän kuumeisesti löytää Loving Annabelle/Lost and delirious..Eli jos jollain on tietoa mistä vois löytyä niin kiitän ja kumarran tiedosta :)
Jos Jane Doe vielä etsit noita viimeksi mainitsemisiasi leffoja, niin ne näyttivät kuuluvan amazon.co.uk:n valikoimaan. ..jos siis suomenkielisten tekstitysten puute ei haittaa sinua..
Haloo.... Hankkikaa HETI Imagine me and you sekä 8 femmes. Xenat ja Lwordit voi laittaa ongelmajäteastiaan ;)
Voi tuo Imagine Me & You on aivan ehoton leffa, joka kannattaa kattoo! Iteltä löytyy se ja sit on esimerkiks Bound, Monster, Wild Things 1-3, Cruel Intentions 1-3, The L Word 1-4 kausien DVD:t ja 5 kausi koneella, 6 kaudesta on 6 jaksoa myös. Sit löytyis Bad Girlsien 1-2 kaudet DVD:nä ja 3-8 kaudet koneelta (lukuunottamatta 7 kautta, jota ei piru vie löydy mistää) Toki on sit leffoja hottiksilla naisnäyttelijöillä :) Leffoja löytyy kyl iha joka kategoriasta ja lisää tulee melkee koko aja :)

Tuli katsottua eilen elokuva nimeltä Loving Annabelle. Tykkäsin kyllä yli paljon ja suosittelen :) Tässä nyt on katselukierroksessa Vampire Diary..
Itse en oo koskaan tykänny katsoa Xenaa jotenkin.. kun kaikki kuolaa Lucy Lawlessia niin se alkoi ärsyttää. Sama juttu kuin Buffyssa ja Sarah Michellessä.. yök.

Itsellä löytyy aika paljon Johnny Deppiä. Siinä miehessä on sitä jotain, että vaikka lesbo olenkin, en varmaan kieltäytyis jos Depp tulisi pyytään treffeille ;) Karismaa, sitä siinä on..!
Eli hyllyssä on ainakin:

- Bound
- BDC
- Brokeback Mountain
- FÅ (kaikki nää on "pakkohankintoja"..)

Sitten muuta:
- Saksikäsi Edward
- Cry Baby
- Sweeney Todd
- Hellraiser I
- Sex And The City
- Jali ja suklaatehdas

..ja muuta, joita en nyt jaksa alkaa luettelemaan.. tykkään leffoista ja mulla on niitä kuitenkin siihen nähden niitä hyvin vähän, jos rikastun niin hankin hyllyjen täydeltä, ensin kaikki Deppit ja sit muuta ;D
Onhan noita leffoja kertynyt yli 300 en oo kyllä vähään aikaan laskenu :) aika pitkälle samoja lesbo leffoja mitä onkin jo tuossa tullut löytyy multa ja tietenkin L-koodin kaudet :)
Kertokaas mulle kun en muista, että mikä on sen lesboleffan nimi joka sijoittui sirkusmaailmaan?
Lesbon leffahylly... ... Kun luin nuo aikaisemmat viestit niin tuli sellainen hassu Outoko olen - tunne. :)
Miulla ei ole The L Word - sarjaa, eikä hyllyssä ole yhtään DVD/VHS koteloa, jossa lukisi "Xena".
Mitä miulla sitten on? Lähinnä Quentin Tarantinon leffoja ja Robert Rodriguezin leffoja.
Oi juma! Siulla on myynnissä Loving Annabelle :3 Rakastan sitä leffaa <3 oon kattonu sen 5 kertaa enspanjan kielisillä tekstityksillä x) Harmi vaan että en oikeen kannata nettiostoja enkä kyllä osaakkaan sellaisia ostaa xD Mutta hieno leffa..
Menikö kaupaksi? Mie en oo käyny täällä hetkeen, niin en huomannu et olit laittanu muutakin myyntiin.