Buffy vampyyrintappaja

  • 1 / 11
  • liikkis
  • 16.12.2005 13:40
Onko teistä monikin seurannut kyseistä sarjaa? Itse pidin täytenä hömppänä sitä pitkään mutta sitten kun näin ystävälläni muutamia jaksoja, jäin täydellisesti koukkuun : ) Nyt olen ihan naurettava kun pillitän kuin mikäkin vauva seuratessani Willow:n ja Taran kuvioita.Tiedä sitten miksi se on minusta niin liikuttavaa. Veljeni naljaisi että Sarah Michelle Gellar Buffyna on mukamas lesboikoni, pitäneekö paikkansa? Minun tyyliseni Buffy tai Gellar ei ole, mutta Amber Bensonin esittämä hahmo, Tara, on saanut ajatukseni kieppumaan kieppumaan kieppumaan... xD
Joo olen kuullut, että monet lebat seuraa/tykkää Buffysta. Oliko sarjassa jokin jakso, jossa oli naisen kanssa/suuteli naista?
En ikäni puolesta kuulu sarjan kohderyhmään, mutta fanitan kovasti. Jo ennen lesbisiä juonenkäänteitä. Olisikohan mnulla vähän sitä 'gay sensibilityä' , hyvän päälle ymmärtämistä;)
ainakin mun kaveripiiris buffy on ollut suosittu (ainakin ne ensimmäiset tuotantokauden jaksot) Erityisellä
mielenkiinnolla tuli seurattua lähinnä Faith-hahmoa...koska Eliza Dushku on aika herkku
Itse seurailin Buffyä satunnaisesti. Sehän on vähän kuin modernisoitu punahilkan teiniversio koko tarina - tämä viaton neito yrittää löytää kivaa poikaystävää mutta aina retkahtaa kaiken maailman 'isoihin pahoihin susiin', mitä lie vamppyyreitä ja muita.

Willowsta tehtiin lesbo siinä vaiheessa kun Xenan tuotanto päättyi ja haluttiin houkutella Xena-fanit katsomaan Buffyä. Samalla kun Willowsta tuli lepakko hänen hahmostaan katosi kaikki muu moniuloitteisuus ja mielenkiinto, se oli pelkkä lesbo enää sitten. Harmi sillä mielestäni Alyson Hanigan on hyvä näyttelijä ja olisi pystynyt paremmankin "lesbonoidan" tekemään, jos käsikirjoituksessa ja tuotannossa olisi sallittu.

Miettikää nyt. Lesbonoita! hrrrrrrrr... :D
oli se lesbonoidaksi "pamahtaminen" hiukka koomista tietyllä tapaa..kun ei moneen kauteen edes minkäänlaisia viitteitä siitä,
että willlow kamppailisi seksuaalisuutensa kanssa...ja mä nyt kuitenkin diggaan kaikista eniten tuota l-koodii
willow on kyllä sulonen. Ei voi muuta sanoa. Se pimahti täysin kun Tara kuoli ja pimeä Willow pääsi valloilleen. Onneksi se löysi uuden rakkauden vikalla kaudella (ja aika hottiksen).
Pidän tosi paljon kyseisestä sarjasta... :) <3 Buffy, ja sitten Faint on aivan ihana.. :P
8. kaudella (sarjakuva) Buffylla oli jonkinlainen seksisuhde toisen slayer-chickin kanssa :D. Buffyyn täysin retkahtanut olen siis.
Buffy kolahti sillon joskus tosi kovasti...Kolahtaa vieläkin..Ei niinkään näyttelijöiden (Eliza Dushku__Grrr...Pitkin reisiä.....) Koko sarja on loistavasti kirjotettu.. Henkilöhahmot pitkälle mietitty ja juonen käänteet "uskottavia"..Ottaen huomioon Buffyn maailma..Eikä Sarah Michelle Gellarkaan mikään ruma ole... ;)