merkkivaatteet

  • 1 / 9
  • sirkku
  • 10.12.2005 20:08
Miten on sinun laitasi, käytätkö merkkivaatteita? ja jos vastasit kyllä niin minkämerkkisiä?
Edelleen jos vastasit kyllä, niin käyttääkö tyttöystäväsi? tai vaimosi? Jos olet sinkku, niin toivotko, että mahd. tyttöystäväsi käyttäisi merkkivaatteita?
  • 2 / 9
  • Katrinka
  • 10.12.2005 20:18
Kyllä. Kaiken merkkisiä, mutta myös merkittömiä. Tänään oli kaupungilla päällä Malene Birger -farkut, MaxMaran takki, joku merkitön villapaita, samoin merkitön pashmina ja merkittömät saappaat. Nyt päällä Timberlandin t-paita ja jotkut merkittömät farkut sekä ihanat mummon kutomat villasukat.

Muiden ihmisten vaatteiden merkeillä tai merkittömyyksillä ei ole mitään väliä - kunhan viihtyvät.
  • 3 / 9
  • weikku
  • 11.12.2005 15:31
Merkillä ei ole minulle väliä, tyttöystävää ei tällä hetkellä ole, mutta ei minulle ei merkitsisi mitään sekään, että olisko tyttöystäväni merkin perään vai ei.:)

Joskus kyllä kuitenkin ihmettelen ihmisiä joille jonkin tavaran tai vaatteen merkki on niin järkyttävän tärkeä, mutta en minä siitä ketään tuomitse, jokainen tyylillään, se vain hassusti ihmetyttää - varmaankin juuri siksi kun en itse merkkien päälle "ymmärrä".:)
  • 4 / 9
  • Patruunatar
  • 11.12.2005 18:21
Minä olen merkkivaatefriikki. Kaapista löytyy mm. Miss Sixtyä, Dieseliä, Peakiä, Sandiä, Benettonia, Fcukia.
Viime kuussa ostin pitkän harkinnan jälkeen KoneHelsingin farkut.
Olen sinkku. Mahdollisessa tyttöystävässäni kiinnitän huomiota siistiin ulkonäköön ja, että vaatteet ovat OK, eli merkkivaatteita ei tarvitse olla. Luonne on kuitenkin loppujen lopuksi se tärkein ominaisuus.
  • 5 / 9
  • nallepuh
  • 11.12.2005 23:26
haglöf, peak jne.

monet laadukkaat urheiluvaatteet on mun mieleen ja niin on mun kumppaninkin
  • 6 / 9
  • Hatsepsut
  • 14.12.2005 10:22
Minä pidä ja käytän hyvä laatuisia ja omalle vartalomallilleni sopivia vaatteita. Tällaisia vaatteita löytyy mm. Jack & Jones, Blend, Peak, Diesel, Haglöfs... kengissä on Puman kenkiä, juoksukengät on jalkaansopivuudentakia AINA Asicset ja sit ihan suosikkikengät on Timberlandin kengät jotka on kuin muotoiltu mun jalkani mallin mukaan. Ostan vaatteita kuitenki laadun, en merkin perusteella.

Avovaimo on vaatefriikki. Eli muodinmukaista ja laadukasta mm. Dieseliä (kenkiä, farkkuja, paitoja), KoneHelsinkiä, gsus, Puma, Lacoste, hilfiger, Peak, Sand, WE, fcuk ja urheiluvaatemerkit. Mut hän löytää hyvännäköisiä vaatteita mistä vaan ja varmasti ne ostaa.
  • 7 / 9
  • Neuvoja
  • 18.12.2005 5:16
Mulla on kaksi kysymystä. Ekaksi, olen niin pihalla, että en edes tiedä minkä merkkiset vaatteet on merkkivaatteita, kun kai kaikilla vaatteilla sentään joku merkki on. Tokaksi, te merkkivaatteita käyttävät osaatte varmaan neuvoa mitä voi tehdä korkokengille, jotka kopisee häiritsevästi. Kävelenkö väärin vai pitääkö kengät viedä suutarille??
  • 8 / 9
  • Karina77
  • 18.12.2005 11:58
Ei-merkkifriikkinä vastaan vain tuohon kenkien kopinapulmaasi. Itselläni on ollut joskus samanlaisia kenkiä (joissakin on niin kovat muoviset korot, että luulisi kuolleidenkin heräävän kun niillä kävelisi...). Ongelma on ratkennut, kun olen kiikuttanut ne suutarille ja pyytänyt vaihtamaan niihin vähemmän kopisevat korkolaput. Suutari voi vaihtaa muovisten tilalle kumiset, ja meluhaitat vähenevät huomattavasti.
  • 9 / 9
  • Erilainenlapsi
  • 1.3.2006 0:23
Mun vaatekomerosta löytyy mm:ssa diesel,jack and jones,lee,russell athletic, Kone Helsinki yms. Oon todellinen vaatefriikki ja lähes kaikki ylimääräinen rahani menee vaatteisiin. No tapa sekin kulutttaa rahansa! :D