Seinäjoki

Heipä hei :) Mun loma on nyt alkanu takkuilemaan kun vaikka lomaa on nii ei meinaa ehtiä päästä tuulettumaan millään enää. En pääse edes tangoilemaan ja ens viikolla pitäis lähteä vielä itä-suomeen sukulaisten luo ku tuli kiltteyttään luvattua niille että tavataan. Mutta sen jälkeen varmaan alkaa taas rauhoittumaan mun loma normaaliksi joten sitten mulla on taas aikaa liittyä seuraan, mitä nyt ikinä päätetään tehdäkkin :) Se mini-golf kuulostaa tosi mahtavalta ajatukselta kyllä kun en ole kun kerran ennemmin mini-golffaillu :D
Huvittais mennä kattoo Stellaa bilepuistoo tänää..hmm.. sen laulajan vielä vien naimisii!;D no ehkä tyydyn haaveilee :cD
Tänään ainakin pärtsäilen vähän joka puolella... kaveri haluais mennä kattoon Nykästä. No joo, makunsa kullakin...

Soitelkaahan jos innostuttais näkemään. Mulla ei valitettavasti tarttunu kenenkään nroa viime kerrasta...
Eheps... sonki vasta huomenna se Nykänen, mutta kai me sinne bilepuistoon eksytään kaverin kanssa.
Älkää ny hirveen kauan naurako mulle, mutta tuli mielee että pitääkös sinne minigolffiin varata joku rata etukäteen vai saako sinne vaa marssii?:) en oikee näist urheilukuvioista tiiä mitää;) torstai juu sopis hyvin.. eiku ihmiset joukolla liikkeelle,tääl ei oikee nyt näytä olevan sakki hereillä...:))
No huomenta! Minä täällä heräilen tankojen jälkeiseen elämään.

Minigolfista: ei tarvitse varata mitään, muistaakseni...
Ajattelin kyllä huomenna poistua Helsingin puoleen, kun ei koulun ovet auenneet. Pitäs viimein mennä katsastamaan se DTM...
MISSÄ KAIKKI ON!????

KÄVIKÖ KUKAAN KOLVAAMASSA?

Kävin DTM:ssä! Solis niinku taivas. Ihania ihmisiä ja kyllä Helsingin pisteet nousi vanhoista traumoista huolimatta=).

Kiinnostaisko joskus joku meetinki? Odotan kovasti päivää, milloin Vaasan ja J.kylän Setat paljastaisivat tulevia pilepäiviä...
Tämä ainaki ollu kerranki vähä kiireine, hiljasta tääl o näköjään kyl ollu..:)
miitti ois hyvä idea! missä ja millon? Mottoni on tällä hetkellä että hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset! Muutan elokuun lopulla lahteen, ni nyt on pakko pitää kukkaron nyörit tiukasti kii..:D Olis kiva nähdä siel uusiakin naamoja!:)

yritin ahistella jykylän setaa et päivittäisivät vähän sivujansa, muttei näköjänsä millää..:'( tampereel ois nuo naistenpileet näemmä kyl.......8)

ps. oon ehkäkin _______o_______/ noin kade dtm visiitistä :DD
Meikä olis kiinnostunu Treen bileistä! Meinasin laittaa ilmoo, mut kerkesitkin ensin. Eli ne jotka on pihalla: 5.8 olis naistenbileet. Lisäinfoa tresetan siivuilta.

Aijjoista muuten...: mulla ei ole elämää, lukuunottamatta pieniä katoamistemppuja etelään. Eli jos joku kerkiäis joskus törmäämään, ni moon melekeen aina lähtökuopis.
Helkkaris.. Tuli muuttokuorman vienti lahteen just sillo ku on ne Tampereen pileet ni en pääse sinne siis:( mutta se olis hyvä idea sit niille jotka pääsis lähtee! tuokaa sielt sit tuliaisina lissää lepakkityttöi tänne sjoen ympäristöön :D:D

Mutta misäs kaikki ihmiset oikein on??!? hyväne aika tääl ei oo ku minä ja tinttu näemmä :D
Mites ois vauhtiajoviikonlopun jälkeen miitti jos ei sit jo ens viikol....? vaikka 2pvä? en tosin tiiä omistakaan menoista (ihan niiku niit nyt oiskaa hirveesti) mut tällee näppituntumalt heitän..:)
Näemmä tästä uhkaa tulla kahden ihmisen vuoropuhelu. Sanotaas ny vielä kerran, että tähän keskusteluun saa jokainen joka vaan haluaa ni liittyä. Samoin noihin miitteihin on jokainen tervetullut ja olis kivakin jos tulis uusiakin naamoja mukaan. Joo, mutta siis siitä miitistä, et mulle (niin ku arvata saattaa) ni käy melkeen koska vaan. Jotta kertokaappa vaan päivä :D Naistenbileet kuulostais kans ihan kivalta..
Mä edelleen ehdotan sitä ens viikon tiistaita eli 2pvä elokuuta..:D pistäkää hanttiin jos ei käy:)
Viikonloppuna mut voi bongata sjoella, eli nähään jos törmätään..:) pakko mennä zoomailee niit vauhtityttöi ;D

olivat muuten päivittäneet jykylän setan sivut! seuraavat pileet siel on 25.8..
Heipuli! Huomasin kans juuri itte ton päivityksen... vähän niinku kiinnostais..

Mä pystyisin tulemaan ti:na tosi-illalla tai aikasemmin päivällä! Mikä olisi toimintasuunnitelma?

Onko ketään muuten menossa sinne Treelle? Itse olisin menossa sinne (tosin tulossa Hgin suunnasta)..ja voin mä napata sulle muutaman likan pulloon tuliaiseks. Tosin jos siellä olis joku tuttu, niin sais kaksinverroin likkoja tuotua...

Epäilenpä muuten, että ihmisten vähyys saattaa johtua tästä kesästä, kun jokainen liehuu vähän siellä sun täällä. Odotellaan vaan pimeitä talvi-iltoja=)
Tere tere!

Voi reissuilu...saatan lähteä Tukholmaa kohti maanantaina! Montakohan likkaa saa tuoda verovapaana..? Ilmoon sunnuntaina kuinka ti-törmäilyn kanssa käy...

Muita näkemässä ti? Jos näkeminen olis päivällä, ja jos kerkeen, ni oisko joku "kahvi vaan" jotakin? Illal vois "yksi vaan" olla jotakin?
Hmm.. tuleekohan mite hiljane miitti..:D mutta ilmotelkaahan juu onko sinne kukaan menossa ja tulossa..

ps. olin kattoo t.a.t.u:a, kuola, hyvin ne vetää :D
Tere tere!

Olisin tiistaina tulossa! Ennen seitsemää onnais.

Kaffe, limppari?
Tää ei kyl selviä paikalle ennen ku aikasintaa kello 18.00 :( Mutta ei nyt mitään pyllyjä vaan missäs limpsat ryystetään?:) Jos te muut (toivon et tätä siis lukee muutki ku me "vakkarit" ja että paikalle ilmaantuu runsaasti ihmisii;) ) näätte aikasemmi jo, ni mie sit liityn teirän seuraan sit ku ehin:)
Tervehdys!

Loma loppui juuri, ja nyt yritän pysyä hereillä työpöydän ääressä. Mulle kävis huominen tapaaminen kyllä, mutta vasta kenties myöhään. Eli tiedän vasta huomenna kuinka pitkä työpäivä on edessä. Mutta laitan viestiä! Ja ilmestyn paikalle - kunhan paikka vaan selviää!
Tervehdys!

Tää kerkeis sit myöhemmin tulee aikasintaan puol kybäks. Ok?

Missä...oikeestaan Seinäs ei muualle voi tuohon aikaan mennä kuin johonkin paarin puolelle, Abc ei kuulosta hohdokkaalta...
Palaveri, Minibaari? Mikä olis jees?
Musta se Minibaari oli jotenki aikas symppis paikka, sillo ko siel sen kerran oltii.. :D että mites ois se? Ilmotelkaa tuosta aikapolitiikasta sit tarkemmi.. :D vai pistetäänkö se puol kymmenen ajaks ja kukin sit tulloo niiku kerkee?:) mie siel istun kuitenki, ei oo bisneskiireitä :D
Hei taas!

Mie voisin laskeutua sillon puol kybän jäläkeen.
Minibaari, siellä en olekaan ollut kahteen päivään. No, johan tässä ikävä on jo kerennyt kehkeytymään.

Nähdään huomenna!
Joo, puol kymmenen pystyn ihan varmasti olemaan paikalla. Pistän sulle Jenna viestiä jos pääsen jo aikaisemmin. Nähdään huomenna!
Mites teidän ilta eileen meni? Ite en harmi kyllä päässy tuleen, mut ens kerralla sit..
Noo kahvin ja lonkun merkeissähän tuo meni, ei mitään erikoisempia..:) väkeä oli ko pipoa.. nii vissii ;)
helou homot..:) olikos joku tampereel.. en oo kyl varma tahonko ees tietää..*kares kaikille paikalla olleille* :) onkos kukaa kiinnostunu niist jykylän pileist 25päivä..?
Molo!

Enpä ainakaan minä ollu treellä puheista huolimatta. Lähdin Tukholmaan, kumpi parempi, en tiedä.

ÄH! Joudun menemään Hkiin ensiapukurssille kun olisi nuo Jkylä pileet. No, mä meen sitten käymään taas DTM:ssä=)

Olisko joskus jollain aikaa nähdä muuten?
Taitaa tulla itellekki nii tiukka aikataulu tuon jykylän kaa, et pitää ehkä jättää se väliin, pitää viel ny sit kattoo..
Oon täs yrittäny vältellä sjokkee, et sais vähä tota talouspuolta kuntoon :D ois kyl kiva nähä kaikki (miedät monet) ennenku täält muutan..
en vaa uskalla ehottaa päivää ku en yhtää tiijä mite itellekkää kävis :D lauvantai? tai joku ilta ens viikol.. nii..en tiijäs:)
Tervehdys muuttaja ja muut vinoutuneet

Molen muuttanut! Wow! La kävis kyl, mutta lienee taas myöhäistä nyt viestitellä, joten mietittäiskös ens viikoksi jotakin päivää?
Tällä haavaa kävis kaikki.
Muu.. Mites, pääsiskö joku (/kaikki :D) kavviseuraks maanantai tai tiistai-iltana?:) pittää käyvä sjoel vaihtaa auto jompana kumpana päivänä, ni ois (mun kannalta) aika kätevä siin samal törmätä.. en tiijä kyl viel et kumpana päivänä..:)
No Molo!

Nii, joo, mulla on se ratsastus taas tiistaina. Kahellaan josko pääsisin.
Eikö ketään muita duudsoneita Seinäjoella tai lähiympäristössä hereillä? I know you're out there girls and boys.. Tai sitten ihmiset on vaan tyytyväisiä nykyisin meininkiin? Öö, mitä en usko. (leikin että vaivun pikkuhiljaa epätoivoon, byhyy)
Juhuu!

Täällä ollaan! Työkiireet tuntuvat vaan vievän mukanaan niin että unohtuu ihan tämä viestittely. Ja viikonloppuna tyttöystävä muuttaa mun luokse, niin pitää se muuttotouhukin minua touhukkaana. Mutta tapaaminen sopisi oikein hyvin! Laittakaa aikaa ja paikkaa, yritän osua paikalle! Ja Jenna voit tietysti soitellakin. Mulle käy tänään ja huomenna myös!
Hur står det till där i ässjoki?:)
Kävin tosiaan tiistaina siellää ja yritin tuolla rimppulille soitella, mut sil oli raadon vastaaja vaan.. itkin pari tuntia ja lähdin pois;)
nyt täällä etelässä, kävin homomiitis, ileisesti siel käy yleensä vähä enemmän kun kolme vakkaria..;) ilmotelkaa jos joskus joku mennöö täst nurkilta ohi ni jag ska tarjota kahvit! ja lähtekää helsingiin pilestää, ni minäki voisin lähtee mukaan, en oikein yksin sinne ehkä viel uskalla mennä..:)
Tere igen!

Pahoittelen hiljaisuuttani. Tuli vietettyä uuden kämpän tupareita ja yritän kovasti vaihteeksi pysyä kaidalla tiellä.

Olen menossa Helsinkiin syyskuun lopulla. Haluaisitko Jenna lähteä tutustumaan DTM:ään? Onneksi olen menossa ensiavun kurssille, joten voinevat antaa minulle aamusesta ensiapua, jos ilta venähtää... Jag har ditt nummer så att jag kan ringa dej lite öö...lähempänä ajankohtaa.

Muut mahdollisesta miitistä kiinnostuneet, viestiä tänne=).
Eikös dtmmään oo ikäraja jotain 22 nurkilla? :""""(
en siis vielä tiedä mitä teen kuun lopus men du har puhelinnumero juu!:D call on me. eikä ku :D ja kaikki ihmisjoukolla mukaan tietty.
Juhuu pitkästä aikaa! Mitäs kuuluu Seinäjoen Zeeproille ? Vai onko kato käynyt vinojen keskuudessa? Täytyy myöntää että on tullut itsekin uppouduttua työhön ja onnelliseen parisuhteeseen. Mutta nyt tuntuu että tämä loputtomasti jatkuva marraskuu saisi jo loppua ja voisi taas tavata muitakin ihmisiä. (Tyttöystäväni ei myönnä olevansa ihminen... Toim. huom.) Kuka Seinäjoen (tai ylipäänsä joku jostain about 500:n kilometrin säteeltä) vinoista lähtee keilaamaan? Golfaamaan? Vikeltämään? Jos edes perus kalja/kahviseuraa löytyisi?
Hoi! erään tuttavan kans ollaan pohdiskeltu ja koetettu setviä onkos seinäjoki tosiaan niin konservatiivinen (tai epäaktiivinen) ku mitä väitetään jne, ja harmistuneina tultu tulokseen ettei mitään tosiaankaan löydy epäheteroporukalle (täysin varmuutta en taasen voi kyl kaiketi saada tänne juuri muuttaneena (tosin 20km vielä skuttaan seinäjoelta O.o). siepatkaan ihmeessä mukaan jos liikenteessä jne, mielelläni liittyisin joukkoon ja tutustuisin hiukan enemmän teihin täällä suunnalla(:
Seinäjoki on toistaiseksi ainoa paikka Suomessa, jossa nulikat ovat huudelleet meikäläisen perään että "kato homo!!!". Tämä tapahtui pari vuotta sitten Provinssirockin aikaan.
No niin, tälläki palstalla taas tapahtuu pitkästä aikaa, hieno homma. Olis kyl ihan kiva, jos jonki näkösen tapaamisen sais järkättyä..
Oliskohan tääl muita innokkaita vaikka sit sinne keilaan tai jotain..?
Heips! Liikettä pitkästä aikaa tälläkin rintamalla.:) Kokeilin jo tuos joskus aikasemmin kirjoittaa tänne jotain, mut se jäi aika onettomaksi yritykseksi. Niin eli jos vielä mukaan mahtuu, niin täällä olis yksi halukas lisää keilaamaan, kahville jne.
Heis kaikki Seinäjoen Seeprat! Mites olis lauantaina? Onko kukaan lähdössä lauantaina liikenteeseen? Jos on, niin olis kiva lähteä vaikka yhdessä. Tieän itseni lisäksi ainakin yhden joka on varmasti lähdössä. Bisselle? Kahville? Onko ehdotuksia?
Heip!:o) musta olisi hauska tutustua seinäjoen vinokkaisiin, itse asunut 15km seinäjoelta jo n.3 vuotta..ei ole tullut tänne koskaan kirjoitettua, koska katsellut maailmaa pinkkien lasien läpi kunnes tyttöystävä petti ÄIJÄN kanssa ja jäi vielä verekseltään kiinni..(mitä tästä opimme:ei kannata ruveta seurustelemaan "heteroitte" kanssa.) Kaikki kaverit täällä on hetskuja, eikä siiinä vikaa, mutta ällöttää kaikki ja olis mukava tutustua toisiin vinokkaisiin täälläpäin joitten kanssa jauhaa juttuja joita ei tajua kun toinen samallalailla ajatteleva.. Tai sitten tosiaan lähteä kunnolla bilettämään isommalla leenaporukalla:o)
Meni tuo lauantai ohi niin että pätkähti.:D Mutta tosiaan, olis mukavaa lähteä istuksimaan yksille tai vaikka useammille. Onkohan ens viikonloppuna kukaan lähdössä radalle? Tai kahville tai jotain? :)
Ensi viikonloppu menee reissussa, mutta sitten voisi kyllä yrittää järjestää jo jotain tapaamista. Kuinka moni olisi kiinnostunut tapaamisesta? Ja minkä merkeissä? Että kahvia vai kaljaa vai vallan jotain ihan muuta? Hauskaa viikonloppua kaikille!
Mulla kanssa ensi viikonloppuna muuta menoa, mutta joo, olisi hauska mennä vaikka kaljalle tai jotakin joku viikonloppu jos joku intoutuu järkkäämään jotakin..eli minä mukana:o)
Joo, mä kans mukana ellei ny mitää kauhian paljo tärkiämpää tekemistä satu olemahan..
Hmmm. Onkos tyyppien kokoontumisajot loppunu tyystin Seinäjoella? (: Muutin vuoden vaihteessa Tampereelta Seinäjoelle tyttöystäväni luokse ja ois ihan kiva tutustua ihmisiin.
Moi! Mun tyttöystävä muutti tänne Seinäjoelle syksyllä, ja muutettiin toki samantien yhteenkin. Me on puhuttu kanssa että olisi mukavaa tavata muitakin vinoja täällä kuin vain toisiaan. No, ei olla oikein saatu mitään aikaiseksi kun on ollut työkiireitä ja pimeää ja talvi ja ties mikä tekosyy. Mutta mites nyt kevään koittaessa? Onko tällä seudulla vielä muita seeproja liikenteessä?
Täälä se käy keskustelu aina yhtä vilkkaana.. Joo, jos joku jotain tapaamista o väsäämäs ni mä voin kyl ainaki koittaa rehata itteni paikalle (toi ny ei varmaan ollu mikää uutinen kenellekää, koska mä taidan kuulua jo vähä niin ku kalustoon..) Mutta oli mulla sellaasta asiaaki, jotta jos ootte huomannu tuola setan sivuilla ni ne vois järjestää S-joellaki jotain toimintaa jos olis tarpeeks vapaaehtosia töihin. Sieltä o kuulemma kyselty toimintaa tänne eteläiselleki pohjammaalle. Ihan vaan jos jota kuta kiinnostaa.. Ite aatelin ainaki ilmottautua vapaaehtoseks :)
Jospa jotain miittejä on tiedossa, niin täällä olisi myös yksi potentiaalinen osallistuja :o)
Täältä lähtisi ilmoille nyt ehdotusta tapaamisesta eli miten on, sopiiko ihmisille nähdä perjantaina 1.6. klo 20.00??Paikkaehdotuksia otetaan mielellään vastaan!Kaikki nyt rohkeasti mukaan tutustumaan iloisiin ihmisiin.
Hei joo. Kuulostaa kivalta. Me asutaan mun tyttöystävän kans ihan keskustassa, et jos haluttais jotain alottelu/tutustumis etkoiluja ennen baariin menemistä, niin meillä olis mahdollisuus ainakin kokoontua. Tai ihan joku baarikin käy. Ite en kauheesti paikkoja tiedä, niin en osaa mitään kivaa ehdottakaan.
Kivaa olisi jos voitaisiin tosiaan ensin kokoontua ja tutusta teidän luona ja siitä sitten jatkaa yhdessä jonnekin.Laitatteko tarkemmat ohjeet minne saavumme, teidän ei tarvitse laittaa tietenkään osoitetta tänne näkyviin, mutta voitaisiin vaikka sopia jokin paikka asuntonne läheltä johon ensin kokoonnutaan ja siitä sitten yhdessä suunnistamme teille.Miltäs kuulostaa ja nyt kun täällä kerrankin jotain taasen tapahtuu niin kaikki vain kaapit auki ja mukaan kesän ensimmäiseen kokoontumiseen!!
No olisko torikeskuksen edessä semmonen paikka johon kaikki osais tulla?! Siinä torin puolella. Ja oisko klo 19.00 hyvä aika vai pitäiskö tavata aikasemmin? Tuolla mun profiilissa on sähköposti osoite, johon toki saa kirjoittaa ja kysellä tarkempaa osoitetta jos ei vaikka kerkiä sinne torikeskuksen eteen ja haluaa myöhemmin saapua paikalle.
Seiskalta on meille huono aika, mutta kasiksi ehdittäis.Voin laittaa sähköpostia ja kysellä osoitteen tarkemmin niin tullaan hieman myöhemmin.Mikäs on osanottotilanne muiden osalta??
Okei. Pääasia, että tulossa ootte kumminkin. :) Niin ja muutkin ihmeessä liikkeelle!!
Heippa! Nyt vasta tänään löysin tämän keskustelun.. onko teillä treffit onnistunu? Vieläkö yksi s-jokinen pääsisi joukkoon? :)
Joo, onhan noi reffit ihan hyvin onnistunu ja kiva on ollu tutustua uusiin mukaviin ihmisiin. Mutta kyllä viä sekahan mahtuu, et kaikki vaan rohkeesti mukaan..ei me purra, ellei joku eheroon taharoon halua ;)
Onneksi joku teistä vielä kurkkasi tänne keskusteluun! :) Kertokaa ihmeessä tännekin jos teillä on jotain kivaa tekemistä tms.! Täällä olisi vielä yksi pöllö porukkaan, olisi kiva tulla kurkkaamaan ja tutustumaan uusiin meikäläisiin! :)
Joo, eihän sitä sovi unohtaa tämmöstä foorumia. :D Lisää vaan porukkaa mukaan.
huhuu.. aivan kuollutta ja hiljaista.. ei täällä siis taida enää käydä ketään? kaikki hävinneet kesäksi pois?
Kyl tää ruukaa aina aika ajoin herätä henkiin..tai ainaki jotain tapahtuu. No, mut mites, onko kukaa menos sinne setan järkkäämään tapaamiseen?
Joo. Muru saattaa olla silloin töissä, mutta mua kyllä hiukan kiinnostais nähdä se tapahtuma. Jos vaan sais piakkoin lisää infoo siitä, niin pystyis tietään vähän paremmin..
Kanssa olisin tulossa kun tietäisi tarkemmin! Töissä kylläkin illan, mutta sen jälkeen..
No onks ihmisejä menossa perjantaina sinne vaasan setan järkkäämään tapaamiseen? Voi varmaan vauhtiajot vähä verottaa porukkaa?
muakin vaasalaisena ihmetyttää se bileiden kävijämäärä. luulis tässä kaupungissa olevan hlbt kansaa sen verran, että saatais hyvät bileet kasaan, mut ei...käykää seinäjokelaiset ihmeessä vaasassa, jos vaan viitsitte. seuraavat bileet ois ravintola Thai Housessa lauantaina 29.9.2007 klo 22-02. ja jos jotakuta pelottaa, ettei paikkaa löydy tjsp. niin mä voin toimia oppaana :) en oo kyllä ite käyny ikinä noissa Thai Housen bileissä, koska asuin muualla vuoden, mutta nyt kuun lopussa ois tarkotus mennä katsoon et miltä sielä näyttää.
Hienoo, jos se olis opas ni tää vois olla kuski. :) Onko kyytiin tulijoita? (joo ja kerrottakoon viä, etten o mikää hullu murhaaja tms. jotta aremmakki tohtii tulla mukaan)
Mistäs ja mihinkä aikaan mä tulisin teitä noutamaan..? Oliskos kellää mitää ideaa..?
^ Niin ku laitoin sulle jo spostia, niin me ei ainakaan nyt päästä tuleen. Mutta toivottavasti saatte edes pienen porukan koottua ja meette edustaan sinne Vaasaan. :)
niin jos teillä on apuja tarpeen sen paikan löytämiseen. niin mun sähköpostiosoite löytyy profiilista. se sama toimii myös msn osotteena, että voi lisätä ja sit sopia jotain jos siltä tuntuu.
Eikös me kuitenkin olla menossa vielä, me muutamat...? mulle ei ole väliä mistä ja millonka lähettäisiin!
Joo, kyllä mä oon ainaki menos ja tosiaan ni kyytis pääsee kyllä. Tosin mulle tuli töitä viikonlopuks, et kovin myöhään en voi olla.. Voinhan mäki antaa mailiosotteeni ni voi sinneki kirjotella jos haluu.. eli sarah_@suomi24.fi
Voishan sitä kyl muuten käydä vaik kahvilla tai jotain..? mulla olis ainaki tos lauantai-illalla aikaa.. :)
samaa mietin kans! edes pieni lohdutuspalkinto! kahville tai kaljalle.. lauantai-ilta käy myös mulle...! :)
lähetin huvikseni sähköpostia vaasan setalle ja kysyin miksi bileet on peruttu..nyt sitten odotellaan vastausta.
katri kirjoitti: "lähetin huvikseni sähköpostia vaasan setalle ja kysyin miksi bileet on peruttu..nyt sitten odotellaan vastausta."

Bileet on peruttu järjestelyihin liittyvien ongelmien vuoksi. Seuraavat bileet ovat lauantaina 20.10.2007. Tällä tietoa sitä ennen ei ole tulossa bileitä. Vierailuvinkkinä Vaasaan voisin toki antaa Vaasan Seta ry:n 35-vuotisnäyttelyn Ateljee Tornissa. Mukana on myös Marita Perttulan sekä Janne Laineen töitä. Näyttely on maksuton ja avoinna 7.10 saakka.
pitäiskö sit yrittää uudestaan tollon 20. päivä, mulla ihme ja kumma on vapaata sillonki! mut huomenna kumminki minibaaris, kaheksan-yheksän välillä?
Jospa vaikka sit yheksän aikaan.. En tiä ehdinkö kyllä ihan yheksäks, mut jos en, ni tuun sit vähä myöhäs, mut tulos oon kuitenki.
ok, mä meen sinne jossain vaihees ja oottelen! oon jo sit kauheessa pöhönäs! :)
####################################
######Seuraava Club Fenix lauantaina 20.10.######
####################################

tuleeko seinäjokelaisia?
Moiih :) viimesestä vierailusta tännekki nii kauvan etten muistanu ennee ees käyttäjätunnuksia.. :] Toivottavasti saatte Vaasan pilleisii lähtijöitä! Millokas s-meriläiset pitää omia pileitään taas vaihteeks? :) Ite en oikee ikinä onnistu pääsee sinne päi ku on näitä vaasan sun muita pileitä, mut vois kokkeilla saapumista jos (taisiis KUN :D) ootta suunnittelemassa jotain baarin/kuppilan valtausta joku viikonloppu sjoel..? :) sittehä voi varmaan vaasalaisekki lähtee tänne vastavierailulle, hih :D ottikohan tästä nyt kukaan mitään tolkkua :o)
mullakin aina unohtuu nuot käyttikset ja salasanat.
joskus vois seinäjoellakin käydä kyllä..mutta itellä ainakin se ongelma, ettei ole kyytiä..junia ei mene silleen että pääsis illalla kotiinkin :/
Seuraavat setanbileet olis 24.11 klo 22 alkaen Ravintola Thai Housessa (Galleria Wasa, Vaasanpuistikko 17). :)
Vaasassa kyllä sillon, mut vaan töissä just sillon siellä... :( no mut millonkas vaasalaiset eksyy seinäjoelle? :)