Seinäjoki

Edellinen
Onko seinäjoki tosiaan niin suvaitsematon paikka kun olen monen ihmisen kuullut sanoneen? eikaih? :)
Nii ja sitä että tapahtuukos seinäjoella mitään vinoille suunnattua.. pilleitä? jotain?:)
Itse olen kokenut Seinäjoen aika suvaitsemattomaksi paikaksi - vaikka omalla toiminnallaan sitä yrittääkin vähän muokata. Tosin on aika vaikeaa, eikä tuloksia oikein näy. Luulisin että Seinäjoella tapahtuu, mutta piilossa. Kun löytyisi se scene jostain! Nyt täytyy käydä vinoilemassa pääkaupungissa. Olikohan tämä nyt vähän lohdutonta?
Yh ja nyyh.. Valitettavasti oon itekkin huomannu, ettei seinäjoki oo ehkä niitä suvaitsevampia ja avomielisempiä paikkoja.. :/ Noh.. Ei vissii voi muuta todeta, kun että onneks täältä päin pääsee ens vuonna poies.. Taisiis, hienoahan se ois jos seinäjoellekkin joku sais järkättyä vinoille jotain pileen tynkää johki latoon, jos ei muuten;) Olen vähän jäävi valittamaan, kun en itse ole ollenkaan semmoinen joka tahtos jotai järkkätä.. Tykkään käydä valmiiseen pöytään, kuten sanotaan :D No. Suvaitsevampaa seinäjokea, rohkeampia ihmisiä ja heidän toimiaan odotellen..:)
juu seinäjoki on vähän.. hmm.. suvaitsematon.. mutta kumminkin tykkään paikasta. Mun mielestä varsinkin yöelämä on hyvää ja hauskaa seinäjoella ja kaikille löytyy jotain. Kyl seinäjoellakin löytää omanlaistansa seuraa.. itse kyllä muutin sieltä tänne Helsinkiin kans mutta aika usein tulee seinäjoelle nokka suunnattua:D
Joooo.. No, tälläselle 18veelle ei ehk viel ihan rajattomasti menoa löydy, ku kerholta (ööh. jee?;D;D)..ja duunista perjantaisin.. karmaankaan ryökäleet eivät viikonloppusin päästä..:D No, tietoni sjoen menoista on vähän rajalliset, kuten ehkä näkyy..:D Harmi et oon sen verran ujo (syvällä sisimmässäni, sitä ehkä ei kaikki uskois ;D) etten kyl näis paikois, enkä muutenkaan ns. heteropaikois uskalla mennä kelleskää tytsille "sillä silmäl" jutteloo, vaik mieli joskus tekis..:)
Pitää varmaa pistää kaveri juttelee, tyyliin ala-aste ;D;D heehaa..:D
  • 6 / 214
  • VintermanOulu
  • 22.3.2006 18:43
Tuossa tuli mieleeni, että on Seinäjoella ollu Setakin. Olin jopa pikkasen mukana siinä hommassa. Suunnittelin jäsenkortinkin. Bileitä oli muutaman vuoden aikana silloin tällöin. Kävijöitä oli lähistöltä. Vaasastakin tuli sakkia. Suurin osa taisi olla naisia. Sitten vetäjä(t) lähtivät pois ja homma tyssäsi siihen.
No joskus aikoja sitten yritinki ettii seinäjoen setan yhteystietoja, ku olin nii varma että PaKKohan siel on semmone olla!:) mutta törmäsin sit tuohon että toiminta lakkautettu tai jotain.. harmi..:/
Joo, ei ole Setan toimintaa Seiniksellä, ja Vaasaan on monesti pitkä matka... Täytyy siis yrittää nuuskia noita heteromestojen nurkkia - kun meitähän kuitenkin on! Ujous on vain niin hankala este. Ja se tietysti tuntuu ikävältä, että on joskus joutunut heteromimmin "koekappaleeksi". Siitä on tullut sitten ujoonnuttua vielä lisääkin. Nyt vain huuhaan hissukseni lepakkoheijastin lahkeessa, jos joku vaikka tarttuisi siihen... Säälittävää?
No muistahha Rimppu vipattaa jalkaa oikein kunnolla, että joku rinsessa sen heijastimen näkee ja kapsahtaa sun syliin;) hmm. Toivossa on hyvä elää eikös?:) ei masennuta.. Heh, Egotripin sanoin: Nämä ajat eivät ole meitä varten, ja että "jokaisella jossakin on joku yhtälailla lohduton"..ihanata;)
Tuli tässä pitkäpiuhaiselle mieleen, että oisipa mukava tutustua seinäjoen/ympäristön kenoihin, kun niitä nyt näköjään onkin olemassa, heh..:) yhteyttä saapi ottaa..:)
Kyllä, mukava olisi tutustua vinoihin. Onko täällä muitakin kuin Jenna ja minä? Luin just lahtelaisten kirjoittelua, ja ne on saaneet ainakin jotain aikaan, ja ihan ilman setaa. Tänään luulen eksyväni hetkeksi palaveriin kaverini kanssa - kunhan saan tässä työt tehdyksi. Mutta ei mua kyllä mistään tunnista, kun heijastinkin jäi toisiin housuihin...
Noista lahtelaisten keskusteluista tuliki mielee tuo tappaamine..:) mut aika surkeeta jos ei tääl enempää meit oo hohoo :D no..ei se määrä, vaan laatu;D
Siis meitä on pakko olla enemmän - kun kuitenkin 10% on meikäläisiä. Täällä se suvaitsemattomuus varmaan vaan ahdistaa ihmisiä, eikä ihmiset uskalla hylätä turvallisia komeroitaan... No joo. Kunhan höpötän. Mutta olisi mukava aktivoitua ja tavata muitakin vinoja. Onko ideoita?
Kyllähän meitä on enemmänkin. Itse nostan käteni ylös ja liityn edellä mainittujen ryhmään.
Pohjanmaalaisessa, duudsonien kotikaupungissa olo on välillä hieman tukala, ehkä sen takia on helpompi lukita kaappinsa ovet.

Pääni on ideatyhjä, mutta näkeminen olisi hauskaa.
Hoh:) hienoo, hitaasti hyvää tulee ja poruukka lisääntyy;) Nii tosiaan itestä piti sanoa sen verran etten tosin sjoella asu mut tulee siel usei käytyy kuitenkinh..:) Mut tää on kyl kauheen noloa ku en miekää mitää keksi.. taisiis.. pitäskö sitä sit sopia et jonnekki kavveelle tai baariin tai levvaan tai jonnekki joskus??:D
Niin, jos vaikka näkis hämyisässä baarissa jonain suht rauhallisena iltana? Niin että vois ottaa kahvin tai kaljan oman olonsa mukaan. Ja jos tapaaminen sujuu, niin sittenhän sitä voi keksiä vaikka mitä kivaa, leffaa ja keilaamista ja yleistä tötteröintiä! Mutta olisko torstai-ilta mitään nyt pääsiäisviikolla? Itse tykkään istua Palaverissa. Vai tuleeko tämä liian äkkiä?
No mulle passaa jos auton alleni saan.. Siitä taidan ilmoitella sit myöhemmin..:) On täs toinenki mutta :D ei kyllä mitään aavistusta missä tua Palaveri sijjaittee?:) Joo, oon onneton...:)
Minäkin pyörin seinäjoella sillon tällön! Tosin nykyään harvemmin, kun on sieltä kerran pois päässyt:)
Toivottavasti jossain välissä törmätään! Tänään on Rytmikorjaamolla Lauri Tähkän keikka, sinne tarttee varmaan suunnistaa lepakkoheijastimen kanssa :) Tulkaa nykimään hihasta tai tukasta jos huomaatte - ja satutte olemaan paikalla! Mulla on Girl Revolution T-paita myös. Ja katsotaan jos jossain vaiheessa voitais nähdä muutenkin, kahvin tai kaljan merkeissä. Tai ihan muuten vaan - paikkakuntalaiset, ja jo täältä poispäässet!
Seinäjoki on kyllä munkin mielestä tosi ahdasmielinen paikka... En oo törmänny pahemmin muihin vinokkaisiin. Tosin kerran sain Du:nissa pusun ihanalta tytöltä joka katosi sitten ihmisten paljouteen...*voih* :)
Mutta muutenhan Du:ni on siis ehkä maailman heteroin baari... Täynnä sikaniskoja ja bimboja. Ja suomirokki raikaa.
Taitaa olla sjoen kaikki buarit melko heteroja :/ mälsää joskus..
mites meni pääsiäinen?:)
niin no onhan ne aika hetsku painotteisia mut itseasias tykkään tosi paljon seinäjoen yöelämästä vaikka nykyisin asun hesas. Karma on kiva paikka ja usein käyn lauleskelmas vanhas mestari:D ei dunis ja vartiskaan mitää vikaa oo..
Pääsiäinen meni mainiosti, Turun Seta oli järjestänyt hyvät bileet! Nyt kun mekin saataisiin tänne joku tapaaminen - vaikka paikalliset baarit ovatkin kovin heteroystävällisiä... Ei anneta sen haitata! Olisko mahdollista treffata porukalla vielä tässä kuussa, ennen vappua? Laittakaa ehdotuksia päivämäärästä ja paikasta, jos vaikka sopisi useammalle saman tien.
Onko kukaa ensviikonloppuna liikkeellä? Ja jos ni mihinkä päin suuntaatte?
Miksei järjestettäis jotain tapaamista johonki? Meinaan ku meitä kyllä varmaan on, mutta kaikki o komeroissaan..on niin vaikee vaan löytää kaltaisiaan..
Hei ihmiset! Kyllä me varmasti saadaan joku tapaaminen järjestettyä Seinäjoelle. Nyt oon kevät ja aika tuulettaa komeroita! Sitäpaitsi ei sen pitäisi niin kovin ihmeellistä olla, lepakoitahan me kaikki ollaan. Olen muutaman kerran jo kysellytkin, että milloin sopis ja missä. Onko ens viikolla joku ilta sellainen että sopis tavata? Keskiviikko tai torstai?
Mä oon ainaki mukana. ..ja jos ei muita saada mukaan ni mennään sitte vaikka vaan kaksistaan siiderille tai jotain. :)
Mä käyn Seinäjoella niin harvoin...:( muuten kyllä kiinnostais tapaaminen mutta oon aina töissä muualla...
Kertokaas aikaa ja paikkaa. Onko se huominen liian pian? Ite saan kyllä järkättyä menoni niin, että mulle käy melkeen miten vaan..
Työreissu vei pois netin ääreltä, mutta jos joku tänään on liiikenteessä, niin voisin olla minäkin. Palaveri yhdeksältä? Mulla on vahvasankaiset silmälasit ja pitkä kihara tukka. Tai siis joku turbaani ehkä päässä, kun muuten on hiukset silmillä... Niin että jos joku vielä ehtii tän tänään lukea... Laittakaa viestiä immeiset!
Voih, en tod.näk. ehdikää tänään ku tuli työkiireitä :( Haluisin kyl tavata. Sopisko huominen mitenkää?
Vitsi, ku ite en pääse muullon ku viikonloppusin, ku asun vähän kauempana..:/ huvittas kyl nähä..
Kyllä huomennakin käy, sitten illasta. Mulla on töitä ehkä yheksään asti. Mutta laittakaa aikaa ja paikkaa, jos vaikka onnistuis se tapaaminen viimeinkin!
Täältä Etelä-Seinäjoelta pitää kyllä vähän niinkuin lähtemällä lähteä Seinäjoelle (30 km kuitenkin matkaa ja ei mopokorttia..) mutta olen kyllä valmis tulemaan miittiin mikäli sellainen järkätään :>>>> Olisi tosi mukava nähdä joitakuita muitakin vinoja/kenoja ihmisiä (:
Mullaki o 60 km, et kyllä munki täytyy vähä niin ku lähtemällä lähtee, mut ei anneta sen häiritä :) Mutta niin olisko se sama paikka ja aika, ysiltä palaveris?
Mulle ainakin käy tänään, ysiltä, palaverissa. Jospa sinne tulis joku muukin sitten tänään... Toivottavasti näemme!
pistän paremmaks, täältä o semmone 80kilsaa sjoelle ;D missäs se palaveri ees on? ei mitään tietoo..:) jos jotenkin pääsis täält, en kyl uso..:((((
Taidat tietää Duunin kuitenkin? Siitä Duunin nurkalta KOulukatua pitkin seuraavalle nurkalle - tai terassille. Löydät Palaverin varmasti.
Palaveri jonkintyylinen baari - ikäraja kenties :f ? Dämn, ite olen vasta kohta 16 ja tosiaan, en näytä varmaankaan kahtaa vuotta vanhemmalta :D

Hmph. Missaan siis >__<
No mitenkäs iltanne meni?:) Jäinkö jostain kivasta paitsi, voi pee...:D Ku en sitte tosiaan päässy :(
Oli hienoo kurkistaa vähä kaapista ja muutenki itseasias ensimmäistä kertaa puhua asiasta ääneen(tietty ny muistaki asioista juteltiin) ja todeta etten mä ookkaa ainut :) Vaikka tosin osanottajajoukko olis voinu runsaampiki olla, mutta voidaan tavata joskus uudestaan vaikka joku viikonloppu niin että ehkä usiampi pääsee tulemaan. Ja näin kierrellen kaarrellen päästiin siihen, että onko kukaa menos huomenna niihin Vaasan setan bileisiin? Ite haluisin mennä, mut ku en yhtää tunne kaupunkia ni olis kiva saada kartanlukija mukaan :) ..ku se o niin hankalaa keskittyä liikenteeseen ja kartanlukuun yhtäaikaa :( Ja muutenki tietty olis mukavampi mennä jonku kans ku yksin.
Jees, mukavaa oli tavata! Ilta sujui kaikenlaisen keskustelun merkeissä. Ja tosiaan oli puhetta että tavataan joskus uudestaan - niin että toivottavasti muutama muukin pääsisi mukaan! Minä haluaisin mennä jatkuvasti hohtokeilaamaan... Oliko kukaan Vaasan bileissä? Olisko hyvä meininki?
Joo, olin siä Vaasas. Ei sinne ollukaa niin vaikee ajaa ku pelkäsin. Aika vähä siä oli porukkaa, mut ne ketä siä oli ni oli kyllä ystävällisiä ja otti mukaan porukkaansa ja tolleen. Mutta kauhee naittamis meininki siä oli! Et ens kerralla en kyllä sinne yksin haluu mennä, ku ite kuitenki haluun ihan tutustua ihmisiin ja silleen enkä heti hypätä sänkyyn tai jotain.. Kesällä o kuulemma parempia bileitä ja enemmän porukkaa, et täytyy varmaan sit kesällä mennä tsekkaan. Mutta joo, mä ainaki voisin lähtee joskus keilaan, jos o innokkaita keilaajia..
Hoh, hassuu, oon täs just miättiny et millonko lähtis keilaamaan.. En tosin osaa, mutta kuinka vaikeaa se nyt voi olla ;D Saa ainki ittellensä nauraa :) Eli olisi hauskaa keilaamaan mennä..:) Ne vaasan pileetkin kiinostas,varsinkin jos ensi vuonna vaasaan muutan..:)
Tällä hetkellä oon lyö aika kiireinen:( Yojuhlat tulossa ja pääsykokeisiin valmistautumista ja sen myötä taas pääsykokeissa ravaamista..:( Kaikessa on puolensa kyllä..:) Mutta pistäkää tänne aikatauluja millon ootte minnekki menossa, ni jos miekin yrittäisin kovasti päästä:)
Tervehdys!!

Löysin vasta nyt teiän keskustelun! Oon lähinnä yrittäny Vaasan Setan siivuilla saada juttua aikaseks, mutta Pohjanmaa on. Koko viime vuoden oon yrittäny selviytyä Vaasaan pilettään ja viimein kun sinne parin kaverin kanssa eksyin, ni oli ihan sika vähän porukkaa... Mää löysin ne mun lepakkokaverit muuten Härmän Häjystä=). MUTTA MUTTA tärkeimpään, eli pileisiin. Oon jo vuoden haaveillu et Seinäjoellekin sais jotakin toimintaa, esim. Pileet. Nuo mun kaverit sanoo että kyllä täälläkin paljon vinokkaita olis, jos vaan joku järjestäis. Molisin kyl valmis lähtee avittaan pileitten järkkäämises. Pitäis vaan löytää joku tosi jaksavainen ihminen tai porukka jotka rupeis niitä site kehittään.
Lopetan monologin. Viesteilkää, ois kiva tutustua. Vai pidettäiskö omat pippalot?
TerQ: Tinttu
No niin! Katsotaan kuka vastaa haasteeseen... Olen menossa huomenna lauantaina tyttöystäväni kanssa hohtokeilaamaan klo 18. uimahallille. Jos joku on innostunut lähtemään mukaan, niin sopii tulla! Tosin jos tulee useampi, pitäisi varmaan varata useampikin rata, nyt olen varannut vasta yhden. Mennään vähän aikaisemmin sinne että saadaan katsottua kengät ja pallot ennen vuoron alkamista. Ja meidät tunnistaa kyllä, ei siellä kuitenkaan ole toista naisparia keilaamassa...
Pitää vissii kaivaa sjoen kaupunginkartta esille, ko oon ihan pihalla kaikesta paitsi Anttilan sijainnista :D Yrittäisin ainakin kovasti tulla.. toivottavasti sinne tulis rimpun ja hänen tyttönsä lisäks muitaki, etten ihan kolmanneks pyöräks jää, jos sinne pääsen siis :D
Vähänkö muute hämärä toi vaasan juttu, ku oon kans kuullu et siellä käy pileis tosi vähän sakkia? en tosin oo koskaan päässy näkemään, mutta ilmeisesti en oo mitään menettäny :D Mut luulis että kun on kerta paikka ja pileet ainki sen kerran kuukaudessa(?) ni sais ihmisiä siel liikkeelle.. Kävisköhän täälläkin päin sitten niin? Jos joku järkkää vaikka kotipileet tälle porukalle ni oon kyl messis ;D paitti et vois kyl mennä ihan joskus näihi sjoen buareihin porukalla..tuota..no..ite en pääse ku kerholle, joopajoo :D
Okei, voisin sit kai liittyä kans seuraan. Pelkäsin kans et joudun kolmannekspyöräks, mut jos kerran o muitaki menos.. :) Enpä o kans ihan varma missä toi uimahalli sijaitsee, mutta kysymällä kai siitä selviää..
Löysin nyt vasta tämän paikan ja hyvä niin. Olisi kyllä kiva juttu jos järjestäisi seinäjoella jotkut bileet jossa voisi tavata samankaltaisia ja pitää hauskaa. Tai muuten vaan tavata jossain sovitussa paikassa. Mä olen miettiny tuota jo itsekkin kauan aikaa mutta löysin nyt vasta tämän sivuston jossa se voisi ehkä jopa onnistuakkin.
Olisin näillä näkymillä tulossa sinne keilaamaan.. jos mua ei näy ni joko a) timanttiautoni on jättänyt välille tai b) en löydä perille.. mikä ei ikävä kyllä ois mitään uutta..:) toivottavasti sinne tulis sakkii..:)
Hei! ihan mahtavaa jos sinne nyt tulee meidän lisäksi pari muutakin - Eikä tarvi pelätä joutuvansa kolmanneksi pyöräksi, sillä ollaan ihan sosiaalisia tyyppejä. Olis vaan mukava tavata muitakin alan naisia! Mutta nähdään vähän ennen kuutta uimahallilla, jos ootte tulossa. Ollaan kaksi kiharatukkaista naista, ja luultavasti nauretaan kovalla äänellä... Nähdään siellä sisällä samantien, niin voidaan sit etsiä pelivälineet ja muut. Iltaan!
Muih.. Kiitos eilisestä sjoen setalle;) Oli oikeasti hirmu mukava nähä, ku juttu luisti ja pallo lens :D Ehdottomasti joskus toistekki?:) (riittikö kehuskelu?;)) Muhun iski eile vähä ujous, mut mietin ett uskaltaiskohan nämä paikalla olleet Sarah ja Rimppu meilata kännynumberoitaan mun mailiin?:) Vai onko ihan huono idea?:D Olis vaa vähän helpompi, tämän netin ohella, ilmotella sit millo ja missä, sisällä vai ulkona;) ei tarttis kannettavaa ostaa ;D

Joopas, kuhan ehottelen :D
Olin ihmeissäni, kun löysin keskustelun Seinäjoelta...muttamutta: Kesän tullen Vaasan bileisiin voisi lähteä isommallakin lössillä, saisivat sielläkin ihmetellä =) Mahtavaa, että täälläkin tosiaan on alkanut tapahtumaan, vielä joskus uskaltaudun varmaan mukaan.
Terehys!

Mie tulin justiin Lordia ja Helsingin tarjontaa kattelemasta. Missasin keilailuturneet, olis ollu kiva tulla!
Vaasan bileistä sen verran vielä, et me ainaki kaveriporukalla päätettiin et lähetään ens kerral Jyväskylään kattoo niitten bileitä. Junalla pääsis kätsysti. Vähäinen osanotto johtuu varmasti siitä, ettei niitä pileitä missän edes mainosteta, paitsi niiden omilla siivuilla. Harmi.
Kotsapileet ois kivat, meikäläänen mielellään pitäis, jos 28 neliötä riittää (asun S.joen keskustas). Ja ei mua ainakakaan Kerho pelota, jos on kerran hyvää porukkaa messis. Kiinnostaisko jotakuta? Vai oisko jollakulla muulla näpsäkämmän kokosta kämppää?

Terv: innostunut Tinttu
Ootteko muuten lukeneet noita bi-keskusteluja? Asenne yleensä aika ankea/suoraviivainen. Oon asunut 5 vuotta Sjoella ja iloisena ja avoimena ihmisenä olen silti ollut aika hiljaa suuntautumisestani suuntaan jos toiseenkin, sitten ei tällaiselle puoliromantikolle tapahdu yhtään mitään =) Mulle ainakin on vaikeaa puhua yleensäkään näistä tyttöihastuksista ja niihin liittyvistä asioista avoimesti, kun bi-seksuaalit leimataan tälläsillakin "sallivilla" sivustoilla kokemusmatkailijoiksi ja uhkaksi, lisää se tähän Seinäjoen paikalliskulttuuriin... Älkää vain ottako tätä syyttelynä, sillä vaikutatte kaikki hyvin järkeviltä tyypeiltä!
En ny lähde tarkemmin kommentoimaan tota edellistä viestiä. Mun puolesta jokanen saa olla mitä on hetero, homo, lesbo, bi, trans...ittellä o ainakaa mitää bi-ihmisiä(kään) vastaan. Mutta niin, noi bileet kuulostais hyvältä =) Et jos joku o innokas järjestään tai tietää paikan ni oon ainaki mukana ja voin kyllä auttaa osaltani järkkäämises..
Bileet! Kohta meillä tosiaan on Seinäjoen Seta oikeasti olemassa... Ja minähän olen tyylilleni uskollisena heti valmis järkkäämään bileitä kans. Kunhan ajankohta vain on sopiva, tulee nimittäin reissattua viikonloppuisin aika paljon. Mun mielestä 28 neliötä riittää kotibileitä varten - tuleepahan tiivis tunnelma helpommin... Et jos sellaisella ajatuksella, että ensin etkot jonkun luona, ja sitten sellaiseen baariin johon kaikki pääsee mukaan? Niin, ja kiitos vielä keilaturnauksesta - aion kehittää rännipalloista vielä oman trendilajin...
Seinäjoen BIlettäjät ry vastaa:

Mulla ei itseasias oo kesäl mitään tekemistä, kuin ens viikol yhet pääsykokeet ma-pe (koska minähän en sieltä aikaisemmin pois lähde vaikka tiputettais..) Muuten kesä aikaste auki. Eli: millon teille kävis? Heitelkäähän aikoja..

Terg: Tinttu
Hoh, täällähän on väkeä ku pipoa jo.. loistavaa!:)
Kotipileet ja jatkot (lue että Kerho.. :D no eihän siinkää mitää vikaa oikeestaa ole.. Hmm.. mut keskiviikkosinhan ois karmankin ovet vissii auki tälläsille alle 20veille..? ) kuulostais oikeen hyvältä, jos joku tosiaan uskaltaa kämppänsä pilekäyttöön luovuttaa,hig ;) Eiköhän tämä porukka 28neliöön mahu..
Itellä kans kesä aikas auki.. kesäkuu on varmaa aika kiireinen, kun/jos pitää pääsykokeitten perässä juosta, en tosin niistä vielä oikeen varmasti osaa mitään sanoa.. Tulis nyt niitä kutsuja, ni osais vähä ehotella jotain päivää..:)

ps. ihan vaan että eipä mullakaan kyllä mitään ongelmaa ole, on ihminen sitten bisse tai lepakko tai mikälie..:)
Jepajee!

Mä oon jo (?) 24 vuotta ja mulle käy yökerho kuin yökerho, käyn niissä niin vähän, että Kerhon vaahtobileet ois vaan extremeä! Toivottavasti suotuisa ajankohta löytyy kaikkien kiireiltä: mä en matkusta, ikää löytyy, mutta mulla on tosi oudot työajat sit tietty. Ettei liian helpoksi menisi. Neliöitä multakaan ei enempiä löydy =(
Terehys taasen!

Tunnen itteni ihan hirveen aktiiviseks kun koko ajan kirjottelen...
No joo, pileistä: Onko viikonloppu paree kuin arkipäivä, esim keskiviikko? Mulle lähin seuraava sopiva päevä olis ens viikon lauantaina. Seuraava olis esim. 14.pvä ke, siitä eteenpäin pe, la...? Kuhan heittelen tässä ideoota...Kelle käy, kelle ei?
Kämppäni puolesta en pelkää=), oon juuri lähös (jos saan koulutuspaikan) tästä pois ja naapuri on ystävällinen ja koputtaa aina seinään kun meno yltyy liian railakkaaksi.
Ilmotelkaahan=) Olis hienoa jos edes te tulisitte paikalle, siitä tää ry:n toiminta nääs lähtee. Harmillista, kun olen itse juuri muuttamassa poies (ehkä) enkä nää rupeaako seinäjoella todellakin jotain tapahtumaan.
t: taas minä
Heis kaikki! Täällä toinen aktiivinen kirjoittaa... Mulle kävis se 14. päivä keskiviikko ainakin, ja ehkä sitä seuraava viikonloppu - en ole varma. Mutta ehkä mua ei pidä kauheasti kuunnella, kun olen niin paljon muualla. Mutta kaikille teille jotka aiotte osallistua pyrkimisiin: menestystä pääsykokeisiin!
Eipä mullakaan ole kesällä mitään muutakaa kun vapaata joten mulle ainakin sopii tapaamiset/bileet koska vaan.
Olisi ainakin jotain piristystä tähän vapaaseen pitkään kesälomaan :)
Mullakaan ei ole sellaista kämppää jossa pystyisi jonkinlaiset bileet järjestämään mutta toivottavasti löytyisi joku joka uskaltaisi järjestämään jonkinlaiset bileet :)
Hpmh. Mulla on taas koko kesäkuu melkosta hässäkkää.. ainut päivä millo ehkä kävis, ni 21pvä keskiviikko, mut sekää ei oo varma..:/ elikkä joo en vissii voi muutaku toivotella hyviä pileitä:) toivottavasti seuraan voi liittyä sitten myöhemmin.. heinäkuu on puolestaan ihan auki ja vapaa mulla:)
Sovitaan vaikka toi 14.pvä (jos se kerran sopii järjestäjälle?) ja ne tulee ketkä pääsee ja voidaanhan me järjestää jatkoski jotain kokoontumisia niin että neki jokka ei ny pääse tuleen ni voi tulla sit joku toinen kerta.
Jees! MUlle tosiaan sopii se ke 14.6. Oletko Tinttu vielä valmis järjestelyihin? Olen aivan innoissani kun tältä paikkakunnalta löytyy viimeinkin aktiivista porukkaa!
Jeeppulis!

14. siis. Mul on sillon illemmalla Ilmajoella yhet kokeet, mut muistaakseni ne loppu ennen ysiä. ELI KYLLÄ KÄY!!!!

Sovitaanko perinteinen, että kaikki tois mukanaan jotain syötävää jne? + tiätysti omat juomat.

terg: Tiinis
Teretere.
Laitanko oikeen ilmotuksen pileistä omana keskustelunaan, jos ne jotka ei tätä keskustelua oo lukenu ni huomais? Hiieman pikä laause, sori
Terve! Saatteko mun sähköpostin luettua nimmarin kohdalta?
Voisitte laittaa mulle postia, että voin antaa osoitteeni teille. En viitti täällä sitä levitellä. Ei sitä ikänä tiedä mikä mielenosoitus tossa oven ulkopuolella on kun oisitte tulos.. Kai teille vielä käy?
Heis! Olen lomautunut! Käyn koneella korkeintaan kerran viikossa, jos silloinkaan. Joten tänään olen taas maisemissa. Pääseekö sinne bileisiin ketään tänään?
Heipsis,

Huomasin tämän keskustelun vasta nyt. Sopisikohan tämmöinen yksi tyttö vielä mukaan? En tällä hetkellä Seinäjoella asustele, mutta lähellä kylläkin. Ja pääsen kyllä Seinäjoen suuntaan lähes milloin vain, kun töiltäni ehdin. Olis oikeasti tosi hienoa tutustua meikäläisiin, jotka ovat vieläpä ihan samalta alueelta.:) Ja kun pohjanmaa nyt muutoinkin on vähä kyseenalaista aluetta.:D
Moips! Mimmoset oli pileet, oliko kauhee lössi osallistujia?:D millonkas seuraavan kerran kohtaatte, ni jospa minäkin nyt pääsisin mukahan, jos mahtuu..:)
Aika hiljaset bileet tais olla, ei tainnu olla ketää paikalla.. Vai? mutta pitäskö kokeilla uudestaan? Jos tällä kertaa porukka olis aktiivisempaa. Vieläkö Tinttu olis valmis järkkään?
Joo, olen valmis!

eli: 21. ke? eli ens viikolla. Tai sitä seuraava ke tai la?
Melkein täyspäiväinen kesälomalainen osallistuu taas keskusteluun... Mulla on huomenna 21. päivä työporukan kesänavajaisbileet kuudelta illalla, mutta voisin liittyä seuraan myöhemmin - kunhan pääsen niistä työkavereista eroon...
käypi käypi, kyselkäähän osoitetta sähköpostista ne jotka pääsis huomenna.

Kahdeksan jälkeen suapi suapua. Teretulemast kaikki ujommatkin!
Seinäjoen Seeprat kiittää moniväristä juhlakansaa keskiviikosta! Myös naapurit ovat tyytyväisiä. (siitä että porukka tajusi lähteä ajoissa...Todellisuudessahan ryhmä käyttäytyi kuin paraimmat käytösoppineet, öhöm..no, ainakin alkuillasta)

Milloin uudestaan vai lähdetäänkö ulkomaita valloittamaan; Vaasa, Jkylä?

Kuka keksii ensi kerran leikit? Kumpi naapuri valittaa ensin? Miksi sipsit maistuvat yleensä vasta loppuillasta?
Tervehdys kaikki geibet ja seeprat ja lepakot! Valikkoon kukin ittellensä sopivimman haukkusanan.. :D
Tintun naapurit on kyllä sarjassaan melko legendaarisia, pitää varmaa joskus käyä tupakilla niitte ikkunan alla, ainaki sitte ku tinttu o vaihtanu asuinsijaansa, jossei aikasemmi kehtaa XD
Mulle kävis kyllä toisekki pileet ihan täällä kotipuolessaki.. Tai sit se vaasa, millo siäl ees o seuraavan kerran pileet..? Nää kaikki jussin vietot ja kesän muut yhtä tärkeät riennot tuota taloudellista puolta vähän syö..:) ihan hyvä menohan tuollakin oli, ainki eräil, ainki loppuillasta :DD
ilmotelkaahan.. miehä oon iha kesälomalaane ettei täs oo paljo esteitä, mut pittää aina kuitenki sit tarkistaa et pääsöökö..:)
Tervehdys vaan :) Oli kyllä todella monipuoliset ja mukavat bileet :) En oo ny kerenny tännekkä kirjoitteleen ku piti lähtee tamperetta valloittamaan mut ny pääsin taas tänne ihanaa e-pohjanmaaha takas :D
Heh, mulle maistu ainaki sipsit baarireissun jälkee jostain kumman syystä ;D Niitä mä en muistanu sitte kyllä enää laskea, heh
Mut kyllähä uudet bileet olis kyllä mukava juttu, mä ainaki olisin mukana niissä vaikka raha tilanne on heinäkuuhun asti aika heikko mut sen jälkee olis varaa kyllä lähtee kauemmaski valloittaan :)
Heis! Juhannus meni mukavasti mökkeillessä tyttöystävän kanssa - porukat on aika nuivia edelleen, mutta pakkohan niitten on joskus hyväksyä tosiasiat. Nyt yritän sopeutua lopullisesti lomailuun, ja se sujuukin aika hyvin - lähinnä nukun... Mutta olisko viikonloppuna mahdollisesti menoa jossain? Tyttis tulee käymään nimittäin, ja vois olla mukavaa lähteä vähän uloskin jossain välissä...
Huomenia! Vihdoinkin aurinkoa...

Tää olis aina täällä. Muut? Voisin kertoa mun viime torstaisesta traumasta, glump.

Kiinnostaisko ketään muuten joskus joku rantalentisjuttu, silloin kun ehkä joskus mahdollisesti vielä tänä kesänä tulis lämpimämpää?? Tai joku muu chilli urheilu? Onko Seinäjoella minigolfia, ei varmaan..
Kuulinko mä sanan minigolf?!! Se vois olla ihan kivaa! Etelä-Seinäjoella, tai mikä se nyt sitte nykyään on, olis rata. Hinoosta en tiä. Joo ja toi ulkomaiden vallotus kans kuulosti hyvältä..
Miljoonarokkiin lauantaina kaikki xc)
Minigolf vois olla ihan hubaa joo.. tosin mun sihdillä ja hermoilla voi maila lentää..:D Mua ei välttämättä rantalenttistä saa pelaamaan, lähinnä vaa muiden ihmisten näköaloja ajatellen..:D
pistäkkees ehotelmii päivälle...
harmi ku ei näy tuol jkylän setan sivuil niit bilepäivämääriii ainakaa just nyt.. vois olla ihan jees käyä sielki vilkassee, josko ois vähä enemmä immeisii ku tääl..:c)

ps. joukkomme on selkeesti jakautunut aamu- ja iltaihmisiin, kuka jättää kommenttia seittemän aikaa aamulla!?? X)
Työtön kesäopiskelija...aamuihminen (kerran kuussa, mielenhäiriöstä):

Hei! Törnävällä on kans minigolfrata.
No tangojen aikaan ei varmaan kannata yrittääkään, kun siellä on niitä karavaanarikaravaanareita, muuten miul käy aina.. ellen oo livahtanu Hkiin.

Eikä Vaasankaan siivuilla näy pilepäiviä, pyh. Vois niinq päivittää...jou.

Oisko kukaan siis lähdössä Seinäjojen yöelämään tänään?
Heipä hei...

Tos katoin tota teidän kirjotteluu enkä kyl ihan samoilla linjoilla. En mä ole kohdannu juuri ollenkaan homokammosia maalaisjuntteja. Ihan rauhassa saan Bf:n kans kulkea käsikädessä kaupungilla ja pitää hintsukka frendien kans kivaa baareissa. Ainakin omasta mielestä tääl ei niin kauheen ahdasmielinen ilmapiiri ole lainkaan. En sit tiedä on lesboilla eri säännöt tai tms. Ei saisi lietsoa ahdasmielyyttä. Eihän kukaan tohi kaapista tulla jos meidän oma poppoo lietsoo kauhukuvia et saman tien tulis turpaan. Rohkeesti sateenkaarikansa vain ylös, ulos ja muuttamaan ennakkoluuloja:D
Mä oon aivan samaa mieltä sun kans, ny vaan kaikki komeroita tuulettamahan ja mukaan Seinäjoen Seeproihin :) Onkos ketää tangoilemaan menos?
Teretere!

Itse en homokammoisiin ole törmännyt, lähinnä juuri metsästä tulleisiin lesbokuolaajiin, joilta puuttuu yksi jos toinenkin asia yleissivistyksestä. Noh, se siitä...

Tangot: kyllä. Tangovapaa ehdottomasti kyllä, ainakin ke. Ketään muita tulossa?
Ai, öö...törmännyt siis miehiin, jotka rupee kuolaamaan törmätessään lesboon. En ole törmännyt kuolaaviin lesboihin...tai siis on sellasiakin varmaan, tai onhan niitä. No joo, mutta tarkoitan kuolata sairaalloisella, silmät hullun lailla kiiluvalla -tavalla. Siis; vielä kerran öö...wattaf*ck mä selitän ja öö: terveisiä Seinäjoelta.
miten nää teidän miitit on mennyt, onko porukkaa ilmaantunut paikalle? Ihan mielenkiinnosta kysyn..okei, myönnän..olen salaa sivusta kirjoittelua seurannut ja ollut hilijaa..ei edes kaapin ovet narise, niin tiukasti istuvat paikoillaan ;D Ei vaan, oikeasti en vaan pääse kovin usein tuulettumaan. Mutta olis kyllä kiva tutustua muihinkin hieman/enemmän kallellaan oleviin. Eli..tämänhetkiseen aiheeseen (josta hieman eksyin..) niistä homokammoisista..eihän täällä raitilla juurikaan edes näy lepakkopareja, poikarakkautta niinkin useammin, niin et miten niitä voisi kukaan kammota? Eli pitäs vaan rohkaistua ja lähteä liikenteeseen!! :D tankoilemaan sitten ehkä..
Tangoilemaan biletelttaan&ympäristöön ilmeisesti lauvantaina, ainaki minä..:)
Tajusin tässä, että enhä oikeestaa oo sjoel homokammosiin törmänny.. neki joihi oon törmänny ni on ihan täältä metsiköstä lähtösin..Tuskimpa viimmekskään kukaan ois osannu sormella osottaa, että tossa mennöö lepakkosakki, saati että jos huomas ni eipä tullu mittää suuntaan taikka toiseen sanomaan:) Josta tuli mieleen, että ku ainki minä sanoin yhdelle jos toiselle, että joku näyttää tai ei näytä lesbolta, ni miltäköhän se lesbo sitten muka ees näyttää?!? we come in many forms;) tai mite sitä sanotaan..
Mutta miltäs näyttää ihmisten ens viikko esmes?.. jos törmättäis vaik sen minigolffin muodos..?:) ja nämä taka-alailijatkin saa liittyä joukkoomme;) jos ei sit satuta tangoil törmäämää :)
Edellinen