Parhaat seksilelut?

Eli antaa palaa arvon naiset - mitkä ovat parhaat seksilelut yksin ja/tai yhdessä käytettäviksi?
No esim. kaapista löytyy yksi Delfiini-niminen kiihotin. Se on ihanan kipakka, mä ja tytsä on tykätty. Se on punertava(saa sinisenäkin), 10,2 cm pituinen. Noi tiedot siksi, että tiedätte mistä puhun, jos kiinnostaa. Eniten myyty kiihotin, joten on sen sitten muutkin huomanneet. ;)
vastaan samoin kuin tuolla strap on ketjussa, Feeldoe-dildo on ihan huippu. Yksin, yhdessä, saatavilla vibralla ja ilman. Ei ihan halvimmasta päästä mutta sen arvoinen.

Kielilävistyksen omaaville on saatavilla sellainen lävistyskorun tilalle laitettava minivibra, hulvaton pikku vekotin. En ehkä parhaaksi seksileluksi sitä kuvailisi mutta hauskimmasta päästä ja toimiihan se...
Hohoo :) ... tämäpäs mukava aihe. Feeldoe alkaa kiinnostaa enemmän ja enemmän...hmmm...:P Itsellä yksi dildo ja strap on. Aika kapea valikoima näköjään, vaikka maailma on täynnä vaikka mitä... *raapustaa joululahjalistaa*
  • 6 / 14
  • nallepuh
  • 11.12.2005 23:27
lelu kuin lelu kelpaa mulle..

yleensä testaan rauhassa kaiken mahdollisen ja mukavimmat lelut jäävät sitten joksikin aikaa käyttöön - muut laitan museokaappiin:)
  • 7 / 14
  • Afterglow
  • 12.12.2005 19:10
Tuo Feeldoe on alkanut kiinnostaa enemmän ja enemmän, siitä on ollut puhetta useammilla forumeilla. Ongelma vaan on ettei sitä näköjään Suomesta saa, ja en omista luottokorttia joten ulkomailta tilaaminen ei onnistu. Nyt olisi mukava tietää onko muita hankkimista harkitsevia, jos saisi vaikka jonkun erotiikkaliikkeen tilaamaan niitä tännekin..?
Minä ainakin harkitsen....Voisinpa jopa aieta SinCityyn ehdottelemaan...
Ja SinCityhän siis on Helsingissä :) Heh...ehkä aiheellinen lisäys.
Sin City on myös Espoon Sellossa, Vantaan Jumbossa ja Turussakin näemmä. Feeldoesta pitäisi tosiaan esittää toiveita firmalle.
Meikä on nyt tän uuden suhteen myötä ihastunu uudelleen perinteiseen "kaksinneuvottelevaan". Mutta voipihan se olla että ajan myötä kyllästyy. Tai sit ei.

*muoks* Sin City löytyy nyt myös Vantaan Jumbosta...
Miksi te puhutte tällä foorumilla, että pitäisi Feeldoe tilata ulkomailta? Mä ehdotin sitä muutamaan liikeeseen ihan tässä Suomessa ja se on ollut myynnissä -06 kesäkuun alusta.. Jos ette usko niin kannattaa googlettaa asetuksella-->Etsi sivuja, joiden kieli on suomi.. On muuten Tampereella Red lightissäkin..Tai no joka paikassa Suomen liikkeissä ainakin.

-Mira-
voi kauheeta mä en edes tiennyt mikä se feeldoe edes on ennen kuin netistä tarkistin! ;) onko siinä siis jotain pahaa jos tämänikäinen naisiin menevä nuori nainen ei tiedä mitään seksileluista? kokeillu en ole mitään, eikä yksinään välttämättä edes huvita..mutta juups. odotan innolla hyviä vinkkejä kuitenkin.. mikäs se kielikoru juttu oikein on? itselläni on sellainen kielessä..