Jyrääkö brubnetit ihan oikeasti blondit?

Eräällä toisella sivustolla on ollut kysely siitä, pitääkö sen lesbo- ja bipainotteinen naisporukka enemmän vaalea- vai tummaveriköistä, ja olen hämmästynyt suuresti, kun brunetit ovat johdossa jotain 90 %:sti. Rupesin kelaamaan, että onko tämä jokin yleinen l/b-suuntaus vai vain sattumaa. Vastaisku heteromaailman blondihehkutukselle? Hyvältähän tuo tulos tietenkin näin tummahiuksisesta tuntuu, mutta mitäs te muut olette mieltä? Voiko selvä brunettisuosio olla oikeasti totta ja miksi ja blondit ovat niin paitsiossa, vai liekö kyseessä pahemmanpuoleinen tilastovääristymä?
Tummat naiset ovat enemmän yleensä mieleeni jos noin katuvilinää katselen. Mutta eihän värillä ole mitään väliä vaan sillä ihmisellä, kokonaisuudella. Itse olen blondi.=)
Punatukkaiset on kyllä mun mieleen enemmän, vaikka se purkista onkin kotoisin...mutta jos pitäisi valita vaalean ja ruskeahiuksisen välillä, niin ruskea voittaisi... mutta se vain pintaa. Enemmän merkitsee katse, ja hymy ja se kokonaisuus. Siis megapaljon enemmän.
Vaaleilla ihmisillä on haaleat piirteet, siitä en pidä. Mieluummin brunette.
  • 5 / 17
  • samantekevää
  • 2.11.2005 19:01
Itselleni on tuo hiusten väri, samoin muut värit ihan samantekeviä. Enemmän kiinnostaa se mitä siellä pään sisällä on. Ns henkisiä blondeja en voi sietää. Sinänsä olen ollut yllättynyt, että niitä näyttää löytyvän paljon useammin juuri bruneteista... ainakin silloin kun puhutaan lesboista.

Ja kuinka monella loppujen lopuksi on päässä se oma väri, eikä siis kampaajalta hankittu värivariantti?

Itse olen vaihtanut hiusteni värin blondiksi, varmaan siksi että blondeilla on hauskempaa;-)
Mä oon huomannut, että tämäkin on kausiluontoista. Ensimmäisenä tulee mieleen, että pidän tummista naisista, mutta viimeaikoina ovat silmäni poikkeuksetta kääntyneet vaaleiden perään. Enemmän "tärkeänä" pidän sitä, että hiukset ovat pitkät - tosin sellainenkin kausi oli, jolloin pääni kääntyi lyhyttukkaisten perään;)
En pidä väriä niin tärkeänä ja eihän sillä tositilanteessa olekkaan väliä, kuten ei silläkään onko pitkät vai lyhyet kutrit.
yep... tummahiuksiset ihmiset ovat minusta viehättävämmän näköisiä. itse olen brunette ^^
  • 8 / 17
  • marianna
  • 4.11.2005 17:56
Hiusten väri ei vaikuta ihastumiseen. Mutta jos ajattelen pelkästään sitä, keitä naisia pidän kauniina, kyllä siitä listasta löytyy eniten brunetteja. Omien hiusteni väri on blondin ja brunetin välimaastossa.
ittelläni luonnostaan punaset hiukset, joskus(harvoin) värjäilen millä sattuu =) ei oo kukaan koskaan tullut mulle mitään sanomaan pahaa tai hyvää(naiset) mutta eipä kukaan varmaan edes tiedä että olen bi, en kyllä ole koskaan uskaltautunut l.baariinkaan, ja ns "tavis"baareissa ei naiset ees tuu juttelee(lukuun ottamatta yhtä harvaa kertaa...) =)
  • 10 / 17
  • Oh no! Oijoi!
  • 13.11.2005 21:54
Nyt sen tiedän.
Pitää siis värjätä hiukset ruskeaksi, pian.
:) Kiitti infosta.
  • 11 / 17
  • VaaleissaPysyn
  • 14.11.2005 14:17
No nyt mä ymmärrän miksi mulla ei käy flaksi baarissa, kun kaikki tykkää siis bruneteista;-)

Olin ennen brunetti ja silloin kieltämättä kiinnostuneita oli enemmän, mutta tässä, niinkuin kaikessa muussakin pätee se vanha kunnon sääntö: Ei se määrä vaan laatu.

Jos se hiusten tai silmien tai minkä tahansa väri on pääasia kun etsii naisystävää, niin kyllä on surullisen pinnallista menoa;-)

Eli parempi jatkaa hiusten blondausta ja löytää nainen, joka kiinnostuu enemmän siitä hiusten alla olevasta harmaasta massasta kuin pelkistä ruskeista kutreista...
itsellä purkkimustat hiukset, tulee kyllä blondeja katseltua enempi sillä silmällä..kliseistä, aye?
mä leikkasin hiukset lyhyeks ja värjäsin mustaksi ne. sen jälkeen on tullu kommenttii kavereilta et näytän ihan lesbolta! ;) mun pään kääntää yleensä tummahiuksiset tytöt, hiusten pituudella ei ole välii. mut nyt oon kyll kuolannut aikalailla mustahiuksisten naisten perään jolla on lyhyet hiukset. eli kaikki lyhyt tukkaiset ottaa vaan yhteyttä.. ;) hih
Enpä ole huomannut että hiustenvärillä olisi ollut erityistä merkitystä toisen ihmisen viehätysvoimaan :) Se on "se jokin" mitä joko säteilee tai ei säteile.

(Tosin kokeillessani itse joskus vaaleaa, lyhyttä tukkaa oli miehiä melkein kiusaksi asti kimpussa. Nyt on pitkät ja hiukan punertavat keskiruskeat -ja aika rauhassa saa onneksi miespuolisilta olla ;D )
Mä tykkään kyllä vaaleahiuksisista enemmän, aina tykännyt, miehissä myöskin. Mutta kaikista eniten pidän oikeen kauniin punaisista hiuksista, ne on todella kauniit, mutta niitä on vain niin harvassa.
Silmänruoaksi nautin eniten tummista sekä punaisista hiuksista naisilla.Silti oli eka tyttöystävä aito blondi,minäkin keskivaalea.Nykyinen tyttöyst.brunetti,mutten hiusten värin takia naisia elämänkump.valitse vaan pään sisältö tärkeämpää!