Miten joku voi tykätä..

  • 1 / 15
  • hyihelv..
  • 29.10.2005 23:57
Miten joku voi tykätä niistä pojista jotka on yleensä nuorempia meikkaavia ja neitimäisiä? Ovat todella laihoja ja huulikiilto huulillaan ja kanamainen käytös.
Kertokaa mulle mitä te näätte niissä ketä te piirittätte?
Eikö normaali ja hyvännäkönen poika ole parempi kuin neiti käsilaukussaan Paris Hiltonin kuva lompakossa? Tai J-Lo:n kuva.. tai britneyn.. tai christinan..
Hyi helvetti..
Mikä vain poika käy mulle. Neitimäisyys tai machous ovat pinnallisia seikkoja, jotka kertovat kovin vähän henkilön sisäisestä maailmasta.
Kuka tykkää mistäkin. Kyllähän se persoona ja ihminen kokonaisuudessaan ratkaisee.
  • 4 / 15
  • hyi v...
  • 30.10.2005 16:58
Miten joku kehtaa perustaa keskusteluaiheen siitä, miten inhoaa jotakin ihmisryhmää...
Joka pelkää ja häpeää omia naismaisia puoliaan, vihaavat muita joissa he näkevät samoja piirteitä.

Olen ollut samanlainen joskus nuorempana. Näin muutaman vuoden jälkeen olen päässyt tuosta halveksunnasta melkein eroon. Viha on negatiivinen tunne, joka käy raskaaksi pitkän päälle. Itse oon pyrkinyt korvaaman sen välinpitämättömyydellä. Kiinnitän huomioni muualle.
Olette ilmeisesti käsilaukkuvaras vai miten muuten olet tutustunut noin tarkasti neitien lompakkojen sisältöön?
Mua ainakin kyrsii tosi paljon ylimaallinen turhamaisuus eikä siihen auta henkilön kyrpäkään. Mikä olisinkaan mukavampaa kuin kuunnella kuinka hiksi katkesi tai vääntyi.

Mulla on yks kaveri sellanen "neiti"-homo, joka on tosi kiva ja mukava, mutta se välillä menee yli, ja se mikä menee yli on se mitä siitä näkee silmillä.

Ei ste muuta.

Jos revittäis silmät pois niin kaikki ihmiset olis tosi ihania.
  • 9 / 15
  • Tsädääm
  • 18.12.2005 12:44
Meitsi ainakin koittaa hieman karsia neitimäisiä piirteitä, jotka koittavat liikaa itsessä tulla esiin.

Ei se mitään itsevihaa oo sen enempää kuin vaikka dieetti tai säännöllinen lenkkeily. Ihan vaan omasta ulkoisesta olemuksesta huolehtimista.
Ihmisten on iisimpi suhtautua mieheen joka näyttää mieheltä ja naiseen joka näyttää naiselta.
Tai siis.. onhan lenkkeily ja dieettikin itsevihaa, tavallaan. Miksei niistä sitten tuomita ihmisiä, niinkun neitimäisyyden peittelystä.
Monien heteroiden mielestä se on tosi coolia kun joku homo on maskuliininen ja semmonen... sporttinen ja reipas. Ja homotkin monet tykkää.

Miksei sitte yrittäis?
Ero onkin siinä kun homo YRITTÄÄ OLLA maskuliininen, kun taas heteromies ON maskuliininen.

Epäaitous on se mikä ihmisiä ärsytää myös, naismaisuuden lisäksi.

Miten naismainen mies voi ylipäänsä olla niin ettei ärsytä ympäristöään?
Ensimmäistä kertaa olen samaa mieltä Hyihelvetin kanssa. Hyvä aihe! En voi sietää neitejä. Minä olen homo ja pidän miehistä - mies on, puhuu ja käyttäytyy kuten mies! :)
pyh! ja joojoo, on se nähty! sit ne tosimiehet vikisee ja voihkii ku naiset kun ne haluu takaapäin( tai miten vaan) sängyssä bottomina...anna mun kaikki valheet kestää! miehekkyys on vaan ulkoista! look like a man feel like a woman, lauloi grace jones aikoinaan.
Kaikesta voi tykätä... Jotkut tykkäävät transuista, toiset hikisistä rekkakuskeista, jotkut karvattomista ja langanlaihoista anorektikoista, toiset karvaisista ja lihavista nallekarhuista... Eikö se olekin hyvä asia, muutenhan kaikille ei riittäisi miehiä.