The Ark
Saapuuko Nooan Arkki pitkältä purjehdukseltaan viimein satamaansa? Onko se haamu laiva niinkuin Lentävä Hollantilainen? Purkautuuko sen uumenista kaiki luomakunnan eläimet riivattuina sieluina? Jänskää, onkohan se parempaa nähtävää kuin suomalaisten eläinten poistuma Tallinnan-laivalta...
Jos Nooan Arkki kantaa mukanaan luomakunnan riivattuja eläimiä, olen tainnut olla itsekin mukana ;) Ainakin kerran, siis Talliinan laivalla, valitettavasi. Toivottavasti en kuitenkaan kommenttini takia ole nyt näiden riivattujen arkkivihollinen. Muuten, yhden arkkivihollisen, ja todella kovan sellaisen, voi bongata osoitteesta:
http://www.archenemy.net/ Yeah! :o
Loistava bändi. Tosin Ouluun olen menossa The Arkia katsomaan. :)
Aivan loistokas! Me matkaan Treelle katselemaan!
kävin bändin ekalla keikalla tavastialla ja yllätti se, et homoja siel ei juuri ollu ja heterot ulvo ja oli innoissaan. vastaavaa gay- bändiä suomalaiset ei osaa laittaa pystyyn kuin 10 vuoden päästä.
<Kirjoittaja on piilottanut kirjoittamansa viestin>
En bändistä muuta tiedä, mutta aivan pakko tuota edellä mainittua "Father of a son" kappaletta hehkuttaa!:) Aivan ihana:) Paitsi että jää pahasti päähän soimaan..:D Tätä piisiä pitäs jonkun kyllä mennä jonkun soittamaan eduskuntaan päättäjille;) Voisi olla kyllä ehkä Perussuomalaisten edustajille liian eksoottinen.. ruotsalainen englanniksi laulava homobändi (?) ;P
Homobändi-titteli on mielestäni hieman kyseenalainen bändille jossa on yksi homo ja bisse plus liuta heteroita. Musiikki on mahtavaa, mutta eipäs yleistetä :)
Aivan mahtava bändi! Suomessa on kyllä jo yksi samanhenkinen bändi! Tamperelainen Jan Wilde & Rose Avenue. Ainakin lehtijuttujen perusteella... ;P
Mulla se on vähän silleen et THE ARKI on parasta Arkkia =)