Tutustuminen vaikeaa?

  • 1 / 4
  • Kerubi
  • 7.10.2005 16:22
Kertokaapas hyvät naiset minulle, miksi muihin lesboihin tutustuminen on niin vaikeaa. Olen kaikin puolin ulospäinsuuntautunut, kivannäköinen ja hauska, mutta täällä Helsingissä tuntuu kaikilla olevan jo omat piirinsä, joihin ei tunkeuduta. Haluaisin mielelläni tutustua naisiin, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Käyn silloin tällöin bileissä ja baareissa, joten en ole täysin erakkokaan. Vinkkejä tuttavuuksiin kenelläkään?
  • 2 / 4
  • CrimsonGirl
  • 7.10.2005 18:28
Tuttu juttu! Tosin bileet on mulle vielä vuoden verran no option! Mitenkäs siinä sitte tapaat ketään... Jyväskylästä oon ja se on kyllä niin et ne piirit on ne mitkä on ja sille ei maha mitään...
  • 3 / 4
  • paikallinen
  • 7.10.2005 20:39
Ainakin perinteisesti lepakoihin tutustuu joko baareissa tai sitten harrastusten parissa. Stadissa on kohtuullisen paljon urheilun ympärillä pyöriviä ryhmiä, joihin pääsee halutessaan mukaan. Kyllä baareissakin tutustuu ihan hyvin ihmisiin, jos siellä menee ystävällisesti juttelemaan, ainakin alkuillasta. Joskus vaan tulee eteen se tilanne, että juttu ei luista ja sillehän ei voi mitään. Itse olen yrittänyt laajentaa omaa tuttavapiiriä, jonka tekee vaikeaksi se, että varttuneemmat eivät liiemmin liiku missään. Ei siis sillä, että en pitäisi nuorista naisista. Kun on itse saavuttanut elämässään sen vaiheen, että tietää minne on menossa, niin ei sitä vaan jaksa kuunnella sitä, että toinen on ihan pihalla tulevaisuuden suhteen;-)

Mielenkiintoisinta on ollut huomata se, että usein se halu tutustua on lopulta aika pinnallista. Tosin mikäli hakusessa on vain uusia tuttavia, niin se onnistuu siis helpommin, jos luonne on sellainen, että se riittää.

Ja huomenna pitää mennä taas katselemaan mitä Hehkusta voisi löytyä;-)
  • 4 / 4
  • Micce
  • 19.12.2005 1:13
ainoat vähemmistöfrendit on 2 ex-tyttöystävää..haluaisin tutustua muihinkin, mutta täällä ei tuota sceneä ole, pitäisi lähteä turkuun tai hesaan..