Sigur rosin Suomen konsertit

Onko täällä kukaan muu menossa jompaan kumpaan Sigur rosin Helsingin konserttiin minun lisäksi? Bändihän myi molemmat konsertit loppuun Suomessa allessa puolessa tunnissa, että kiinnostusta ainaski riittää=)
Joo tulossa ollaan. Onneksi sain lipun tänään lauantain toiseen konserttiin.
Menossa/tulossa ollaan. Sain kuin sainkin lipun taisteltua itselleni ja olo on kuin voittajalla :-P
  • 4 / 11
  • mandala
  • 26.10.2005 12:37
Näin sigur rosin roskildessa viime vuonna. Olen harvoin nähnyt niin hyvää keikkaa... Oliko Suomen keikka hyvä? En valitettavasti itse saanut lippua...
vaikee sanoa kun on vasta ens viikonloppuna :)

ja itse olen sunnuntaina myös tulossa.
  • 6 / 11
  • tytteli84
  • 26.10.2005 22:53
Itsekin olen sunnuntaina keikalle menossa, jes!

Ja jos lippu puuttuu niin osotteestahttp://www.huuto.net niitä vielä saa ja tällä hetkellä aivan kohtuullisilla hinnoillakin että sinne vain lippua metsästämään=)
oli ihan käsittämätöntä. jonsi on uskomaton mies. olin ihan edessä ja katoin sitä silmään melkein koko ajan. fantastista. mieletöntä musaa ja upeasti esitettynä.

oli muuten aminakin todella hyvä! en osannut odottaa mitään mutta oli todella siistiä musaa. enkä oo ennen niin läheltä nähnyt kun pieni nainen soittaa sahaa :)
Jonsilla on kyllä ihan mieletön ääni! Ite istuin ihan takana mutta kyllä silti kylmät väreet kulki selkäpiitä pitkin etenki Svefn-g-englarissa... Oon kyllä aina luullu et Jonsi laulaa ja soittaa melki aina silmät kiinni...=)
näinhän se tekikin, silmät kiinni melkein koko ajan, ja toinen niistähän on sokea. svenf-g-englar oli ihan mahtava, huippukohtia oli keikalla monta. glösöli, vidrar vel til luftarasa, vaka, ja tietty koko keikan vika biisi eli #8. huh. vieläkin vähän hölmistynyt että mitä siitä oikein sanois.
Joo, Glosoli oli mustakin aivan upea, mutta kaikkein tyrmäävin biisi oli ainaki mulle Hafssól, jota en edes ollu kuullu aikasemmin. Basisti soitti bassoaan rumpukapulalla ja lopulta koko kappale vaan kiihtyi ja kiihtyi ja ja ja...! Aivan ällistyttävä=) Ja myös () albumin vika biisi oli tosi upea. Kaks tuntia myös kulu ihan uskomattoman nopeasti. Pitää vaan toivoo, että ne tulee nopeasti uudestaan konsertoimaan tänne Suomeenki...