kuinka monta seksipartneria?

  • 1 / 63
  • tennis girl
  • 2.9.2005 10:42
tuolla ranneliikkeen puolella kaydaan aiheesta keskustelua, aattelin laittaa saman threadin tanne meidan naisten puolelle.
eli miten on, kuika monta seksi partneria teilla on ollu? enta parisuhteessa olevat, pysytteko uskollisina myos pitkissa suhteissa?
onko kukaan ns. avoimessa suhteessa?

mulla seksikumppaneita on ollu viiden vuoden aikana 4, tasta ajasta oon kylla seurustellu yli puolet..

nyt oon seurustellu vakavasti n 3 vuotta. uskottomuus ei oo koskaan kayny ees mielessa (ennen viime vkonloppua).. oon tutustunu ihanaan naiseen.. mutta koitan kai unohtaa.
rakastaan omaa kultaa niin pajon, oikeen pelastyin naita tunteitani toista kohtaan.
ennen kun ymmarsin/hyvaksyin lesbouteni miehiakin tuli kokeiltua muutaman kerran..( huonolla menestyksella)

naisten kanssa suhteita 3, enka ole koskaan pettanyt.
kiinnostava aih,mut aika harva vastannu...
9 kumppania, joista 8 naisia.
3 suhdetta,joista 1 "avoin".
Lasketaanko yhden illan juttuja? Ja vielä monimutkaisempaa--mitä lasketaan seksiksi? :P

1 mies, 7-9 naista?

Ja jokaisen jälkeen käynyt testeissä. Siitä ei näissä piireissä usein puhuta, mutta kyllä naiseltakin voi saada ikäviä tauteja. Mainitsen koska useat partnerit olivat niin hämmentyneitä, kun kysyin, milloin ne oli viimeksi testeissä käyneet, ettei se taida olla yleisessä tiedossa?
Enpä tiedä mikä estää vastaamasta, häveliäisyys, ujous vai partnereiden määrä
Niin mikä lasketaan ja mikä ei...

Omien laskujeni mukaan nyt ollaan tuloksessa 11 naista + 3 miestä
Pari miestä ja toistakymmentä naista tähän ikään mennessä(olen syntynyt 60-luvun puolelle). Kyllä mieskin jollakin tasolla kapeesti kiinnostaa, esiintyy mm. joskus kuvina seksuaalisissa fantasioissa, mutta naisiin ihastun, naisiin rakastun ja naisen kanssa haluan elää.
Arvioni mukaan noin eri 100 naista ja 0 miestä. Ikää 35.

Alkaa jo sujua ;D

P.S. Sukupuolitauteja 0
  • 9 / 63
  • jeesustelija
  • 6.9.2005 21:38
Kolme naista, ja heitä ennen kolme miestä.

Ikää minulla 35. Ja jälkiviisaana sanoisin, että ehkä noistakin 1 nainen ja 2 miestä olis ihan hyvin voinut jäädä kokematta.

Oikein hyvin on sujunut näilläkin määrillä - kunhan on vaan partneriin tutustunut ja luottamus välillemme on kasvanut.

Voi olla että määrä jääkin tähän, sillä niin hyvä tyttönen on jääny följyyn.
miehiä 15 ja naisia 6, eronnut miehestä 4v sitten, sitä ennen yksi nainen nuoruudessa ja nyt siis parin vuoden aikana nämä muut viisi. Ja miehet ulkona kuviosta, kaksi klamydiaa siltä sukupuolelta saanut, naisilta en ole kyllä kysellyt, näköjään omaa tyhmyyttäni. Miten yleistä on saada naiselta jokin tauti? Ja mikä.... En ajatellut vakiintua, joten irtosuhteita tulee harrastettua.... Niin ja ikää 40v mittarissa.
otso: taitaa sullakin olla joku syy olla vastaamatta, vai onko noi ylla mainitsemasi sun syita olla kertomatta?

en tieda mika tauti yleisin naisten keskuudessa..en oo minakaan koskaan kyselly..omaa tyhmyyttani kai
Jotain 7 miestä ja 15 naista. Itteä vähän huvittaa noi lukemat miesten osalta kun kuitenkin luen itseni lesboksi. Sillon nuorena sitä vaan yritti olla niiin heteroa.. Nyt olen 39 ja en ole ollut viiteentoista vuoteen miehen kanssa, eikä tee mielikään - tosin en ole ollut naisenkaan kanssa pariin vuoteen, muttei nyt sit ole sattunut ketään sopivaa kohdalle. Ihan yhen yön jutut kun ei oikeen ole mun lajia - muutaman yön juttuja kyllä mahtuu noihin lukemiinikin;)
Morjens,mielenkiintoista...miehiä jonkun verran hurjina opiskeluvuosina ja jopa aviomies...kunnes tajusin suuntautumiseni..väliin mahtui 6 naisen kanssa kokeilua, toiset lyhyempiä toiset pidempiä. Nyt olen parisuhteessa naisen kanssa kolmatta vuotta ja ei tulisi mieleenkään olla avoimessa suhteessa, sen verran mustasukkaisia ollaan...ehkä se on vain kiinni oikean ihmisen löytämisestä....oppia ikä kaikki!!!
12 naista, joista kolmen kanssa pidempään elänyt ja asunut yhdessä. Uskollinen olen ollut silloin kun seurustellut olen... Miehiä "harrastelin" nuorena, kun en vielä osannut etsiä itselleni mieluista seuraa, lukumäärää ja nimiä vaikea muistaa. Ikää 40v.
3 miestä eikä vielä yhtään naista *nyyh* Ja nuo miehetkin oli vain 2 yhden yön juttua ja yks joka oli enemmänkin kaveri... eivät miehet kiinnosta... olen siis 20 vuotias. Ei vielä kiirettä! :)
Kaksi vuotta, kaksi naista. Miehiä on tässä turha mainita.

Minä olen avoimessa suhteessa tahtomattani. Rakkaani mies tietää kenen kanssa hänen naisensa luuhaa ja mä tulen juttuun hänen kanssaan.
herrajumala caucasian! Sun kannattais alkaa kirjoittaa jonkinlainen "miten pokaat naisen" palstan...tai kirjan?

sanni, taudeista: Kaikkia tauteja AIDSista visvasyyliin voi saada, riippuen siitä, mitä tekee. Vaikka tarttumismahdollisuus naisten välisessä seksissä on yleensä huomattavasti pienempi kuin muilla, ei se olematon ole.

Jos limakalvo/emätinneste/haava on kontaktissa toiseen limakalvoon tai haavaan tartuntavaara kasvaa huomattavasti. Lisätietoa: http://www.seta.fi/lesboturva.htm
Hehee, voisi olla myyntimenestys. Hauskoja esimerkkejäkin löytyy pilvin pimein :)

Suurin osa on kuitenkin joko ihan perusjuttuja tai sitten sellaisia, että jos ei niitä itse hoksaa, niin ei siinä minkään oppaankaan lukeminen auta...Sitäpaitsi itse en noudata mitään kaavaa, luotan aivoihini ja tilannetajuuni ja siihen, että osaan lukea toista aika hyvin ja asettautua hänen asemaansa.

Flaksi on kyllä aina käynyt ja olen yläkerran Herraakin siitä muistanut kiittää ;D

Siisti ja huoliteltu kannattaa kuitenkin ehdottomasti olla! Pehmeydellä ja hyvyydellä onnistuu.
9 naista, 9 miestä.. ja ikää 25v. naisen kans seurustelua 2 vuotta, ja yhden miehen kans 3 vuotta..
Noin 100 yht,

Ja ainakin 95 kaduttaa - heikkoja juttuja--

Nykyään panostan vaan laatuun ja oon yksavioinen..
Kauhiaa, kun oikein piti laskee.
Miehiä vajaa kymmenen, naisia vähän reilu.

Miesten suuri määrä selittyy nuoruuden yrityksestä olla hetero, kuten monilla muillakin.

Naisista yksikään ei ole yhdenillan juttu, mutta pari on jäänyt vain muutaman illan/yön jutuksi. Sanottakoon, että jotkut naisista ovat osuneet kohdalle uudestaan vuosienkin jälkeen.

Kuinkas monien partnereiden kanssa olette edelleen tekemisissä, eli kavereita tai tuttuja? (moikkatuttuja nyt ei voi laskee tuttuihin)

Kun lasken, niin hassua kyllä, mutta itselläni miehistä enemmistö, naisista vähemmistö... mitähän tääs sitten kertoo:)
Heh, tuolla ranneliikkeen puolella vastaava thread on äitynyt melkoiseksi moralisoinniksi ja väittelyksi. Täällä naiset heittävät kaikenmoisia lukuja 0 ja 100 välillä eikä kukaan ole moksiskaan. Onko miehet jotenkin herkempiä tämän asian suhteen?!

Niin, miehia pari, naisia nolla.
mä taidan sit olla aika poikeava tässä seurassa... miehiä nolla ja naisia yksi. tuon samaisen naisen kanssa on elämästä vierähtänyt kuutisen vuotta joista seurusteltu vakavammin pian neljä. miehiä en osaa edes kaivata ja yksi nainenkin taitaa mulle riittää ;)
Miehiä arviolta 50. Tuo arvio saattaa kyllä heittää pahastikin kun aktiivisimmasta kaudesta on jo kymmenisen vuotta ja en ole laskeskellut. Naisia ehkä 3. Riippuu tosin vähän minkä laskee seksiksi. Ja naiseen olen rakastunut tällä hetkellä, joten voi hyvin olla että luvut tähän jäävätkin. Toivottavasti. Ainakin joksikin aikaa.
miehiä yksi, naisia seitsemän. Sitten tulikin tyrmäysisku ja yhteistä onnea takana 13 vuotta.
Yksi mies jossain tuossa 60 naisen jälkeen ja sit taas noin tarkalleen 18 naista ikää himppusen yli 40. Hyvää seksiä vain alle kymmenen kanssa ja miks suurin osa on niin tumpeloita?
Seksin määrittelyyn tarkemmin puuttumatta, niin yksi mies ja kaksi naista. Mihen kanssa seurustelin pidempään. Olen ehdottomasti yksiavioinen henkilö. En ole mustasukkainen, mutta haluan toisen voivan luottaa minuun täydellisesti.
Surkeaa seksiä useiden miesten kanssa ennen kuin tajusin pitäväni naisista. Siitä nyt kohta neljä vuotta ja sinä aikana kuusi naista ollut. Ikää plakkareissa 38 ja miehet jääkööt unholaan. Ne vasta tumpeloita onkin...vaikka en voi sanoa olevani mikään kokenut naisten kanssa, niin sen tiedän, että nautinto on niin paljon suurempi kuin kenenkään miehen kanssa koskaan ollut. Nyt olen rakastunut ihanaan naiseen ja hänen kanssaan ollut reilun vuoden ja toivottavasti elämäni loppuun asti hänen kanssaan saan taivaltaa. Ja toivon, että ei käy niin että seksi latistuu ajan kanssa. Nyt se on vain mennyt parempaan suuntaan.
5 miestä ja 9 naista. Pari yhenillan juttua. Yhtä olen katunut ja ikää 20.
Heteroilluusiovuosina pokasin ja panin, eli miehiä arviolta 45, cheesus, vaikka jonkun opiskeluaikaisen bileviikonlopun jäljiltä yritti kelata montako niitä oli ja paljonko skordet maksoi, niin silti agnostikkona uskon humalaisen tuuriin kun en koskaan tullut raskaaksi enkä saanut tautia. Mutta kuinka idiotteja miehet on? Siis välillä vaikutti siltä että ne työntäis jormansa vaikka rotanloukkuun jos siitä sais kicksejä. Joskus ainoo tapa saada suostumaan kumiukkoon oli sanoo: mistäs sä tiedät mitä mulla voi olla? Ja kyllähän ne taudit voi naisten keskenkin levitä, vaikka joskus olen kuullut sellaisia horinoita että "mitään ei lesbojen kesken voi tarttua jos ei ole koskaan miehen kanssa ollut". Okei, siis naisen kanssa en ole ollut kertaakaan all the way. Täällä yksi kirjastotäti odottaa lainausta, oi, saavu sina uskalias lainaaja ennen eräpäivää!
Nuorempana pussaillut 3 miehen kaa. Yks kuollut .Yhen kans kirjeenvaihdos vielä.
18 naista, joista 10 kanssa yli vuosi tullut seurusteltua.3 asui yli 100km päässä.
11 löyty kapakasta.9 näen muutaman kerran vuodessa sopimuksesta.4 en ole nähnyt yli 10 vuoteen.
3 äidinkieli muu, kuin suomi.
Yhden kanssa kerran mennyt eron jälkeen sänkyyn.Yhden kanssa voisin kuvitella aloittavani alusta,jos olisin sinkku.En ole 3v nähnyt.
Yhden olisi voinut jättää väliin.
Varmaan 20 hoitoa tai muuta säätöä, puoleentoista vuoteen ei muuta kuin oma kulta :)
Nuoruudessa monia kymmeniä miehiä. Noin vuosi sitten 1 nainen, jonka jälkeen miehet eivät kiinnosta enää ollenkaan!
Miehiä varmaa kymmenkunta, naisia noin kolmekymmentä. Joista muutaman kanssa vuosien suhde.
Ikää mulla 30V.
+30v. Aikoinaan miehiä n.10,sittemmin naisia 5 ja pidempi suhde menossa ihanan misun kanssa:)
Miehiä n. 10 naisia 1 jonka kanssa edelleen jatketaan elämää yhdessä.
Olen seurustellut kahden ja harrastanut seksiä kolmen naisen kanssa kymmenen vuoden sisällä. Seurustelut ja seksisuhteet ovat olleet melko lyhyitä, n. 0,5-1 v. Sen lisäksi joitain säätöjä ollut naisten kanssa kymmenisen kappaletta. Miehen kanssa olen aikoinaan kokeillut pettingiä.
15 miestä, yksi nainen. Miesten määrä johtuu biseksuaaliolettamuksestani, vasta nyt olen täysin ymmärtänyt mieltymykseni ja tullut ulos kaapista lepakkona.
  • 41 / 63
  • brown-eyed girl
  • 6.11.2005 1:01
Aika laidasta laitaan vastauksia...

Joo, en nyt mitään tukkimiehen kirjanpitoa ole pitäny, mutta olisko joku 20 miestä aikoinaan ja 30-40 naista.
16v yx nainen 1989-2005(ennen sitä yli 20 naista1982-1989 ,
myös 2-5 miestä1981-1982 opettelin tuntemaan itseäni ja löysin myös)
Näin myöhäisherännäisenä nyt ollut naisia 7 ja miehiä ehkä 30-40 menneinä vuosina. Itsellä ikää 38.
Bi-aikoina miehiä kymmeniä, nyt valaistuneena kuudes nainen menossa, saa jäädä viimeiseksi.
  • 46 / 63
  • pikku intiaani
  • 22.11.2005 3:12
Jaahas, 4 miestä ja 1 nainen. Myöhäisherännäinen, kun olen. Kyllä kai sitä miehiä voisi vieläkin naida, jos oikein turhautunut olisi, mutta mieluiten oman tyttöystävän löytäisin... Huokaus.
muutamaan jää naiset ja yksi poikanen, no se oli joskus muinoin se.
ikää 22, miehiä 4 ja naisia 2. Samojen miesten kanssa säheltänyt kunnes tuli valaistuminen. Voivat mun puolesta näihin lukemiin jäädäkin, sen verran hyvän naisen olen löytänyt... =)
niin joo, enkä ole pettänyt enkä koskaan elänyt avoimessa suhteessa. Omistushalua löytyy terveellisen verran, ja seksin takia jatkoin ensimmäisen naiseni kanssa tuhoon tuomittua suhdetta typerän kauan.
  • 50 / 63
  • HyväHaltiatar
  • 3.12.2005 23:39
En ole koskaan pettänyt, enkä petä. Naisia on ollut kolme, viimeisin suhde kesti kahdeksan vuotta.
Miehiä kaukana menenisyydessä 2 ja sen jälkeen 2 naista. Lisäksi pari naissäätöä, joista en oikein tiedä lasketaanko ne vai ei. En nyt laske.
yksi mies ja naisia noin 40... Tosin osa kännihääräyksiä... Nykyisin yksiavioinen.
Aika vilkkaita olette, itseasiassa jonnii verran keskiverto perheenäitiä vilkkaampia;) ainakin väittävät, että mun miehen lisäksi olen ollut kahden kanssa... Kun aletaan kokeilla, niin kokeillaan kanssa.
Niin minäkin olen ehtinyt tehdä, ikää 35 ja noin 80 miestä ja 20 naista. Seurusteluja muutamasta viikosta 10 vuoteen, silkkaa selibaattiakin pitkiä aikoja, mutta sitten kun alkaa tapahtua niin tapahtuu yleensä melkein yhtä aikaa...:)

Kadunko jotakin? No en tietenkään.
Itsellä kaksi miestä ja yksi nainen. Jos tähän laskettaisiin suuteleminen ja muu toiminta niin en vaikuttaisi näin siveältä. ;)
Kolme naista ja nolla miestä, jos suutelu lasketaan, naisia on neljä, jos suukotkin, silloin viisi. Pidän kaikkiin paitsi yhteen satunnaisesti yhteyttä. Ikää on 30 vuotta. En ollenkaan tajua miten ihmisiä pääsee edes suuteluetäisyydelle. Caucasian, neuvojasi kaivataan!
Kyllä mun mielestä nainen, jolla on ollut 30-vuotiaaksi asti "vain" kolme naista on paljon mielenkiintoisempi kuin sellainen, jolla noita naisia on ollut 100. Olen tiukkis ja ylpeä siitä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Jokainen tavallaan.
8 miestä, 3 naista. kaksi suhdetta, molemmat naisen kanssa. en koskaan voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa, mutta jostain syystä tulee harrastettua seksiä miesten kanssa, vaikka lesbo olen.
  • 62 / 63
  • Lumitiikeli79
  • 23.11.2006 13:56
Joo eli poikain kanssa kait jotai kahdesta viiteen (riippuu taas miten tulkitaaan mikäkin) ja tytön..hmnn yhden kanssa, mutta sitäkin laadukkaammin... :)

"Ei hiddolainen...tässä iässä, tällä ulkonäöllä...ja näin vähän!!!;) eh"
No oon kai si nukkunu hyviä öitä, kärsiny vähemmän sydänsärkyjä, särkeny vähemmän sydämiä, kuunnellu tunteitani, päässy aamulenkille, saanu kahvini...seli seli -katkera ...en oo..kai ;)
Ennen lesbouteni tiedostamista tuli kokemusta miehistä ihan tarpeeksi (ehkä n. 20).
Liki pari vuosikymmentä lepakkona ja kokemusta seksistä viiden naisen kanssa. Ja kaikkien
kanssa olen myös ns. seurustellut. Eli ei siis pelkkiä seksisuhteita.

Alkuviestissähän on myös tiedustelu uskollisuudesta.
En voisi kuvitella pettäväni nykyistä puolisoani, elämäni naista. Aiemmissa suhteissa en ole tainnut olla
yhtä varma asioista.