Lelut

Minkälaisia kokemuksia sinulla on seksilelujen käytöstä, esim. hieromasauvojen tai dildojen?. Onko ne sinusta tarpeellisia, hauskaa
vaihtelua vai tarpeettomia?. Itselläni ei ole lelukokemuksia.
Siiri
  • 2 / 11
  • vierailija
  • 23.8.2005 17:54
eikö kukaan osallistu lelukeskusteluun? onko tosiaan niin, että vieläkin sitkeässä elää ajatus siitä, että seksi ei ylimääräisiä hilavitkuttimia tarvitse, jos suhde on hyvä?

itse olen kokeillut kaikenlaista laidasta laitaan, ja mausteena silloin tällöin piristävät kyllä...
mä oon kans kokeillut seksileluja laidasta laitaan ex-kumppanieni kanssa. nyt olen löytänyt elämäni rakkauden ja hänen kanssaan usein käytämme leluja rakastelussa.

musta on kummallista että pariskunnat (homo tai hetero) sanovat etteivät he tarvitse leluja, koska suhde on niin hyvä muutenkin. ??ymmärrän että jotkut eivät tykkää seksileluista, mutta arvelisin että useimmat jotka niin sanovat, eivät ole edes kokeilleet mitään!! tai ehkä he olivat väärän ihmisen kanssa, lelut ja seksileikit vaativat myös luottamusta ja kunnioitusta molemmin puolin.

meillä on ihana suhde ja rakastetaan tosiamme suunnattomasti
ja meillä dildot ovat osa normaalia seksielämää. mutta se ei tarkoita sitä että ilman niitä ei tulisi mitään! mä itse tykkään käyttää dildoja ja strap on:eja (mikä suomeksi?) rakastelussa koska silloin pääsee niin kovin lähelle toista.. ja pystyy tekemään niin paljon muutakin.. ;o)
Ehdottomasti hauskaa vaihtelua. Vähän niinkuin erilaista maustetta ruokaan. Ja on niin paljon kivaa kokeiltavaa vielä jäljellä!

Suosittelen muuten lämpimästi Tantus Feeldoe tupladildoa. Lepakkoinsinöörin suunittelema, ja sillä molemmat oikeasti tuntee jotain! Sen saa esim. sivulta http://www.blowfish.com , mistä saa muutenkin hyvää tietoa ja vihjeitä. Lisää lelutietoa saa http://www.goodvibes.com/, mutta tavara on kalliimpaa.

FunFactoryllä (saatavilla Sin Cityltä) mielestäni paras silikonipinta, ja Vixen Creationsillä parhaat muodot ja hyvää, kestävää laatua. Vixeniin saitilta ( http://www.vixencreations.com/ )voi myös ostaa täysin käyttökelpoista "kakkoslaatua" halvemalla. Katso http://www.vixencreations.com/store/sale.html
Seksi ja lelut on kiva yhdistelmä. Ainakin itse olen saanut kiksejä mm. tollaisen kaksipäisen dildon käyttämisestä kumppanin kanssa. Se vaatii vähän akrobatiaa, mutta on hauskaa ja varsin antoisaa, kunhan jujun oppii (ja jos/kun sietää penetraatiota). Mutta jos ei leluja aina olekaan käytössä, niin melkein aina mukana on likukuvoide, se lisää tuntoherkkyyttä kummasti--mutta apteekin liimat kannattaa jättää väliin ja hakea esim. sin citystä jotain notkeampaa ja silkkisempää. Kiitos zero dildovinkistä! Oon just ajatellut, että pitäisi löytää joku nykyistä sin citystä ostettua kaksipäistä parempi, kun se on liian kova ja liian suora. Good vibesin sivuilla jo kävinkin, mutta se tilaaminen on kyllä aika tyyristä... Pitäisiköhän sin citylle esittää toiveita paremmasta valikoimasta naisille/naispareille, ettei tarvitsisi rapakon takaa tilata.
Onko kenelläkään kokemusta siitä, kun on tullut käytettyä leluja niin ei oikein osaa nauttia enää ilman??
Ei minulle ainakaan...kaiken tavoin vaihtelu virkistää, joten jos on käyttänyt leluja toistuvasti tietyn aikaa, on kivaa taas olla ilman, ja toisin päin.
Kauheaa lukea tätä keskustelua kun ei ole ketään kenen kanssa leikkiä leluilla ja minulla on aika suuri kynnys alkaa yksinäni mitään puuhailla. Olkaa onnellisia te, joilla on kumppani, jonka kanssa voitte toteuttaa omaa seksuaalisuuttanne.
  • 9 / 11
  • LePetitMort
  • 2.1.2006 18:09
No höh. Oon mäkin aikanani ostanut yksin ollessani suurimman osan leluista tonne kaappiin. Enemmän niitä musta silloin kaipaa, vaikka kivojahan ne on aina...
Miksi te puhutte tällä foorumilla, että pitäisi Feeldoe tilata ulkomailta? Mä ehdotin sitä muutamaan liikeeseen ihan tässä Suomessa ja se on ollut myynnissä -06 kesäkuun alusta.. Jos ette usko niin kannattaa googlettaa asetuksella-->Etsi sivuja, joiden kieli on suomi.. On muuten Tampereella Red lightissäkin..Tai no joka paikassa Suomen liikkeissä ainakin.


PS. Lelu on mahtava :) Niin hetero puuhissa kuin siinä mihin on tarkoitettukin.. Miehetkin voi jopa käyttää jos uskaltavat :D

-Mira-
niin epistä. mulla ei ole mitään kokemusta minkäänlaisista seksileluista, enkä ole vielä iteselleni mitään ostanutkaan. Yksin sellaisten käyttäminen ei oikein kiinnosta.. täytyy siis löytää joku enemmän kokemusta omaava nainen kouluttamaan minua. Ei vaan, ehkä sitten kun se oikea löytyy.. edellisessä suhteessa emme käyttäneet mitään leluja, ja voin sanoo että seksi suhteessa oli aika saamatonta. Tyttöystäni pääsi huippuunsa useinkin, mutta minä en saanut kuin parikertaa koko kolmivuotisen suhteen aikana...