Kristityn homon blogi

  • 1 / 3
  • Eksynytlammas
  • 3.7.2019 3:02
Okei, otsikko ehkä turhan raflaava, kristityksi en itseäni (tällä hetkellä) laske. Mutta olen kuitenkin kasvanut ensin ev.lut.kirkon oppien parissa ja sitten lapsuudessa ja nuoruudessa vietin paljon aikaa helluntaiseurakunnassa.

Perustin blogin (https://eksynytlammas.wordpress.com/) ja blogiani kuvailen näin:

"Missä olet, Luojani? on parikymppisen naimisissa olevan homomiehen kirjoittama blogi, jossa käsitellään uskoa, Jumalaa, parisuhdetta, rakkautta ja rajojen rikkomista. Olen naimisissa naisen kanssa ja meillä on takana pitkä ja vaikea parisuhde. Jo vuosia olen ollut ulkona kaapista biseksuaalina, vaikka totuus on aivan muuta.

Tässä blogissa käsittelen matkaani valoa kohti. Olen menettänyt uskoni, joka oli minulle vielä joitain vuosia sitten hyvin tärkeä. Elämässäni on tapahtunut traumaattisia asioita, jotka ovat jättäneet jälkensä. En kuitenkaan ole vielä menettänyt toivoani, enkä ole vielä valmis luovuttamaan."

Haluaisin kuulla nyt teiltä; mitä haluaisitte elämästäni kuulla? Kirjoitan blogia itselleni, mutta myös muille, joten palaute on aina tärkeää. Jos palautteen antaminen julkisesti ei innosta, voi minulle laittaa myös sähköpostia [lost.lamb.mikael(at)gmail.com].
  • 2 / 3
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 3.7.2019 15:39
Mikael kirjoitti:"Elämässäni on tapahtunut traumaattisia asioita, jotka ovat jättäneet jälkensä. En kuitenkaan ole vielä menettänyt toivoani, enkä ole vielä valmis luovuttamaan."

Olisi kiinnostavaa, jos kertoisit siitä, mitä nuo koettelemukset elämässäsi ovat sinulle opettaneet ja kuinka sinua muuttaneet.

On hyvä, että sinulla on edelleen toivoa jäljellä.