EU-vaalien ennakkoäänestys alkoi - sateenkaariehdokkat esillä ILGA-Europen palvelussa (juttukommentit)

Valinta on tehty. Nimi löytyy ILGA-Europen listalta. Ääneni käyn perinteiseen tapaan antamassa vasta sitten oikeana päivänä.
  • 2 / 7
  • Public eye
  • 17.5.2019 10:12
Äänestetty on, ja puoluekin vaihtui sitten eduskuntavaalien, koska mielestäni eurovaaleissa täytyy ottaa huomioon myös porukan koostumus koko EU:n mittakaavassa. Valitsin siis yleisesti katsoen luotettavammalta tuntuvaan ryhmään.
ILGAn listasta minulla ei ollut tietoa enkä löytänyt sitä nyt jälkikäteenkään, mutta tiedän ehdokkaani aina olleen johdonmukaisesti yhdenvertaisuuden kannalla.
Varsinaisena vaalipäivänä äänestäminen on jotenkin juhlallisempaa, mutta siihen minulla ei olisi ollut tällä kertaa mahdollisuutta.
  • 4 / 7
  • Kolmoisritti
  • 21.5.2019 15:23
En taida äänestää, koska olen nyt nähnyt miten yksikään hlbtqi politiikassa mukana oleva ei aja meidän asiaa, vaan omaa uraansa....asiat saavat olla yhtä huonosti kuin ennenkin. Pelkäävät. Saavat negatiivisen leiman, jos nostavat mitään hlbtqi asiaa esille. Eli ovat itse asiassa mahdollistamassa tulevaisuuden huonontumista, kun ovat hiljaa. Seks vähemmistöistä ei olla kiinnostuttu, mutta pridelippua heilutetaan äänten takia.
Kyllä tuolla listalla on ihmisiä, jotka ovat konkreettisesti vieneet hlbti-asioita eteenpäin.
  • 6 / 7
  • Kolmoisritti
  • 23.5.2019 15:31
Nyt sen joka voi kannattaisi muuttaa Keski-Eurooppaan, koska minusta on merkkejä, että EU tulee hajoamaan, koska suurimmat maat alkavat tekemään omaa budjettia.

Suomi ja Pohjoismaat eivät ole menossa mukaan, koska eivät tajua mitä tapahtuu.

Ilmeisesti sitten nämä isommat maat kuten Ranska ja Saksa tulevat sitten irtautumaan nopealla tahdilla, koska haluavat omat EU-joukot....?

Venäjän uhka kai on tässä takana.

Minä en äänestä.