Ujo lesbo joka kaipaa ystäviä

Olen jo 32-vuotias ja vasta myöntänyt itselleni olevani lesbo. Minulla ei juuri ole ystäviä ja hävettää olla näin yksinäinen. Voiko muihin lesboihin tutustua vasta tämän ikäisenä? Yhteen olen onnistunut tutustumaan mutta ystävyyden jatkumisesta ei ole tietoa..

Lisäksi olen vähän arka tutustumaan muihin ihmisiin. Voisitteko kuvitella tutustuvanne tälläiseen ujoon ihmiseen tai rupeavanne ystäväksi?
Hei, totta kai voisin kuvitella tutustua/ystävystyä! Täällä toinen hieman ujo ja yksinäinen.
En tiedä näetkö tätä vastausta enää kun on jo päälle kolme kuukautta mennyt viestistäsi, mutta kävi miten kävi, toivottavasti olet löytänyt uusia tuttavuuksia tai toivottavasti vielä etsit uusia! :)
En tiedä ihan täysin miten tämä sivu toimii, mutta pistä viestiä takaisin mitä kautta haluaisit tutustua paremmin! :) Mukavaa kevättä!
Hei,

Täällä 31-vuotias yksinäisyydestä kärsivä ujo lesbo. Kaipaan uusia ihmisiä elämääni. Lesbokavereita ei minunkaan elämään ole eksynyt, joten sellainen olisi enemmän kuin tervetullut elämääni.
  • 4 / 16
  • Epävarma85
  • 25.6.2019 15:32
34v nainen olisi täällä myös lesboystäviä vailla. Vasta vuoden verran ollut varma lesboudestani
Asustelen Oulussa ja haluaisin tutustua naisiin, jotka haluaisivat myös naiskokemusta.
Hei, täällä toinen jota juttelu kiinnostaisi, mutta olen huono näissä laitteissa. Vieläkö olet juttukaveria vailla?
Missä täällä on treffipalsta ja miten tutustua lesboihin Kokkolassa?
  • 12 / 16
  • Katariina2511
  • 16.4.2020 19:32
Sama juttu, mielelläni tutustuisin naisista kiinnostuneisiin naisiin. S-posti on kaisa.c.laaksonen@gmail.com
Täällä kanssa yksi voisi kaipailla kirjoitteluseuraa! Oon sosiaalinen mut arka tutustuun. Ja arjessa melko yksin näiden asioiden kanssa mut poissa kaapista kyllä.

saniaispeitto@gmail.com
Moikka moi mitäs kuuluu ja menee mitäs sun päivään onko viikonloppu suunnitelmia
Moikka moi mitäs kuuluu ja menee mitäs sun päivään onko viikonloppu suunnitelmia