IL: Jari Sillanpään epäillään autoilleen huumausaineen vaikutuksen alaisena (juttukommentit)

Taisi olla sen uran lakipiste sitten hetkeä ennen tuota käryä - mikäli lehden tiedot todella pitävät paikkansa.

Sanonpa, että kolhu maineessa olisi jäänyt pieneksi, jos tötöily olisi tapahtunut jossain muussa yhteydessä kuin auton ratissa. Liikenteessä riskeeraa paitsi itsenä myös muut.
  • 2 / 5
  • 1965
  • 13.9.2017 18:38
Pöhöttynyt olemus viestii elämäntapamuutoksesta, jonka kiemurat maestro itse tietää parhaiten. Minulla on sellainen mielikuva, että Sillanpään muutos alkoi Virolaisen miesystävän myötä. Se suhde lienee loppunut. Amfetamiini on ollut monen artistin koukuttaja, koska se poistaa väsymyksen ja energiaa löytyy vaikka muille jakaa. Sillä on vaikutuksensa myös seksuaalisena stimulanttina. En tuomitse enkä moralisoi. Toivon että kaikki kääntyy parhain päin.

Mieleni on muuttunut. - Tuomitsen jyrkästi!

Kommenttia muokattu: 27.03.2018 klo 12:03
  • 3 / 5
  • pekka.punavuori
  • 14.9.2017 9:49
Ehkä hänestä tulee nyt EU-kansanedustaja.... Brysseliinhän kaikki epäonnistuneet ja törppöilijät ovat kadonneet....

Oikeasti en usko suurtakaan muutosta tulevan julkisuuteen. Valitettavasti rattijuopumus on Suomessa kovin yleistä joten monet pitävät sitä lähinnä pikkurikkeenä, vaikka se saattaa aiheuttaa suurta vahinkoa lähimmäisille. Toivottavasti hän hakee apua ja seuraavassa vaiheessa ollaan taas kaikissa medioissa kertomassa parantumistarinaa....
  • 4 / 5
  • homo-x
  • 15.9.2017 5:19
Työssä käyvien ihmisten huumeidenkäyttö on lisääntynyt,elämä kun on niin
tylsää ja kovaa,pitäähän sitä olla piristeitä että jaksaa,suuntaus ei ole hyvä
vaikkapa liikenteessä.
  • 5 / 5
  • 1965
  • 27.3.2018 12:16
Vastustan kaikkia huumausaineita, enkä mulla ole mitään sympatioita huumekauppiaita kohtaan. Käyttäjille olen armollisempi.

Kommenttia muokattu: 27.03.2018 klo 20:27