Avoimesti homo nyrkkeilijä haluaa tavata homoja eläimiin verranneen nyrkkeilijän (juttukommentit)

En toisaalta ihmettele vertausta eläimiin. Jos katselee homojen tunnetuinta seuranhakupalstaa, jossa seksi-addiktoituneet homot, esittelevät genitaalejaan kaikista mahdollisista kulmista kuin luonteen piiriteitään, voi syntyä mielikuva eläimellisestä käyttäytymisestä. Kun niihin lisätään nyrkkinainti ja muut äärimmäiset seksuaalisen mielihyvän keinot, ne vain korostavat käyttäytymistä, jonka moni voi kokea eläimelliseksi tai epänormaaliksi. Syntyy vaikutelma, että homot eivät ole kiinnostuneita muunlaisesta ihmissuhteita kuin seksuaalisista. Ja onhan se aika erikoista, jos niin on. Ja monen kohdalla se taitaa olla juuri niin. Haetaan tarkalla sapluunalla tiettyyn käyttäytymismalliin sopivaa partneria. Ja kaverinhakukriteereissä on sentit etusijalla, top/btm määritelmineen.
  • 3 / 11
  • Public eye
  • 20.2.2016 17:49
1965, oletko mahtanut tutustua heteroiden panokumppaninhakupalstoihin?
Public eye, olen kyllä tutustunut. Ja molemmista löytyy varmasti mitä tahansa. Mutta jos asia suhteutetaan asiaan osallisten määrään, veikkaan että homojen parissa on suhteellisesti selvästi enemmän ”ronskista” seksistä kiinnostuneita.
" veikkaan että homojen parissa on suhteellisesti selvästi enemmän ”ronskista” seksistä kiinnostuneita."

Jos näin on, niin selittävä tekijä lienee todennäköisimmin se, että MIEHET ovat kiinnostuneet "ronskista" seksistä ja ylipäätään ronskimmista asioista naisia enemmän.

Naisille ilmoituksia tehtäessä yleensä kaunistellaan vähän sanoja, eikä puhuta niin suoraan, vaikka itse tarkoitus olisikin sama.

Kommenttia muokattu: 21.02.2016 klo 17:41
Is:, Et siis ole huomannut mitään eroa heteromiesten ja homomiesten mielihalujen välillä? Homot EI VOI OLLA enemmän kiinnostuneita perversioista kuin heterot? Joo eipä tietenkään, näin kaikki kriittinen tarkastelu pyritään sammuttamaan. Vastaväite vedetään hatusta tai keksitään vaikka kiven alta. Eli samanlaisia ovat kaikkien miesten halut, niin homojen kuin heterojen. Kiitos paljon. Olen valaistunut.
1965: Miksi homomiesten mielihalut eroaisivat heteromiesten mielihaluista? Joo, miesten kesken kaikenlainen "ronskeilu" kenties saa täyttymyksensä todennäköisemmin, jos kainostelu mielihaluista kommunikoitaessa on vähäisempää. Avain taitaa kuitenkin olla miehisyys - ei homous.
  • 9 / 11
  • Xx_Val_xX
  • 22.2.2016 10:02
Public eye, olen kyllä tutustunut. Ja molemmista löytyy varmasti mitä tahansa. Mutta jos asia suhteutetaan asiaan osallisten määrään, veikkaan että homojen parissa on suhteellisesti selvästi enemmän ”ronskista” seksistä kiinnostuneita.

1965 (ei rekisteröitynyt) • 20.02.2016 18:25

* Ei muuten löydy ja tämä on varma tieto, joka ei perustu veikkaukseen!
Xx_Val_xX : "Ei muuten löydy ja tämä on varma tieto, joka ei perustu veikkaukseen!"

Mutta eihän niin saa sanoa.