Filippiiniläisnyrkkeilijä aiheutti kohun vertaamalla homoja eläimiin (juttukommentit)

Siinä stä on taas tymän uskonnon(kristin-) aiheuttamaa tyhmyyttä.

Ihmiseläinten lisäksi muussakin luonnossa on kyllä Philippiineilläkin urosten keskistä seksuaalisuutta ja naaraitten keskistä seksuaalisuutta.

Mutta ihmiseläinten lisäksi muu luonto on onnekseen välttynyt täysin uskonnoilta ja uskovaisilta ;D

"hän kirjoitti "vain kertovansa totuuden siitä, mitä Raamattu kertoo""

Niinpä. raamattu on tyhmä kuin ... raamattu, mykkäkakka-jumalineen, joka antaa uskovaistensa paasata läpiä päihinsä ;D
human: "Siinä sitä on taas tymän uskonnon(kristin-) aiheuttamaa tyhmyyttä."

Tämä saitti on itse kuin uskonnollinen yhteisö. Tänne listataan negatiivisia uutisia homoista, kuin rakennuspuiksi, homojen sisäistä hegemoniaa kohottamaan. Se on sitä samaa "me ja nuo" liturgiaa päivästä toiseen.

"Tunnetuista nyrkkeilijöistä myös brittiläinen Tyson Fury on esittänyt homokielteisiä kommentteja."

Entä sitten? Tämän saitin vaki-kirjoittajista lähes kaikki on esittänyt täällä myös heterokielteisiä kommentteja. Miksi niistä ei synny polemiikkia?
Tämä saitin vaki-kirjoittajista useimmat eivät ole tunnettuja henkilöitä.
En ole koskaan kuullut urheilijasta nimeltä Manny Pacquiao, tätä ennen, ja tuskin moni muukaan täällä. Se tunnettuus ei kuulu tähän asiaan. Kommenttien sisältö ratkaisee. Ja se, mitä uutismateriaalia nostetaan otsikoihin. Ne on lähes poikkeuksetta negatiivisia, homo-lahkon ulkopulista maailmaa koskevia uutisia.
Filippiineillä hän kuitenkin on tunnettu, ja joitakuita Suomessakin kiinnostaa muualla maailmassa hlbti-aihepiirin ympärillä käytävä keskustelu. Ja... äkkiseltään silmäiltynä etusivulla näkyvistä otsikoista noin kaksi kolmesta on myönteisiä.
Ja onhan teillä pysyvästi esillä suuri saatana nimeltä Päivi Räsänen, joka ihanasti "vihaa meitä edelleen", satojen kommentien katjussa. Mihin te poloiset joudutte, kun Päivistä joskus aika jättää? Onko uusi iso vihollinen jo valittuna?
Minä olen kuullut hänestä ennen tätäkin juttua, vaikka en aktiivisesti seuraa mm-tason nyrkkeilyä.
Noh, nyt hän on ainakin tunnettu! Hienoa!
Mutta eikö uutisen otsikon pitäisi olla oikeastaan "Filippiiniläisnyrkkeilijä pyysi anteeksi aiheuttamaansa kohua vertaamalla homoja eläimiin" - nyt tässä nostetaan esiin jo asia mitä hän on pahoitellut? Tosin klikkaus-uutiset toimivat aina. Kristinusko "mykkäkakka-jumalineen" ei varmaankaan aiheuta otsikon kaltaista tyhmyyttä, sokeus agendalleen kylläkin.

Homot itse vertaavat itsejään eläimiin, on karhuja, karhunpentuja, ottereita...kiimaisija sikoja... Ilmeisesti tämä on ihan positiivista?
  • 9 / 20
  • Public eye
  • 17.2.2016 17:06
Mistähän näitä aina uusia muiden ihmisten uutis- ja keskustelunaiheista ahdistuvia besserwissereitä oikein sikiää?
Yhteistä heille ainakin näyttää olevan asettuminen toisten yläpuolelle "minä" versus "te" -asenteella. Tosiasiassa hyvin harva tämänkään sivuston seuraajista ja täällä keskustelijoista on identifioitavissa mihinkään erityiseen "te"-ryhmään.
  • 10 / 20
  • Homokundi 1999
  • 17.2.2016 17:51
1965, homojen tasa-arvon ajaminen ei ole heterovihamielisyyttä. Homofoobikko tuomitaan hänen loukkaavien mielipiteidensä, eikä hänen heteroutensa takia, olkoon hän sitten nyrkkeilijä taikka Päivi Räsänen.
En ainakaan minä ole pitänyt Päivi Räsästä "isona vihollisena", vaan aivopieruja säännöllisesti rupsuttavana homo-ongelmaisena. Entinen asemansa puolueen puheenjohtajana kuitenkin antoi ja yhä antaa päästöilleen lisäkitkeryyttä, johon oli ja on tarpeellista ja perusteltua vastata riittävällä määrällä odöörinraikastetta.

Ehkä joku häntä vihollisena pitää, mutta varsin outo pitää käsitys maailmasta olla, että niputtaa vaikkapa tällä sivustolla äänessä olevat nimimerkit määritelmän "te" tai vaikkapa "homot" alle. Kuten tuossa jo todettiinkin.

Jos joku haluaa verrata itseään eläimiin, niin se on ihan ok. Itsemäärittelyä nääs. Jos joku muu ottaa oikeudekseen määritellä kanssaihmisiään näiden inhimillisten ominaisuuksien kautta, niin se ei ole niin ok. On syytä varautua siihen, että asiaa ei paineta villaisella.


Ja mitä tulee otsikkoon, niin minusta nimenomaan asian pihvi on ilmaistu otsikossa. Tarinan pihvi ei ollut se, että kohun myötä mainittu pugilisti nöyrtyi pahoittelemaan sanomisiaan. Nöyrtyminen oli vain yksi lenkki tapahtumien ketjussa. Jos ensin olisi kerrottu kohusta mainitsematta pahoittelua ja myöhemmin tehty jatkojuttu täydentämään tarinaa, niin silloin pahoittelun nostaminen otsikkoon olisi ollut paikallaan.
Kuvitelkaa minkälainen tämä saitti olisi ilman Suurta Päiviä. Miten tämä porukka pärjäisi ilman imettäjää? Päivi vetelee tämän saitin naruista ja nauraa. Hänestä on tehty kuningatar. Päivi on nostettu korkealle jalustalle. Tässä ympäristössä ei ole ketään hänen veroistaan. Kohta hänellä on munat ja hänestä tulee Kuningas. Ja mitä sitten tapahtuu?
Päätellen aiemmista kommenteista, sulla 1965 voisi olla ihan kiinnostavia ja omanlaisia näkökulmia täällä esiin tuotaviksi.

Misksi sen sijaan lähinnä negailet turhautuneena? Se on harmi.
Kiitos vaan Yesman. Välillä negailen jos touhu tympii, mutta yleisesti ottaen olen ihan helppo tapaus. Eli en aio heitellä kapuloita rattaisiin tai olla änkyrä.
Mua tympii ruikutus ja uhrikäyttäytyminen, sekä homojen pitäminen jotenkini parempina ihmisinä. Jos näistä asioista joskus sanon, se ei ole negailua vaan havainnointia.
Joo, no, eipä siinä. Sitä yrittää itse kukin olla ihmisiksi. Joskus vaikeaa, kun katsoo, miten maailma toisinaan näyttää makaavan. ;)