Nahkahousujen hankinta

Seuraava
Olen seurannut kyseistä keskustelua suurella mielenkiinnolla, ja jotenkin nyt tuntui, että on pakko itsekin tähän osallistua. Omistan itse jotain nahkavaatteita, muutamat housut, takkeja ja hanskat, joten kaipa sitten olen ainakin joidenkin mielestä fetisisti tai nahkamies, mutta koska omistan ja käytän nahkahousujen lisäksi myös farkkuja, pellavahousuja, puuvillahousuja, salilla urheiluhousuja jne, niin kaipa siis omistan fetissin noihin kaikkiin. Täällähän joidenkin mielestä on fetissi heti siihen materiaaliin, mistä valmistettuja vaatteita käyttää. Käytän nahkahousujani aina silloin tällöin töissä ja kaupungilla, baarissa aika useinkin ja kotona kun siltä tuntuu. Ne ovat minulle housuja muiden joukossa. Mielestäni ne ovat oikein mukavat jalassa, ne näyttävät hyvältä päälläni, enkä ole KOSKAAN kuullut mitään negatiivista palautetta niistä, päinvastoin. Monet ovat kehuneet, jopa muutama sellainen ihminen ketä en edes ole tuntenut, on tullut sanomaan, että noi nahkahousut näyttää tosi hyviltä sun päällä. Eli rohkeesti vaan kaikki ketä vähääkään kiinnostaa hankkia kyseisestä materiaalista tehtyjä housuja, niin eikun kauppaan sovittelemaan, ja sitten vaan pitämään housuja jalassa muuallakin kuin kotona. Mielestäni se aika alkaa jo vihdoinkin olla ainakin Helsingin seudulla ohi, että jos miehellä on nahkahousut niin kaikkien mielestä sen täytyy olla joko homo, rokkari tai motoristi. Mutta piti nyt päästä munkin sanomaan oma mielipiteeni asiaan.....meitä on moneksi ja yritetään hyväksyä se, kaikki eivät ole, eikä pidäkään olla samanlaisia ja tykätä samoista asioista. Mutta kuten jo tuolla aiemmin on tullut esiin niin pitäisi kuitenkin pystyä suvaitsemaan toisten mieltymykset ainakin jollaintasolla, vaikka ei itse niitä allekirjoittaisikaan ( ja jos joku haluaa näsäsviisastella, niin en sitten sisällytä tähän kuitenkaan ihan kaikkia mieltymyksiä (lue pedofilia jne))
Sportti78, ehkä se kuitenkin on helpoommin nimettävissä fettariudeksi siksikin, koska nahkahan on yleensä kallista eikä se ole ihan normaali vaatemateriaali. Toisaalta moni fetissi on tiedostamaton ja fetissit voivat kiinnostaa monella eri tavalla. Ehkä sama tilanne olisi, jos mies pukeutuu vaikka miltei aina samettiin - enkä tarkoita nyt vakosamettihousuja. Tosin voihan niissäkin olla fettarius kyseessä.

Itsekin saattaisin olla nahkamies, jos pari ulkonäöllistä juttua minussa olisi poissa, minulla olisi varaa - ja ennen kaikkea, nahka ei olisi kuollutta/murhattua eläinparkaa. Silti olisi kiva joskus painia kaveruusmielessä nahkaan sonnustautuneen nuorehkon miehen kanssa. ;) (Mitähän nakuttaja tähän vastaa?)
"Itsekin saattaisin olla nahkamies, jos pari ulkonäöllistä juttua minussa olisi poissa..."

Schlager hyvä... Nahkaan pukeutuminen ei ole naamasta kiinni. Tosin, jotkut (nahkaan pukeutuneet) eivät voi yksinkertaisesti mitään sille, ettei nahka, saati muukaan materiaali tee heistä yhtään paremman näköistä. Mutta tuo kuuluu taas näihin ulkonäkökysymyksiin, joista voidaan olla montaa mieltä. Ko. henkilöt saattavat jonkun toisen mielestä olla jumalaisen kauniita.
Joten kukaan ei ole väärässä, eivätkä kaikki voi olla oikeassa.

Sanotaan, että vaatimattomuus kaunistaa, mutta toistuva vaatimattomuuden korostaminen vaikuttaa jo tyytymättömyydeltä...

Hih - asuuhan sinussa sittenkin pieni fettari ;)
Minä tykkään myös nahasta vaatteena ja on siinä minulle jonkinlainen fetismi. Olen aika pieni, 170 ja aika ylipainoinen 92kg tällä hetkellä, oli enemmänkin ennen liikuntaa. Naamanikin ei ole kehuttava, mutta ehkä sekin muuttuu iän myötä (nyt 24).
Olen minäkin seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla. Nahkahousut hankin vuosi sitten ja vasta nyt olen pistänyt ne jalkaan (ennen liian tiukat). Vaikka on nallemainen maha ja koko olemus, en minä häpäe itseäni.
Schlagerille voin sanoa, että samanlaiset haaveet on minullakin, painiskella nahkavaatteet päällä toisen kanssa. Se voisi tuntua hienolta, jo pelkkä ajatus.
niin muuten karri, jos sä luet vielä tätä ketjua, niin kerropa ootko saanu housut hankittua. Ja jos oot, niin ootko ollu tyytyväinen? Pitää varmaan ite tänään laittaa nahkahousut jalkaan kun illalla lähtee liikenteeseen =).
Ei musta, liikaa nahkaa 1.kerralla. En haluaisi olla mikään kokonahkamies. Muut?
Lukaisin edellisen viestini,halusin sanoa että en haluaisi olla mikään kokonahkamies nahkatakissa ja nahkahousuissa. Millanen takki sopii parhaiten nahkahousujen kanssa? Vai ootteko kaikki kokonahkamiehiä?
Nahkahousuja en oikeastaan pidä kuin talvella, silloin on usein päällä villakankainen vähän pidempi talvitakki tai lammasturkki. Viimeksi oli nahkahousujen kanssa villainen välikausibleiseri, jota voi pitää takkina.
No mä pidän ite yleensä nahkatakkia nahkahousujen kanssa. Oikeastaan en juuri muita takkeja muutenkaan pidä kuin nahkatakkeja, toinen vaihtoehto on sitten näin syksyllä hieman paksumpi neule ja ei takkia ollenkaan. Mutta kyllähän siis esim. just villakangastakki on ihan ok, vaikka ite en tykkää yhtään pitää, mutta siis noin yleisesti. Ja sitten erilaiset bleizerit. Mutta kuten jo alussa sanoin niin musta paras takki nahkahousujen kanssa on kuitenkin nahkatakki. Sekin miten nahkamieheltä se sitten vaikuttaa riippuu minkä tyylinen se nahkatakki on. Nahkainen bleizeri ei näytä ehkä nahkahousujen kanssa niin "Nahkamiehiseltä" kuin joku lyhyt pusakkamallinen tai pystykaulustakki.
Ostin nahkafarkut ja myönnetään; fetissivaate. Kuinka lyhennän lahkeet oikeaoppisesti, kuuluuko taitos liimata vai miten?
Mistäs Timpe housusi ostit. Oon aatellu, että vois hankkia yhdet lisää, en vain jaksais alkaa taas ihan joka kauppaa kiertämään, että voitko suositella? Ostitko ihan perus mustat, vai millaiset?
Juunappa liike on lopettamassa toimintaan Fredalla eli nyt kannattaa suunnata sinne löytöjä tekemään, nopeat syövät hitaat jälleen kerran. Mun matkaan lähti 3. nahkahousuni hyvin edullissen hintaa ja nää istuu tosi hyvin.
Seuraava