Elton John mukana boikottikampanjassa homoparien adoptio-oikeutta vastustavaa Dolce & Gabbanaa vastaan (juttukommentit)

  • 1 / 5
  • SaintJudy
  • 16.3.2015 22:34
Kiinnostavaa on se, että rebel heart freedom fighter homomies naisen vartalossa Madonna on ollut hiljaa, liekö yhteiset aurinkolasibisnekset D&G:n kanssa taustalla.
  • 2 / 5
  • human
  • 16.3.2015 22:47
"Vastustamme homoadoptioita. Vain perinteinen perhe on perhe. Ei kemiallisia jälkeläisiä tai vuokrakohtuja: elämällä on luonnolliset polut. On olemassa asioita, joita ei voimuuttaa, sanoi kaksikko lehdelle."

Kertokaapas d&g tuo niille kahjoille kristinuskovaisille, joiden koko uskomus perustuu vuokrakohtuun, sen jeesus-taruolennon tekaisemi-seksi. Eikös siellä ilman naista, vaimoa elävä jumala-käppänä heittänyt spermaansa heteroseksuaalisesti suuntautuneen pariskunnan vaimon pimppaan, että ne saivat lapsen satuihin.

Kommenttia muokattu: 16.03.2015 klo 22:50
  • 3 / 5
  • Tavarits
  • 17.3.2015 19:36
Aika masentavaa että erilaisia mielipiteitä ei yhtään suvaita.
Homojen vapautuminen on luonut hybriksen ilmapiirin jossa ollaan valmiita demonisoimaan ja raivaamaan tietä kaikki eri mieltä olevat.
Kohta alan kallistua sille kannalle että takaisin kaappiin opettelemaan käytöstapoja, katsotaan sadan vuoden kuluttua uudestaan.
  • 4 / 5
  • Public eye
  • 17.3.2015 21:12
Miksi minun pitäisi "suvaita" mielipiteitä, joiden mukaan minä olen toisen luokan kansalainen?
Ja ei kai talouspakotteita sentään voida verrata tieltä raivaamiseen, jota jossakin päin maailmaa myös harrastetaan...
Kyllä omalla lompakolla äänestäminen on aivan sallittua, syystä riippumatta. Siitä demonisoinnista taas nuo D&G-hemmot tuntuvat pitävän huolen ihan itse.
  • 5 / 5
  • YönLapsi
  • 17.3.2015 23:40
Onpas taas kiivasta keskustelua homousasiasta. Välillä sitä vaan miettii, ollaanko heteroja pakkokäännyttämässä homoiksi niinkuin kristityiksi itseään sanovat polttivat noitia roviolla. Ei mitään olla opittu, ei käytöstapoja, vaikka niin hirveästi peräänkuulutetaan ihmisen kehitystä ja edistyksellisyyttä. Ei ihminen muutu, vaikka koettaisi ulkoisesti tai sisäisesti sellaista tehdä. Olisi hyvä ensin tiedeuskovaisina tutkia asiat ennen kuin hutkitaan. Taruissa piilee tarkoitus ja valheessa osatotuus. Huhun takana on oikeasti jotain mikä huhun käynnistää, eikä varsinkaan tieteellisesti tutkittua tietoa kannata yrittää tehdä tyhjäksi vain siksi, ettei pidä tutkimustuloksesta. Esimerkkinä kehityspsykologia ja biologia ja lapsen kehitys. Kaipa sitä aina koettaa jollain lailla kapinoida jotain vastaan, nuoruudessa vanhempia vastaan ja aikuisuudessa yhteiskunnan normeja ja historiaa vastaan. Onhan totta, että jos miehellä on edellytys saada naisen kanssa lapsi, niin se on kaikista luonnollisin (mikä tuntuu olevan kaikessa paitsi ihmisoikeuksissa se trendisana) kasvuympäristö lapselle. Täysin oma asiansa on se, ovatko lapsen vanhemmat vastuullisia tehtävässään ja kuinka he siinä pärjäävät. Mutta siinä yhteiskunnan ja ystävien tulisi tulla vastaan ja tukea.