Ruotsi jälleen Spartacus-matkaoppaan maavertailun ykkönen (juttukommentit)

  • 1 / 6
  • human
  • 2.3.2014 23:33
Muuten sitten matkakohteena Ruotsi ei kyllä ihan kärkikastiin yllä.
Tuo on toki hyvinkin suuresti mielipidekysymys. Henkilökohtainen kärkikasti riippuu varsin suuresti siitä, mitä matkaltaan on etsimässä.
  • 3 / 6
  • Riquman1990
  • 3.3.2014 17:23
"Henkilökohtainen kärkikasti riippuu varsin suuresti siitä, mitä matkaltaan on etsimässä."

Tuskin ainakaan homoiluseuraa. Sitä löytyy kotimaastakin tarpeeks. Eikä välttämättä missään maassa (edes Ruotsissa) kannata avoimesti julistaa homouttaan, jos ei välttämättä haluu saada nenäänsä kipeeks.
  • 4 / 6
  • Public eye
  • 3.3.2014 17:44
Minä en lähtisi missään yleisellä paikalla yksinäni julistamaan avoimesti yhtään mitään. Aiina löytyy kuitenkin joku jota se minun julistamiseni ei miellytä, ja itse asiassa pakonomaiset julistajat ärsyttävät itseänikin aika paljon. Tosin kyllä jätän nenät siitä huolimatta aivan entiselleen.
  • 5 / 6
  • Riquman1990
  • 3.3.2014 18:23
Suurin osa ei kuitenkaan valitse matkakohteitaan homokysymysten perusteella, vaan ihan muista syistä.
Kohteiden homomyönteisyys on kyllä hlbti-matkatutkimusten mukaan merkittävä asia, joskaan ei tietenkään ainoa. Turvallisuus ja oman viiteryhmän kanssa kosketuksissa oleminen on monille tärkeää. Matkakohteessa halutaan viettää vapaata ilman syrjinnän tai pahimmillaan väkivallan uhkaa.