Kanadaan säädettiin transsyrjintäsuoja aloitteen perusteella. Pääministeri vastusti. (juttukommentit)

  • 1 / 6
  • Xx_Val_xX
  • 22.3.2013 0:04
Hän sanoi lasten tarvitsevan suojelua sitä vastaan, että miehelle annettaisiin pääsy naisten käymälään. Lakin vastustajat olivat antaneet aloitteelle nimen "bathroom bill".

Suojelua miksi?? Siksikö jos hoitoprosessissa olevalla henkilöllä on vielä jäljellä miehen sukuelimet!!! Eihän sukupuoli ole jalkojen välissä!

Mitähän tuumaavat naisesta mieheksi prosessissa olevista!
  • 2 / 6
  • Liehu
  • 22.3.2013 12:21
Ensinnäkin, mitä kamalaa siinä on jos näkee luonnollisessa ympäristössä alastoman ihmisen? Miehen, naisen tai muun? Miksi kaikessa pitää olla jotain seksuaalista?

Puetaan vauvoille vaatteet jo kohdussa ettei vaan joku kiihotu ja raiskaa. Mennään kaikki suihkuun vaatteet päällä, ettei nähdä edes omaa kehoa, koska sehän johtaisi automaattisesti traumaan. Seriously.
  • 3 / 6
  • puppeliassi
  • 22.3.2013 19:31
onko kanadassa epäinhimillinen laki että jos korjaa sukupuolta täytyy naisesta miehestä kokeva lasten saaminen tehdä mahdottomaksi?

siis tarkoitan kohtun yms poistoa... suomessa ilmeisesti asiaa ei ole korjattu ilmeisesti?

edit vai oliko se ruotsissa vai molemmissa?

Kommenttia muokattu: 22.03.2013 klo 19:31
  • 5 / 6
  • puppeliassi
  • 23.3.2013 9:53
no itse allekirjoittaisin kansalaisailoitteen transihmisten oikeuksien puolesta. mua ärsyttää että moni asia olisi helppo korjata mutta eihän se käy..
  • 6 / 6
  • Xx_Val_xX
  • 24.3.2013 22:12
No eihän se käykään kun luullaan et jollain lailla saataisiin estettyä kaikki, taantumuksellista ajattelua. Taistellaan tuulimyllyjä vastaan eikä edes tajuta sitä, että se ei hyödytä mitään. Juna on lähtenyt liikkeelle ja sitä ei estä mikään, USA on hyvä positiivinen esimerkki ja siitä annan täydet pisteet. Maa jota oon pitänyt enemmän konservatiivisena maana, yllättää näin ja hyvä niin. Kaikki kunnia niille konservatiiveille jotka on kääntänyt kelkkansa järkevyyteen ja haluun kehittyä paremmaksi ihmiseksi! :)