Militaarihenkisten tuotteiden kauppa myy T-paitaa "vankoille heteroille" (juttukommentit)

  • 2 / 10
  • puppeliassi
  • 2.3.2013 14:42
muistaakseni kyseistä paitaa ollut myynnissä useamman vuoden, mutta hyväksi kaupaksi olen todennut eikä ihan tosikoita ole..

viimeksi ostin posteineen alennuksesta 8 eurolla kännylle vedenpitävän pussin, kun muualla samanlaiset maksaa reilusti yli kympin ja kosketusnäyttökin toimii sen kanssa
  • 3 / 10
  • Rokkihomo
  • 2.3.2013 17:06
Hyvä se on että vankoille heteroillekin löytyy jotain vaatteita päälleen.
  • 4 / 10
  • puppeliassi
  • 2.3.2013 18:26
joku oli tilannut homo paidan kun luuli sitä omoh paidaksi eikä tykännyt ;)

sen takia tekivät paidan vankoille tai vähemmänkin vankoille heteroille. tasa arvoa katsokaas.
Nämä adjektiivit vaihtelevat. Ylen Radio 1:n ajankohtaisohjelmassa on käytetty ilmaisua "luja hetero", jossa kai korostetaan myös arvoja ja henkistä lujuutta kilvoitusten keskellä, saarnatuolinkin tyylilajeihin sopiva ja perinteiseen oikeistoon istuva. "Vankka hetero" on kansanomaisempi ilmaisu, ylevittä aatteitta, kuitenkaan statuksen puolustamisesta yhtään tinkimättä.
  • 6 / 10
  • Public eye
  • 3.3.2013 1:00
Minulle vankasta heterosta tulee mieleen lähinnä fyysisesti vankkarakenteinen kovasti heteronoloinen (ainakin vyötärön kohdalta)... joka sitten löytyy karhubileistä kun sille päälle sattuu.

Luja hetero taas on niin heteroa niin heteroa vaikka kuinka homottaisi (ainakin päivänvalossa).
;)
Varustelekan seksuaali- ja sukupuoliasioilla väritetty eikä ihan niin vakavasti army-varusteisiinkaan suhtautuva huumori on hyvin omintakeista. Itse olen hekotellut monesti heidän tuotekuvauksiaan lueskellessa. Samaa huumoria tuntuvat viljelevän myös työyhteisössään.

Pari vuotta sitten MSC:n Finlandization pääjuhlassa oli myös Varustelekan myyntipiste, josta oli sovittu myymälän kanssa sähköpostitse. Paikalle saapuville Varustelekan työntekijöille oli jätetty kertomatta minkä tyyppiseen tilaisuuteen olivat tulossa myyntipistettä rakentamaan. Olivat tosin hieman ehtineet ihmettelemään mukaan laitetun myyntimateriaalin pientä vinoutuneisuutta. Hauskaa heillä tuntui olevan kuten meilläkin.
Haluaisin paidan jossa lukisi "vankka hetero" kysymysmerkin kanssa. Kukaan ei tosin koskaan erehdy luulemaan mua heteroksi, joten ehka vitsi ei toimisi =)
"Homoseksuaalisuuteen liittyvää nahka-, kumi-, ja armeijafetissi-alakulttuuria edustavien tiedetään suosivan postimyyntiäkin harrastavaa yritystä."

Käsittääkseni tämä suosinta on ihan molemminpuolista. :-)
En ole size-queen, mutta aika vankaltahan tuo heteropaidan malli näyttää noin homo-paidan malliin verrattuna. Heteropaidan pienin koko L näyttää olevan aika kyllä naftisti istuva.

Kyseiseen lafkaan saa kai vieläkin MSC-kortilla alennuksia?