HS: Homolehti pyytää heteroita kyytiin (juttukommentit)

  • 1 / 5
  • Rassi
  • 19.6.2010 11:06
Aika kummallinen käsitys heteroystävällisyydestä toimittajalla. Että pitäisi jotenkin erityisesti tehdä normiheterolle homolehteä. Mun mielestä heteroystävällisyydeksi riittää, että heteroihin suhtaudutaan ystävällisesti lehden sivuilla. Jyrki Räikän näkemys kuulostaa aika heterosentriseltä.
  • 2 / 5
  • Roope
  • 19.6.2010 12:56
Juu samaamieltä olen Rassi sun kanssa! Naurettava ajatuskin, että heterojen ehdoilla taas pitäis mennä ja sulkea homoseksuaalisuus pois lehdestä, joka kuitenkin on homolehti!!!
  • 3 / 5
  • Riquman1990
  • 19.6.2010 18:21
Munkin mielestä on naurettavaa, jos homolehdessä on juttuu heteroista. Sen lehden nimihän NORMIHOMOLEHTI eikä NORMIHETEROLEHTI. Miten ylipäätään voi tehdä heteroystävällistä homolehtee? Juttujen kuitenkin pitäs olla jotain homojen elämään liittyvää, koska heteroille kuitenkin on lehtii enemmän ku laki sallii.

Mun mielestä heteroystävällisyydeks riittää se, et heteroita kannustetaan tilaan sitä lehtee eikä kirjoteta sinne heteroita nuoleskelevii juttui. Heterot joko tilaa sen tai ei tilaa...
  • 4 / 5
  • Ransom
  • 19.6.2010 19:32
Miksi virallisesti vähemmistöstatuksella pyörivän baarin/lehden/whatever pitää aina olla "heteroystävällinen". Osaako joku selittää? Onko sillä jotain tekemistä liiketoiminnan kanssa, eli pelätään sen keskeisen asiakassegmentin pienuutta? Eikö silloin olisi helpompaa tehdä pelkkää normilehteä, joka on "vähemmistöystävällinen".
"Normiheterolle NHL jää etäiseksi."

Kuten jää myös normihomolle.