Homofobia 1 – Jalkapallo 0 (juttukommentit)

  • 2 / 4
  • Ossi Halme
  • 17.6.2010 13:17
Nuo laput silmillä kulkevat urheiluammattilaiset ovat kyllä naurettavia, ja tuo "koskaan en ole itse nähnyt" -linja on joko täyttää hevontuotetta tai sitten herrat eivät hallitse toimikenttäänsä. Jos käsissäni olisi miljoonabudjetit niin en päästäisi joukkueen peräsimeen (no pun) miehiö, jotka eivät tunne joukkuettaan edes tuon vertaa.

Muistan etäisesti tuon Cannavaron kommentin kiusallisista tilanteista ja muistan miettineeni, että kenelle ne tilanteet olisivat kiusallisia? Hänelle itselleenkö? Ylipäätään pidän vastenmielisenä ilmiönä päättää toisten yksityiselämästä puhumisesta suuntaan tai toiseen eli sekä nämä "pysyköön kaapissa" -miehet ja pakko-outtaajat saisiat molemmat päästää kuuntelemaan hyvin pitkää vuvuzela-konserttia eturivistä. Kyseinen soitin on siitä erikoinen, että kisat ovat pitkällä mutta kotimaisen glamrourmallin laulu-uran tavoin niistä ei ole lähtenyt vielä yhtään oikeaa säveltä.
  • 3 / 4
  • Jaakko
  • 19.6.2010 23:17
Tunnustanut? Tunnustanut olevansa homo? Kun Jari Sillanpää tuli ulos kaapista televisio-ohjelmassa, joka paikassa kirjoitettiin, että hän tunnusti olevansa homoseksualisti. Minusta hän kertoi meille sen.
Minulle tunnustaminen tarkoittaa jonkin väärän oikomista, sellaista mitä ei olisi saanut tehdä. Rikos tunnustetaan. Tunnustan tehneeni väärin.
  • 4 / 4
  • Jaakko
  • 19.6.2010 23:18
Tunnustanut? Tunnustanut olevansa homo? Kun Jari Sillanpää tuli ulos kaapista televisio-ohjelmassa, joka paikassa kirjoitettiin, että hän tunnusti olevansa homoseksualisti. Minusta hän kertoi meille sen.
Minulle tunnustaminen tarkoittaa jonkin väärän oikomista, sellaista mitä ei olisi saanut tehdä. Rikos tunnustetaan. Tunnustan tehneeni väärin.