Kanahormonit aiheuttavat homoseksuaalisuuden (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • puuhkis
  • 22.4.2010 19:22
Hyvä, että nyt vihdoin selvisi syy homoseksuaalisuuteen. Kyllä se Bolivian presidentti on fiksu, kun ehtii omien tehtäviensä lisäksi ratkaisemaan tämänkin ongelman!

(ehkä sarkasmia)
  • 3 / 3
  • Patrick
  • 23.4.2010 11:14
Kiitos, kiitos, kiitos presidentti Evo Morales! Tuotapa olen jo poikavuosiltani lähtien pohtinut, että miksiköhän olen homo. Nythän elämäni mysteeri on selvinnyt. Koska olen ollut homo koko olemassaoloni ajan, eikä nuoruudessani ollut " hormonikanoja " syötäväksi, luomukanoja kylläkin, joten siitähän seuraa että olen luomuhomo! Oh boy! Tämähän nostaa riemua rintaan ja iloa pintaan ja niin on tämäkin päivä pelastettu.
Sitä kuitenkin jäin pohtimaan, että olisivatkohan ihanan ihastuttavat lesboystävättereni syöneet nuoruudessaan kenties hormonikukkoa vaiko hekin luomua kenties. Ken tietää ja muistaa, hän kertokoon. Jokatapauksessa voi todeta maailman menoa katsellessa, että kyllä on kansalle maistunut niin kanat kuin kukotkin, koskapa runsaasti on siunaantunut niin homoja kuin lesbojakin maailmaan ja siitä minä iloitsen riemurinnoin!