Kristillinen aktivisti varoittaa natsihomoista (juttukommentit)

• 1 / 4
  • MutantBlob
  • 24.8.2007 19:29
Jaa. Ihan hauskaa sinänsä.
Tuosta jutusta tuli sellainen olo että kaikki homot(ilmeisesti pelkät miehet?) ovat kaikki nationalistisia lampaita..
Olen kyllä matkaillessani jutellut parin homonatsin(en siis natsihomon) kanssa. Suurin osa tapaamistani uus-natseista on kuitenkin
olleet pesunkestäviä junttiheteroita...
Tietty uus-natsiliikkeessä on oma "homo-alajaostonsa" mutta taitaa aika vähän olla kuitenkin kun suurin osa näistä harhautuneista skineistä on erittäin homovastaisia....

Rasisteja ja seksistejä kyllä homojen joukosta(herkkänahkaisen kansalaisaktiivin subjektiivinen näkökulma) löytyy roppakaupalla.
Tosin ei varmaan yhtään sen enempää kuin muistakaan ihmisryhmistä.
Olen tosin aina ENEMMÄN yllättynyt kun joku homo/lesbo/bi/jne. tuttavistani osoittaa noita halveksuttavia piirteitä...
Luulisi jos on itse joutunut syrjityksi niin olisi hieman "herkempi" näille jutuille.
Niinhän minustakin tuli uus-hippi :P
  • 2 / 4
  • Dragon-85
  • 25.8.2007 0:47
*Hih* Minä olen valkoinen homo, jota viehättää nationalismi. Olen siis ilmeisestikin homonatsi. Vaiko natsihomo? :P
  • 3 / 4
  • Jukka
  • 25.8.2007 0:59
Dragon-85 kirjoitti:

> "*Hih* Minä olen valkoinen homo, jota viehättää nationalismi. Olen siis ilmeisestikin homonatsi. Vaiko natsihomo? :P"

Itse asiassa - ikävä kyllä - joidenkin mielestä voisit hyvinkin olla, niin typerän yksioikoista sellainen ajattelu onkin.

Saksassa vasemmistolainen Junge Welt -lehti kirjoitti Varsovan Priden jälkeen jotain sellaista, että homojen marssi siellä oli Hitlerin (ja siis natsien) II-maailmansodan uusintaa: saksalaiset menevät määräilemään Puolaan miten pitää olla ja elää.
  • 4 / 4
  • Dragon-85
  • 25.8.2007 1:11
Erittäin mielenkiintoista, miten joidenkin maailma on niin mustavalkoinen, että ei osaa erottaa asiaa toisesta. Aivan sama kuin pitäisi jokaista vasemmistolaista kommunistina, tai jokaista vihreää kettutyttönä tms ekoterroristina. Tai arabia ihan tavallisena terroristina.
Tai jokaista saksalaista natsina - kuten eräässä nimettömässä maassa tunnutaan ajattelevan. ;)