Olen murheissani homoseksuaaleista ystävistäni

  • 1 / 11
  • Huolestunut
  • 9.1.2015 19:11
Minulla on 3 homoseksuaalia ystävissäni. Kristittynä olen huolissani, kun he elävät taipumuksiaan toteuttaen. Minusta homoseksuaaleille olisi itselleenkin paras elämäntapa selibaatti. Silloin ei vahingoittaisi itseään. Uskon, että Jumalan tahdon tie on aina ihmiselle hyväksi. Tästä lisää tässä Sateenkaarisaarnassa. http://m.youtube.com/watch?v=eRlDUudaPxk
  • 2 / 11
  • Public eye
  • 9.1.2015 19:20
Niin, esimerkiksi katolisen kirkon sisällä tuosta selibaatissa elämisen siunauksellisuudesta on kertynut jokseenkin paljon kokemusta. Siihen pyrkiessään ihminen ei vahingoita vain itseään, vaan pahimmassa tapauksessa myös pienimpiä lähimmäisiään.
  • 3 / 11
  • Havainnoija
  • 9.1.2015 19:34
"Kristittynä olen huolissani, kun he elävät taipumuksiaan toteuttaen. Minusta homoseksuaaleille olisi itselleenkin paras elämäntapa selibaatti. Silloin ei vahingoittaisi itseään. Uskon, että Jumalan tahdon tie on aina ihmiselle hyväksi."

Sinun on syytä lopettaa heti epäinhimillisten ja typerien uskonkäsitystesi tyrkyttäminen. Koska yhdenkään uskonnon jumalaa ei ole olemassa, voit myös lopettaa valehtelun "jumalan tahdosta". Hoida vain omat asiasi.
Olen ihmisenä kovin huolestunut uskonnollisesta elämäntavastasi. Toivottavasti et ihan pian hyökkää lehtitaloon.
Olisikohan syytä vetäytyä tuntureille mietiskelemään elämän peruskysymyksiä, kun huolenaiheet ovat tuota tasoa?

Seksi kuuluu ihmisen perustarpeisiin, ja homoseksuaalin on myös huolehdittava perustarpeistaan. Sukupuolielämä ei ole heterohihhulien yksinoikeus.
  • 6 / 11
  • SaintJudy
  • 10.1.2015 12:03
En kyllä suosittelisi selibaattia kenellekkään.

Kiitos vain... Morrissey is mine and he owns me a living.
Eli siis näin: "Morrissey is mine and he owes me a living." ei siis owns joka tarkoittaa omistamista.
Huolestunut kirjoitti:
> "Minulla on 3 homoseksuaalia ystävissäni. Kristittynä olen huolissani, kun he elävät taipumuksiaan toteuttaen. Minusta
> homoseksuaaleille olisi itselleenkin paras elämäntapa selibaatti. Silloin ei vahingoittaisi itseään. Uskon, että Jumalan
> tahdon tie on aina ihmiselle hyväksi."

Hei "Huolestunut",

Minulla on taas on 3 uskovaista ystävissäni (*. Olen huolissani, kun he elävät taipumuksiaan toteuttaen: uskovat satuolentoihin, kuulevat äänien puhuvan ja puhuvat näille "henkiolennoille". Minusta uskovaisille olisi itselleenkin paras elämäntapa järkiin tuleminen ja uskonnosta luopuminen. Silloin ei vahingoittaisi itseään. Uskon, että tosiasioiden tunnustaminen ja satuolentoihin uskomatta jättäminen aina ihmiselle hyväksi.

---

*) Edit: Oikeasti ei ole.
Täällä on näköjään keskusteltu selibaatista. Komppaan aloittajaa ja totean ettei seksitön elämä ole kovinkaan vaikeaa, ainakin itseltäni se on luonnistunut ilman sen kummempia kärvistelyjä jo pitemmän aikaa. Olen kai onnekas näin mieheksi kun "halut" eivät ole kuin jollakin siitossonnilla eikä tarvitse harrastaa edes runkkaamista. En käyttänyt termiä itsetyydytys koska sitä ei voi kuvata minään "tyydytyksenä" vaan lähinnä tylsähkönä suorituksena. Joten: ei haluja = ei (pakonomaista) tarvetta olla niiden orjana :-)

Kerrotko public eye miten selibaatti mielestäsi vahingoittaa ihmistä?
Eikös säännöllisellä siemenen laskemisella (ns. tulemisella) ole myönteisiä terveydellisiäkin vaikutuksia. Siksi ainakin jonkinlainen purkautuminen silloin tällöin on hyvästä.

Veikkaan Public eye:n viittaavan siihen, että väkinäinen luonnollisista lihan iloista pidättäytyminen voi yhdessä heikon moraalin kanssa johtaa lihallisten halujen ja himojen ei-toivottuihin ilmenemismuotoihin. Kokonaan toinen juttu on, jos ei ole haluja tahikka tarpeita.