USA: parhaiten palkattu naisyritysjohtaja on transu
Transu????
Pointti tässä jutussa on se että sukupuolenkorjauksesta huolimatta henkilö
on noussut USA:n liike-elämässä korkeimmalle tasolle, eikä ole ainoa menestyjä. Suomessa vastaavanlaiset henkilöt ajautuvat suuriin ongelmiin ihmissuhteissaan ja työelämässä, hyvänä esimerkkinä korjausoperaation alkuvaiheessa ollut henkilö, joka sotu-tunnuksen vaihdon myötä koki voivansa käydä taloyhtiönsä saunassa naistenvuorolla "pallit heiluen".
Kieli muuttuu kokoajan ja itse aion käyttää transsukupuolisesta termiä transu. Transvestiitti on tiitti.
Samasta syystä minä käytän autosta nimitystä "lentokone" ja moottoripyöriä nimitän laivoiksi. Kieli muuttuu koko ajan, eikä kenelläkään ole mitään valittamista siitä, että käytän sanoja "väärin". Voi olla niin, ettei moottoripyöriä ole koskaan kutsuttu laivoiksi ainakaan yleisesti, mutta kieli muuttuu ja on oikeuteni puhua siansaksaa. Seuraavaksi alan kutsua homoja heteroiksi ja heteroita pedofiiileiksi. Kristittyjä kutsun ateisteiksi, muslimeita juutalaisiksi ja ateisteja kutsun masentuneiksi. Eroan roskakuskista ainakin siinä, että transu-sanaa käytän tarkoittamaan Sauli Niinistöä. On se kiva kun ei ole mitään sääntöjä, koska kieli muuttuu alati.
Heitin transun täkynä nähdäkseni aletaanko puhua asiasta vai asian vierestä. Suuri ongelma on transsukupuolisten sopeutuminen yhteiskuntaan . Suurin osa on eritavalla oireilivia, jotka eivät pysty toimimaan rakentavasti vaan ovat konfliktin haluisia. Tulin jälleen kerran todistetuksi oikeassa olevaksi, en usko suomalaisten kohtalontovereiden pystyvän iloitsemaan amerikkalaisen kanssasisarensa menestyksestä.
Minä kun luulin että niitä täkyjä olivatkin "jalkajousi", "pankkiryöstö" ja "massamurha", mutta niin sitä ihminen erehtyy.
huh, no mikäse ettei iloita :) Ilman korjausta ei varmasti olis ollu voimaa nousta eteenpäin.
Roskakuski,
Meidän taloyhtiön toisen roskakatoksen tuhopolton takia toinen jäljellejäänyt on pullollaan.
Tee työsi äläkä jauha silkkaa paskaa ja roskaa täällä...