Värähtääkö homotutka kun Cheek astuu lavalle?

Minun homotutkani ei oikein enää toimi. Cheek / Jare edustaa habitukseltaan sitä, mitä nykyään edustetaan. Siitä ainakaan minä en osaa päätellä suuntautumisen suhteen juuta enkä jaata. Itsehän päätin jo vuosia sitten jättää kaiken (ainakin julkishenkisen) pohdinnan siitä, mitä kukakin on, ellei henkilö itse sitä ilmaise. Mahdollista kulissien takaista tietoani jaan vain hyvin pienessä piirissä, oli se kumpaan suuntaan hyvänsä kallellaan.

Enemmän tässä paketissa kuitenkin hykerryttää seuraava yhtälö: Entinen - ilmiselvästi vaalitaktisista syistä oppositioon loikannut - kulttuuriministeri Paavo Arhinmäki (vas) haukkui Cheekin (musiikin) maanrakoon. Siinä Arhinmäki osoitti huonoa pelisilmää. Runsas joukko Cheek-faneja tuskin antaa äänensä Arhinmäen joukoille. Olisi nyt vaan tajunnut lähteä peesaamaan menestyjää.
Tai sitten Cheek ja hänen tuotantoryhmänsä käsittelee valittua kohderyhmää taitavasti. Kevytmedia kävelee juuri niitä askelia, jotka tuotantoryhmä on viitoittanut.
IL: "Ihana Cheek! Fanit tekivät kylttejä ja ostivat pipoja." taikka
IS: "Näin vuolaasti fanit suitsuttivat Cheekin stadionkonserttia."

Minä en ilmeisesti kuulu kohderyhmään, koska mikään viisari ei värähdä ei sitten millään tavalla.
  • 4 / 8
  • Rokkihomo
  • 23.8.2014 12:47
Eipä värähdä, ei värähdä homotutka eikä värähdä mikään muukaan. Linkattu blogijuttu oli hauska lukea, toki.
  • 5 / 8
  • SaintJudy
  • 23.8.2014 17:36
Kylmät väreet käy, eikä tarvitse edes nähdä livenä - enkä nyt tarkoita milläin positiivisella tavalla. "Homotutka" on samanlainen myytti, kuin esimerkiksi homojen väitetty trendikkyys. Ihan hauskoja homouteen liitettyjä stereotypioita silti, osa homojen salaista agendaa luullakseni...*

*hymiö
Minullekaan Cheek ei edusta musiikillisesti/taiteellisesti millään tavoin mitään kiinnostavaa, joskaan ei mitenkään erityisen vastenmielistääkään. Sen sijaan ilmiönä Cheek ja vastaavat ovat hyvinkin mielenkiintoisia.
  • 7 / 8
  • Rokkihomo
  • 24.8.2014 20:24
En ennen, mutta nyt tänä viikonloppuna alkaa tajuta että tämä on ilmiö. Kappaleita en tunne ollenkaan, en kuuntele radiota, ollenkaan, mutta aika monia näkyy koskettavan.

Mut nyt olen kartalla sopivasti tiistaista tiedotustilaisuutta vasten.
  • 8 / 8
  • human
  • 26.8.2014 21:35
Jospa se on vaikka bisse ... niin ei liiemmin väräytä homo- eikä hetero-tutkia.

Pääasia kun ei rupea räppäämään Soinin tai Räsäsen pillien mukaan.

- - -

Kyllä nämä klassiset biisit ja ätäilyt värähdyttää parhaiten

http://www.youtube.com/watch?v=RDXq0CR4Wy4