Kun se vei multa jalat alta ;)

Kanava jonne voin purkaa ajatuksiani? :)

Olen hieman päälle 30v nainen, äiti, vaimo. Olen aina kokenut olevani suht vapaamielinen seksuaalisuuden suhteen - näin koen.Puolustanut rakkautta, oli sen kohde kuka vaan. Seurustelusuhteissa olen ollut miesten kanssa, mutta vuosien varrella on ollut muutamia ohimenneitä ihastuksia naisiin. En ole kokenut tarvetta luokitella itseäni, mutta olen tiedostanut biseksuaalisuuden itsessäni. Jossain vaiheessa vielä perustelin, että ne naiset jotka ovat kiinnostaneet ovat olleet tosi harvassa. (hahhah) no enhän minä jokaiseen mieheenkään ihastu!
Taaksepäin mietittäessä jotain yhtäläisyyttä näissä ihastuksissa on ollut.. Olen itse hyvin naisellinen, ihastukset on olleet hyvinkin "poikamaisia" piirteiltään ja olemukseltaan :)
Noh olen jokatapauksessa ollut sinut ajatuksen kanssa, myös mieheni tietää asiasta.

Mikä mua nyt sitten hämmentää? :)
Tapasin noin kuukausi sitten ollessani töissä naisen, jota en saa mielestäni. Tiedättekö sen tunteen, kun jonkun kanssa vaan kemia on käsinkosketeltavaa?
Eihän se voi olla yksipuolista edes, niin voimakas tunne. Kovin montaa sanaa en saanut edes vaihdettua henkilön kanssa, mutta tunsin kipinöintiä. ;) En tiedä mitä tehdä, en keksi mitään miten voisin saada yhteyttä ko ihmiseen, ei nimeä ei mitään kontaktia. Se sattumanvarainen kohtaaminen.
Olen varmasti ihan naurettava, mutta henkilö pyörii mielessäni jatkuvasti. Jatkuvasti toivon näkeväni ko ihmisen jossain..mietin että jäinköhän hänen mieleensä jne jne

Olis mukavaa täältä pääkaupunkiseudulta saada myös ihmistä vaihtamaan ajatuksia, vaikka sähköpostilla tms :)