Umpikuja

  • 1 / 5
  • Veera
  • 23.6.2014 19:44
Tää on varmaan ikivanha aihe tällä palstalla, mutta pakko nyt johonkin avautua...

Olen 29-vuotias nainen, kaksi lasta ja aviomies. Biseksuaali. Olen aina tiennyt olevani, mutta elämässä oli aiemmin tiettyjä asioita (kuten tiukka uskonnollinen ilmapiiri) joiden takia itse suhtauduin asiaan kielteisesti ja jopa tuomitsevasti. Viime vuosina ajatusmaailmani on muuttunut aika radikaalisti, varmaan tiettyjen elämänkokemusten ja iän myötä. Nyt vain on niin, että jos voisin tällä hetkellä valita itselleni puolison, se olisi nainen. Se puoli minusta on vahvistunut todella paljon, eli katselen huomattavasti enemmän naisia. Olen ollut lukuisia kertoja ihastunut/rakastunut naiseen. Seksi aviomieheni kanssa on hieman sellaista väkisin vääntämistä. Oma nautintoni erityisesti henkisellä tasolla jää usein saavuttamatta.

Asiasta ei ole mitään epäilystä omalla kohdallani....nyt on muutaman kerran käynyt niin, että olen harrastanut seksiä naispuolisen ystäväni kanssa, heterosuhteessa hänkin. Olen häneen ihastunut. Tosin tässä seksissä on ollut myös mukana hänen miehensä! En ole tietenkään kertonut tästä kenellekään. Mutta sen verran sanon, että kun olen tämän naisen kanssa seksiä harrastanut, ainoa ajatukseni on ollut, "juuri näin tämän pitäisi ollakin!" Siis se on ollut aivan mahtavaa ja odotan vain seuraavaa kertaa.

Olen ihminen, jolla on tavallisesti todella herkkä omatunto ja kohtelen yleisesti ottaen läheisiäni hyvin ja sen vuoksi nämä viime aikojen tapahtumat ovat minulta todella odottamatonta käytöstä. Kiinnostukseni naisiin tuntuu vaan nyt menevän jopa rehellisyyden edelle, sillä olen pitänyt tätä "aisoissa" niin kauan. En tiedä miksi oikeastaan kirjoitan tätä, koska uskonko todella että mikään muuttuisi....? Unelmoin siitä kyllä jatkuvasti. Mietin vaan että onpa tietyllä tavalla aika traagista, jos en pääse koskaan toteuttamaan seksuaalisuuttani avoimesti. Meillä kaikilla kun on vain tämä yksi elämä.
  • 2 / 5
  • Nennuli
  • 24.6.2014 19:48
Et oo yksin... mulla lähes samanlainen tarina, ikää 27, 2 lasta, aviomies ja muutenkin (ulkoisesti) tosi tasapainoinen mutta... haaveilen tosi usein asioista naisen kanssa, katselen naisia jne... Olen myös harrastanut seksiä yhden ystäväni kanssa eikä se tuntunut lainkaan vastenmieliseltä...

Oon pohtinut että onko tää ohimenevää, haluanko jotain mitä mulla ei oo vai tahdonko yksinkertaisesti kääntää takkia?!
Kiva tietää että samassa tilanteessa on joku muukin :/
  • 3 / 5
  • Veera
  • 25.6.2014 19:41
Kiva kun laitoit viestin...ei ole ihan niin yksinäinen olo tämän asian kanssa! Jos oma parisuhde olisi oikeasti kunnossa, niin kai sitä voisi jättää nää tunteet edes hitusen taka-alalle. Mutta koko ajan vaan päässä pyörii, että sitten kun tulee "se viimeinen tikki", niin katselen naisen itelleni. Vaikka eihän asia tietenkään miksikään muutu, oli tilanne mikä hyvänsä, mutta ehkä elo voisi olla siedettävämpää. Ja jos lapsia ei olisi, niin tilanne ois niin helppo verrattuna tähän. Vaikka tietenkin lapseni ovat minulle rakkainta tässä maailmassa enkä heitä mihinkään vaihtaisi! Välillä vaan tuntuu että tässä menee hyvä ja nätti nainen hukkaan...
  • 4 / 5
  • -Hibiskus-
  • 27.6.2014 0:35
Tuossa alempana on viestiketju nimeltään Myöhäinen herääminen, osa 2 josta löytyy kymmenittäin kohtalotovereita, myös oma tarinani.
  • 5 / 5
  • raparperi
  • 27.6.2014 22:26
Aika tuttu tarina...Itselle kävi aivan samoin ja lopulta tarina johti siihen, että erosin miehestäni. En vain voinut kuvitella elämääni vain heterosuhteessa miettien loppuelämäni, millaista se olisi, jos kumppanini olisi nainen. Seksikokemusten jälkeen oli melko selvää, etei paluuta enää ole, saati sitten kun koki kunnon parisuhteen naisen kanssa...Lähipiiri ja lapset ovat sopeutuneet hyvin, kaikista vaikeinta on tehdä se päätös. Tsemppiä asian kanssa painiville!