Ajatustenvaihtoa/vertaistukea

  • 1 / 2
  • kakdag
  • 18.5.2014 18:48
Moikka

Oon hukassa. Itseni kanssa. Paljon kysymyksiä ja ajatuksia ei juuri vastauksia niihin. En haluaisi pyöritellä näitä yksin pääni sisällä.

Niin hölmöltä, ku se kuulostaaki ihastuin täysin yhteen realitysarjan jätkämäiseen tyyppiin, naiseen. Se tuli ku salama kirkkaalta taivaalta. Tosi vahva tunne. Oon ollu pari viikkoa todella hämmentynyt näistä ajatuksista ja yrittänyt selvitellä ja miettiskellä, että miksi ja häh. Onko tämä totta, huijausta vai mitä. Oon tutkinu menneisyyttäni viime aikoina ihan eri näkökulmasta näiden ajatusten kanssa. Koskaan en aikaisemmin ole tuntenu tai edes juuri ajatellu ketään naista kohtaan näin. Oon aina mieltänyt itseni täysin heteroksi. Nyt en ole enää niin varma...

Voi että on hölmö olo, kirjoitella jollain keskustelupalstalla ihastuneensa johonki telkkarityyppiin! Mutta kun voisin vaan haaveilla siitä, vuorata seinät sen kuvilla ja tuijottaa sitä 24/7 youtube-videolta, haha. (Mitä itseasiassa olenkin tässä tehnyt viimeisen viikon, heh. Paitsi tuota tapetointia!)

Jos joku haluaa kuunnella, jakaa asioita, mielipiteitä jne, oisin iloinen. Mieluiten ikäluokkaa 25 ja siitä muutama vuosi ylöspäin. Arvostan ehdotonta luottamuksellisuutta. Olen yleensä tosi varautunut jutellessani tuntemattomille, varsinkin internetsien ihmeellisessä maailmassa. Mulla ei ole lähipiirissä ketään, kenen kanssa asiasta voisi keskustella. Haluaisin kuitenkin vaihtaa ajatuksia, jos se selkiyttäisi omiani. Tässä ois vähän kaikkea muutakin meneillään elämässä, mihin pitäis jaksaa säästää ja suunnata energiaa... Tuntuu, että nämä ajatukset pyörii mielessä non-stoppina enkä pysty juuri keskittymään muuhun!

Annan mailiosoitteen sitten yksityisviestillä. Ois suotavaa, jos kertoisit itestäs jotain muutakin kuin halukkuuden juttukaveriksi.

Kiitos ja kuulemiin.
  • 2 / 2
  • Blomme
  • 19.5.2014 10:35
Hei, olen itse vähän samassa tilanteessa. Huomasin ihastuneeni naispuoliseen opiskelijakaveriin ehkä kuukausi sitten, ikävä kyllä hän on parisuhteessa. En ole aikaisemmin uskaltanut ajatella, että olisin ehkä biseksuaali. Näin jälkeenpäin ajateltunta olen kyllä ennenkin ihastunut naisiin, mutten ole antanut itseni ajatella siitä sen enempää. Nyt voisin jopa kuvitella seurustelevani naisen kanssa. Olisi tosiaan kyllä paljon muitakin asioita, joihin nyt pitäisi keskittyä elämässä, mutta kun ei pysty!:D