rakkaudest lajiin

  • 1 / 7
  • Pesukarhu
  • 17.3.2014 19:03
Tuntuu jotenkin, että hirmu vaikea löytää naisia joita kiinnostaa urheilu. Itse pelaan futista, ja edes omat joukkue toverit ei tunnu vapaa ajalla seuraavan futista. Taidan kuitenkin olla väärässä, ehkä täällä joku muukin on joka seuraa futista ja lätkää.
  • 2 / 7
  • shane
  • 18.3.2014 14:11
mie ite oon kiinnostunu kyllä kaikesta urheilusta ja harrastankin kaikkee mahollista aina salista juoksuun ja seuraan kyllä esim televisiosta futista,lätkää ja amerikkalaista jalkapalloo:D muitaki lajeja esim kesäaikaan yleisurheilua ja oon kyllä henkeen ja verreen kilpailuhenkinen muutenki :) ja omana haaveena on osallistua triathlon-kisaan jossain vaiheessa
  • 3 / 7
  • Pesukarhu
  • 22.3.2014 8:01
Amerikkalainen jalkapallo on kyllä siisti laji, mä haluisin joskus kokeilla ihan pelata sitä, sillei että olisi kaikki varusteetkin päällä. Triathlon on raskas laji. Treenaat sitten varmaan aika paljon sitten, tiiän yhden joka harrastaa sitä. Se on ihan hullu, jaksaisi varmaan juosta koko maailman ympäri. Eiks siinä uida, pyöräillä ja juosta?
  • 4 / 7
  • shane
  • 22.3.2014 12:43
Sen amerikkalaisenjalkapallon heitto on vaikee,tai ainahi tuntuu sille :) joskus koittannu heittää sitä ihan käestäpittäen neuvottiin mut ei se kyl lähteny ihan niinku ammattilaisilla:) joo triathlon on just se laji jossa on uinti,pyöräily ja juoksu ja sit siinä on neljä eri matkaa (sprintti-,perus-,puoli ja täysmatka) vaatii kyllä treeniä ja ainakkii ite koen että tietynlaista mielenlujjuutta siihen tekemisseen,mut mie tykkään treenata ja en ossaa olla ilman urheilua ja tietyt lajit ehkä vaatii sellasta "hulluutta" :D
  • 5 / 7
  • Pesukarhu
  • 23.3.2014 9:24
Jep. Mäkin koitin heitellä sitä joskus, vaikeeta oli mutta kyllä sen oppisi jos jaksaisi harjoitella. Eihän sitä heti kävelemäänkään opi. Urheilu on kyllä hullua, futiskin. Ihan hullua olla siellä toisten potkittavana. Jalat aina ihan mustelmilla.. Mutta kivaahan Se on, joten väliäkös sillä..
  • 6 / 7
  • shane
  • 23.3.2014 11:12
Minnuu kiinnostas sit lisäks nää tälläset ultimate- ja extremeurheilu jutut myöskin:) esim joku vappaakiipeily yms ja toivoisin et ois mahollista urheilla ulkomaita myöten,mut se tietty vaatii jo panostusta,rahhaa yms hirmu paljo