Esittäytyy.Millaistas porukkaa täällä liikkuu?

  • 1 / 4
  • Tuulihaukkatar
  • 21.2.2014 9:23
Hei kaikille!

1. Seurusteletko

2. Harrastuksesi

3. Viimeksi lukemasi/aloittamasi kirja

4. Mistä päin olet?

5. Millaisia odotuksia sinulla on lepakkolaakso.netille?



1. Seurusteletko Sinkkuna olen kohta vuoden ollut.

2. Harrastuksesi Valokuvaaminen, uusia harrastuksia ajattelin tutkailla.

3. Viimeksi lukemasi/aloittamasi kirja Taskussa kulkee Den siste vikingen, jos vaikka ruotti petraantuisi.

4. Mistä päin olet? Uudellamaalla asun

5. Millaisia odotuksia sinulla on lepakkolaakso.netille? Ajattelin, että tästä voisi saada vilkkaaman foorumin, kun kaikki palikat kuitenkin olis, eikä noita häiriköitäkään täällä niinpaljoa liiku. Ja pidemmällä tähtäimellä vois käydä porukalla syömässä yms..suorastaan jengiytymistä :)
  • 2 / 4
  • kitsch_artist
  • 22.2.2014 13:42
1. Olen sinkku.

2. Harrastan lukemista, tv-sarjojen katselua, kirppisshoppailua, sanapelejä ja teen juomista :D

3. Toissayönä luin Michel Faberin "Lihaa ja verta", jota suosittelen lämpimästi tasokkaan scifin ja ajatuksia herättävän kirjallisuuden ystäville!

4. Mistä päin olet? - Asun Vantaalla

5. Millaisia odotuksia sinulla on lepakkolaakso.netille? - Olen jo tätä kautta tavannut uusia ihmisiä ja toivon tapaavani heitä lisääkin ^^ Lähinnä tietysti kiinnostaa lähempää tutustumista ajatellen sellaiset ihmiset, joilla on paljon yhteistä kanssani, mutta on muidenkin kanssa kiva viettää vapaa-aikaa silloin tällöin ihan bile-, leffa- ja oleiluseurana.
  • 3 / 4
  • kuroineko
  • 24.2.2014 19:09
1. Seurusteletko
sinkkuna olen ollut monta vuotta jo, kun olen etsinyt itseäni

2. Harrastuksesi
käsityöt, leivonta, ruuanlaitto

3. Viimeksi lukemasi/aloittamasi kirja
stephen king doctor sleep

4. Mistä päin olet?
espoo

5. Millaisia odotuksia sinulla on lepakkolaakso.netille?
löytyisi kavereita
  • 4 / 4
  • lintulapsi
  • 28.2.2014 1:08
morjesta

1. Sinkkuna pyörin:(

2. Lukeminen, järjestötoiminta

3. Haudankaivajan tytär, tosin på svenska

4. Helsingistä

5. Ois kiva saada samanhenkisiä kavereita ja "päästä piireihin" niin sanotusti :) vaik on paljon muita kavereita niin vähän yksinäiseltä tuntuu :(