Lenkkeily ja kahviseuraa Helsingistä

  • 1 / 2
  • cattense
  • 28.12.2013 3:52
Hei,
En voi siis mitenkään olla ainoa, joka on kyllästynyt käymään ulkona niissä samoissa juottoloissa, tapaamassa niitä samoja ihmisiä ja kuntelemassa sitä samaa DTM:n soittolistaa mitä ne on soittanut kohta viidettä vuotta.

Oon siis 22 vuotias gimma Helsingistä ja haluaisin löytää väkeä, jonka kanssa vaihtoehtoisesti lenkkeillä, käydä salilla tai muuten vain tehdä jotain. Vaikka kävellä seurasaareen jos siltä tuntuu. Osallistua tanssikurssille. Käydä uimassa.

Olen hyvin kyllästynyt tutustumaan hlbtq-ihmisiin vain yhteisten kavereitten, panojen, eksien, tai päihteitten kautta. Ja vaikka Setalla onkin hienoja lautapeli- ja keskusteluryhmiä, ne ovat usein sellaisiin aikoihin etten niihin pääse.

Myöskään partio ei kiinnosta vaikka kaikki lesbot kuulemma on siellä.

Jos kukaan on kiinnostunut seurasta, ulkoilmasta ja vaihtoehtoisesta tavasta tavata ihmisiä niin ottakaa ihmeessä yhteyttä. Ei ole pakko olla mikään himourheilija tai huippukunto. Itse olen ihan keskiverto-stadilainen (eli alipainoinen vätys), muutaman leuan jaksan just ja just.

Kahvi-seurakin olisi kivaa, koska kahvi on hyvää.

Jos yhtään tuntuu siltä, että voisi olla sun juttu niin laita viestiä ihmeessä.
  • 2 / 2
  • Lukkilepakko
  • 28.12.2013 22:52
Itse olen sellainen 26-vuotias yliopisto-lesbo Helsingistä.

En tykkää käydä missään baareissa tai yleensäkään paikoissa joissa on paljon ihmisiä.
Kunto on vähän rapistunut sairastelun takia mutta nyt varmaan täytyisi yrittää päästä kuntoon kun alkaa muuten olla parempi siten että voi liikkua.

Jos kiinnostaa, meilini on mutalieju@helsinki.fi