ketään iisalmi-kajaani-kuopio alueelta?

  • 1 / 6
  • shane
  • 19.10.2013 18:22
heips!
löytyykö ketään ystäviä/uusia tuttavia kaipaavia naisia:) ?
ite oon kohta 27v urheilusta,musiikista ja eläimistä tykkäävä nainen ja kaipaisin uusia tuttavuuksia:)
laita viestiä jos haluat tutustua:)
Hei.

Sattui viestisi silmään, nimittäin itse liikun paljon kajaani-iis-kpo -akselilla. :) Ikää tänä vuonna 24, ja sportti-tyttö myöskin. Harrastatko jotain lajia ihan "tosissaan" ?
  • 3 / 6
  • shane
  • 14.1.2014 23:46
Hei,harrastan kaikkea mahdollista urheilua lenkkeilystä punttiksella käyntiin:) kovasti ois tavoitteena joku kaunis päivä osallistua triathlon kisaan:)
  • 4 / 6
  • kielo
  • 15.1.2014 1:33
Vau, triathlon- tavoite kertoo aika paljon, ei ihan se kevyin laji. :)
Itse kans liikun paljon ja oon harrastanut vuosien aikana monia lajeja, siksi asia kiinnosti. Musiikki ja eläimet kans lähellä sydäntä täälläkin.
Kuvaile muutamalla sanalla luonnetta ja ulkonäköäsi? Kiva luoda vähän mielikuvaa niiden pohjalta.. :)
  • 5 / 6
  • shane
  • 15.1.2014 11:33
Luonne mulla on sellanen räväkkä mut tarvittaessa rauhallinen,hiukan yllytyshullu,sosiaalinen ja huumorintajunen:D
Ulkonäkö on semmonen poikatyttö,mut käytän esim meikkiä ja pukeudun naisellisestikkin mut voin kulkee hupparissa ja lökäreissä lippis väärinpäin :D riippuu pitkälti miun ulkonäkö siitä mitä teen ja minne meen:D
  • 6 / 6
  • kielo
  • 20.1.2014 1:10
Kuulostaa kivalta! Voisin aika samoin sanoin kuvailla omaa luonnetta.. Pukeudun pääosin naisellisesti, mutta viihdyn kyllä myös huppareissa ja kollareissa mainiosti. :D Oon tällanen pitkähiuksinen vaalea mimmi. Laittelin sulle muute viestiä privana, en tiiä tuliko perille asti..?