Mistä tiedän onko lesbo vaikka näyttää poikamaiselta?

  • 1 / 4
  • kaksosnainen34
  • 10.10.2013 19:50
Tällä viikolla olen tutustunut naiseen, joka näyttää lesbolta mutta mistä voin olla varma? Tilanne on sellainen ettei voi mennä summassa lähentelemään, en kyllä uskaltaisikaan. Mitä nyt vähän hipaisin hänen kättään:) Katseeni ovat voineet olla paljastavia, mutta en tiedä voiko niistä tulkita mitään. Minulla ei ole kokemusta tällaisesta, en uskalla tehdä mitään ja tässä työssä en voi tehdä mokia. Mitä ihmettä teen? odotanko vain että hyvällä tuurilla se on lesbo ja tekee jotain, josta minäkin tajuan onko vai ei. Tämän työjakson jälkeen olen kyllä ihan maassa, jos mitään ei tapahdukaan. Tänään olisi ollut hyvä tilaisuus, hämärässä huoneessa mutta olin aivan paniikissa. En yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä, sydän hakkaa ja kädet tärisee.
  • 2 / 4
  • vastarinta
  • 10.10.2013 21:05
Ihan ajatuksena omasta itsestäni. En erityisesti toivo _kenenkään_ lähentelevän itseäni työpaikalla, hämärässä huoneessa.

Olen lesbo, oletan, näyttänen myös siltä, ehkä. Kiinnostuksen huomaa kyllä niistä vaivihkaisista katseista. Luulen, että jos kiihkosi kohde on naisista kiinnostunut, hän osaa tulkita käytöstäsi. Mahdollistahan on myös se, että hän on lesbo mutta ei kiinnostunut, syystä tai toisesta.

Toisaalta ymmärrän tilanteesi. Itsekin olen rakastunut työpaikalla naiseen, miettinyt samoja asioita, paljastunut homoksi ensin itselleni ja sitten vähän muillekin. Nyt jälkikäteen, jäähtyneenä, ajatellen olisi ollut kamalaa molempien kannalta jos olisin alkanut suoraviivaisesti lähentelemään häntä. Hän paljastui aseksuaaliseksi trans/intergenderihmiseksi ja olemme vielä ystäviä.

Järki ei vaikuta tunteisiin joten neuvoja ei voi antaa. Kunnioita kuitenkin toisen rajoja.
  • 3 / 4
  • vastarinta
  • 10.10.2013 21:07
Tai siis sellaisen neuvon kenties voi antaa, että kysy onko hän kiinnostunut... sillä se selviää.
Vaikeata ja pelottavaa, mutta paljastavaa.
  • 4 / 4
  • Opaque
  • 20.10.2013 19:30
Olipa seksuaalinen suuntautuminen mikä hyvänsä niin työpaikalla lähentely ei ole oikein hyvä ajatus. Kannattaa tarkkailla tilannetta vähän aikaa, jos mahdollista. Ja tosiaan eihän ne tunteet aina syty vaikka suuntautuminen olisikin sama... Mitä jos pyytäisit hänet joku päivä vaikka kahville, baariin, kävelylle tms. Näin voisit tutustua häneen henkilökohtaisemmalla tasolla.