Bi ja lesbo seuraa?

Hei!

Laitoin tänne kerran aikaisemmin viestiä, että etsiskelisin itselleni bi ja lesbo ystäväviä. Olen hieman yksinäinen, sillä suurin osa kavereistani on homoseksusaalisuutta vastaan, joten en ole koskaan heidän kanssaa kaapista uskaltanut ulos tulla. Kaipaisin kuitenkin samanhenkistä seuraa ja olisi ihana tavata muita lesoja ja biseksuaaleja. Itse olen bi ja olen vastikään muuttanut Seinäjoelle. Olisi mukavaa, jos olisit jostain tästä läheltä, mutta miellelläni vaihdan sähköpostiakin. Kuten kerroin laitoin tänne jo kerran aikaisemmin viestiä ja sain muutamia vastauksiakin, mutta sitten jossain vaiheessa ei viestit tyssäsivät kokonaan ja minä jäin ihmettelemään mitä oikein tapahtui...? Toivosin, että vastaat viesteihini tai edes ilmoitat minulle, että ei kiinnosta jatkaa viestien lähettelyä. Minusta se olisi paljon mukavampaa kuin se, että jään miettimään, että teinköhän minä jotain väärin vai mistä oli kyse.

Toivon, että otatte yhteyttä! :)

T. Tiia
  • 2 / 2
  • kisuli
  • 6.9.2013 20:29
Etsimme joukkoomme uutta väkeä, sillä suuremmalla porukalla on mukavampaa. Ovatko ystäväsi vakiintuneet, kaipaatko harrastusseuraa, etsitkö samanhenkisiä ystäviä, haluatko tutustua uusiin ja mielenkiintoisiin ihmisiin?Illoissamme käy väkeä ympäri Suomen.

Yhden illan aikana ehtii tutustua moneen erilaiseen ihmiseen ja ehkä illoistamme voisi löytyä sinulle etsimääsi seuraa.

Naistenbileet:
13.9. Perjantai 13 päivä onkin onnenpäiväsi. Taikuutta, tarotkortteja, mystiikkaa…
5.10. Viidakon tähtöset
2.11. Halloween
5.12. Pikkujoulu
http://www.naistenbileet.net naistenbileet@gmail.com