Bi-curious itä-Tampere

  • 1 / 2
  • Amaryllis
  • 22.8.2013 22:26
Moi :) Yritän nyt saada sanotuksi mitä tahon, koittakaa ymmärtää ja olla loukkantumatta ♥
Oon 21-vuotias tyttö (joojjoo, nainen) itä-Tampereelta ja olisin kiinnostunut tutustumaan suunnilleen samanikäiseen bi-curious-tyttöön täälläpäin :) Viihtyisin kovasti itsenilaisten tyttöjen seurassa, siis sellaisten jotka pitävät musiikista (ei rap, hiphop jne., j-pop, j-rock, iskelmä, no kysele tarkemmin), pitävät luonnosta - rakastan käydä kävelyillä metsissä kuntoreittien varrella ja vähän ohi -, kirjoista, elokuvista, neulomisesta sekä no, näteistä tytöistä :P Kaikkihan ovat kauniita, mutta ehkä tajutatte :P En käytä alkoholia juur ollenkaan että se on plussaa, ja sekin jossei tupakkaa vedä ihan joka välissä (ite poltan satunnaisesti jos seurassa on muita polttajia).

Itse olen mielestäni ihan suht nätti, on vikoja mutta on myös hyviä puolia :) Olen aika hoikka, haluaisin ehkä kurveja (lisää) mutta näinkin kelpaa. Musiikkimaku vaihtelee tosi paljon, melkein laidasta laitaan. Rakastan syksyä ja tykkään neuloa :) Olen myös luotettava ja rehellinen, mielestäni hyvän ystävän ainesta siis.

Haluaisin siis löytää itselleni uuden ystävän, täältäpäin mieluusti juuri siksi koska niin on helpoin tavata (olen laiska lähemään mihinkään koulun jälkeen), ehkä jotain pientä extraa siihen päälle.. :) ;) Voitaisiin käydä kävelyllä, kirjastossa, mitä vaan.. :)

Laittakaa toki yksityisviestiä ja kyselkää, jutellaan ja ehkä tavataan :)
P.S. Alle 18-vuotiaat ovat mielestäni liian nuoria minulle ;P
  • 2 / 2
  • joannna
  • 13.10.2013 4:34
moikka :) oon 21-vuotias tyttö Tampereelta, ota toki yhteyttä, jos uskallat :P joannnaishere@live.com ois osoite :)