Samanhenkistä seuraa pääkaupunkiseudulta? :)

Oon Keravalla asusteleva sinkku 29-v panseksuaali sarjakuvataiteilija.
En juo enkä polta, baareissa en käy ja jossain klubillakin tanssimassa ehkä pari kertaa vuodessa.
Oon aika nörtti ja rakastan fanartia ja seuraavia genrejä: supersankari/apocalypse/animaatio/toiminta/komedia, ei romanttisia leffoja kiitos.
En pelaa tietikonepelejä mutta fanartia niistäkin teen :D
Piirrän kaikenlaista, hetero/lesbo/homo/trans, ihmis/anthro/mikä vain fantasiaörkki :D
Haluisin kavereita ja ehkä enemmänkin, oon laittanut monelle ilmaiselle deittisivulle ilmoituksia mutta niissä yleensä saa laittaa hakevansa vain miestä tai naista, eikä transihmiset tai "kumpikin" oo yleensä edes vaihtoehtona :/
Ja rintava ja muodokas kun olen, niin eikö vain suurin osa vastauksista ole 45-v naimisissa olevia hyypiöitä jotka haluaa seksiseuraa ._. (ehkä mun "bi" status saa ne luulemaan että olen jonkinlainen seksipervo..? näin on musta kyllä usein luultu...)
Olisi tosi kiva löytää vaikka juttukavereita, jos siis yhtään kiinnostuit niin rohkeasti ota vaan yhteyttä! Pistäkää meiliä :) <3

bernylsch@gmail.com
  • 2 / 2
  • Gena
  • 30.7.2013 15:54
Sun kannattas kattoa tuo haloo helsinki keskustelu, koska siinä sun ikäset helsinkiläiset ettivät uusia kavereita ja saman henkistä porukkaa. Ajattelin vain ehdottaa että kurkkaa. Mullekkin voi laitta vaikka viestiä jos tahtoo, mutten asu helsingissä ja olen lähempänä neljääkymmentä, mutta kaskusteluista ja pohdiskelusta pidän paljon.