Kun sydän hakkasi

Hei,
tekisi mieli lukea lämpimän kesän iloksi tarinoita tunteista. Jännitys ja kohtaaminen nettideitin kanssa. Ensimmäinen suudelma, kun vihdoinkin kulissit putoavat. Ensimmäinen yhteinen yö tai rakasteluhetki... Kaipuu, kun vielä ei ole saatu tunteita sanotuksi.

Mietin itse, mikä on ollut suhteemme hehkuvinta aikaa. Kesä, jolloin tapasimme oli hehkeä ja helteinen, avain kuin tämä kesä. Olin tutustunut kuukauden ajan sieluani myöten netissä kumppania etsivään Minttuun. Hän oli ensimmäinen naiseni heräämiseni jälkeen. Sitten tuli aika, että sanat eivät enää riittäneet, oli tavattava. Tottakai jännitti, että toimiiko mikään välillämme. Ei ollut mitään pakkoa lähestyä, ainakin näin olin itselleni kohtaamisen selittänyt aluksi, niinpä... Helppoa oli jutella niitä näitä, molemmat tiesivät miksi tapasimme, kun ei tarvinnut enää tutustua ja tutkailla toista, niin paljon juttua netissä oli jo takana.

Illasta muistan helteisen asunnon, mutta raikkaat, puhtaat lakanat, ne rentouttavat minut aina, tekevät oloni seksikkääksikin. Kesän hämäränä yönä riisuuduimme, menimme sänkyyn. Kokemattomuudestani huolimatta lähestyin häntä suudelmin ja tutustuimme toisiimme hitaasti. Hän oli kokenut, siveli minua hellästi lanteillani ja kylkikaarissa. Pyöräytti välillä rintojeni nipukoita. Kun sivelin hänen reisiään ja painauduin häntä vasten, hän värähteli jännityksestä. Sen yön aikana hän sai useita orgasmeja, niin minäkin luulin saaneeni, mutta vasta myöhemmin tajusin, että ne olivat vasta alkua. Yön aikana en tietenkään saanut unta, katselin häntä, hänen profiiliaan ja rauhallista untaan. Sen viikonlopun aikana lempi syttyi herkästi ja intohimoisesti, nautimme ajattomuudesta ja toisistamme. Vieläkin tätä kirjoittaessa tuntuu vatsanpohjassa jännitys ja polte.